Eerder zichzelf, aangezien hij verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ah een premier beschermt het Koningshuis, dat is iets nieuws
En dat voor zo'n uber nazi als Bernhard.quote:
Wester heeft het achter zijn ellebogen. Totaal niet objectief die vent. En dus een valsspeler bij kennisquizen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ziet er op papier stukken beter uit dan de show van gisteren. Wel ironisch trouwens, op de avond dat Ferry Mingelen afzwaait, zit uitgerekend Frits Wester aan tafel bij P&W. Niet dat die niet deskundig is of zo, maar toch...
Aluminiumiumfolie.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vraag me af wat Margarita hier van vind.
Sterker nog: hij wordt geacht om dat te doen. Hij is er verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ah een premier beschermt het Koningshuis, dat is iets nieuws
Hey Klopkoekquote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wester heeft het achter zijn ellebogen. Totaal niet objectief die vent. En dus een valsspeler bij kennisquizen.
Leuk man dat Koningshuis. Ewa Bernard ouwe nazi!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sterker nog: hij wordt geacht om dat te doen. Hij is er verantwoordelijk voor.
Margarita vindt hier even helemaal niks van, geloof me. Die wordt zorgvuldig uit de media gehouden, als ze al niet expliciet een spreekverbod heeft gekregen...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vraag me af wat Margarita hier van vind.
Ja nu weten we het wel marco.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
Tapeje dit, uitspraakje dat, bronnetje zus, weggelakte naam zo. Het zal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |