Zodra jij mensonterende prietpraat uitslaat heb ik sterk de neiging om die tweet te plaatsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nu wel ontzettend benieuwd welke elsierd tweet je had willen plaatsen.
Ow die. Ja, dat is nog één van de mildere van elsierd zijn scheldtweets.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zodra jij mensonterende prietpraat uitslaat heb ik sterk de neiging om die tweet te plaatsen.
Geniaalquote:
Deze kende ik nog niet eens, wat een genot.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ow die. Ja, dat is nog één van de mildere van elsierd zijn scheldtweets.
twitter:elsierd twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:09:55Sierd z’n kut kanker moeder-vuile flikker-achterlijke hollander-you drunk-kutkankerbalhaar-zijn vrouw geneukt door spelers galatasaray reageer retweet
Ik overweeg hevig om binnenkort een Het beste van de tweets van Elsierd te lanceren op youtube.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet eens, wat een genot.twitter:elsierd twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:09:55Sierd z’n kut kanker moeder-vuile flikker-achterlijke hollander-you drunk-kutkankerbalhaar-zijn vrouw geneukt door spelers galatasaray reageer retweet
Gelukkig is het FOK! Forum een bron van empathiequote:Op woensdag 4 december 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vernomen dat Johannes op het punt van breken staat. Doen jullie rustig aan, huilende mannen zijn niet echt charmant.
WTFquote:Op woensdag 4 december 2013 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet eens, wat een genot.twitter:elsierd twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:09:55Sierd z’n kut kanker moeder-vuile flikker-achterlijke hollander-you drunk-kutkankerbalhaar-zijn vrouw geneukt door spelers galatasaray reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En laat dit een les zijn voor iedereen:
altijd als een post van mij dom over komt is het gewoon een verwijzing die je gemist hebt.
twitter:elsierd twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:11:08vieze dier-pannekoek-klote dier-wat weet jij over istanbul shut up enkele van de vele beschaafde turkse reacties die ik mocht ontvangen reageer retweet
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]twitter:elsierd twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:11:08vieze dier-pannekoek-klote dier-wat weet jij over istanbul shut up enkele van de vele beschaafde turkse reacties die ik mocht ontvangen reageer retweet
Dat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef TwenteFC het volgende:
Terecht dat ze die gasten meteen kapot hebben geschoten, zoals die oude dat op het laatste zegt; Er had er maar eentje bij de passagiers hoeven te komen en dan had het dodenaantal een stuk hoger gelegen.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSL5N0EO20320130612quote:
Waarom? gaat lekker zo tochquote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik toch veel man, misschien moet ik wat minder zuipen.
Ik bedoelde er verder niks mee hoor, misschien had ik het met een accent moeten doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik toch veel man, misschien moet ik wat minder zuipen.
De Tweede Kamer debatteerde vandaag met premier Mark Rutte over de begroting van Algemene Zaken. Belangrijk onderdeel van het debat was Edwin de Roy van Zuydewijn. Gisteren leek hij na jaren van strijd eindelijk erkenning te hebben gekregen; Prins Bernhard zou opdracht hebben gegeven onderzoek naar hem te laten doen. Vandaag ontkende premier Mark Rutte dat Bernhard opdracht zou hebben gegeven. "De DKDB besluit zelf of er onderzoek wordt gedaan," zei premier Rutte. Vanavond praten we erover met De Roy van Zuydewijn, zijn advocaat Mark Meijjer en politiek commentator Frits Wester.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ricky Drijver
Redde een kok voor de kust van Nigeria die 60 uur in een luchtbel zat
Edwin de Roy van Zuydewijn
Over het debat over hem vandaag in de Tweede Kamer
Frits Wester
Over het debat over de positie van Edwin de Roy van Zuydewijn
Chris Vaneker
Veroordeeld F16-vlieger probeert bij de Hoge Raad zijn onschuld te bewijzen
Geert-Jan Knoops
Advocaat van Chris Vaneker over de rechtszaak
Wat insinueer je nu weer?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bedoelde er verder niks mee hoor, misschien had ik het met een accent moeten doen.
Het begint om 22:30 dat is volgens mij wel een goed tijdstip, zoveel is er dan al niet meer op de buis en je zapt minder snel naar Pownews als RTL Late Night interessante gasten heeft.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Hier ook maar even, alleen het linkje, Humberto gaat straks P&W misschien nog in halen qua kijkcijfers:
http://www.mediacourant.nl/?p=163725
Zo'n item gisteren met die zeilers bij P&W, dat is ook niet interessant.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Hier ook maar even, alleen het linkje, Humberto gaat straks P&W misschien nog in halen qua kijkcijfers:
http://www.mediacourant.nl/?p=163725
Ze hadden al naar de reclame geschakeld moeten zijn. Dat was het.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Huh? Wat was dat? Dat zag er niet uit als een soepele aankondiging, maar meer als een fragment uit een repetitie...
Ik schrok toen ze de loting aankondigden voor vanmiddag. Gelukkig staat ie nog op 6 december.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Alsjeblieft, kan dat gezeik over de Poule des Doods eens ophouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |