Goede reclame voor deze geromantiseerde film.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat echt nergens over
Kapers van een trein neergepaft, gegijzelden vrij, opgelost slotje..
In een rechtstaat horen daders natuurlijk opgepakt te worden en daarna berecht en niet te worden vermoord. Verder is probleem nog meer (denk ik) dat er hierdoor ook een gijzelaar is gedood. Het was meer een onbezonnen actie. In Amerika worden daders ook uitgeschakeld maar gaat zo'n actie heel wat professioneler aan toe. Dit was meer een Rambo actiequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat echt nergens over
Kapers van een trein neergepaft, gegijzelden vrij, opgelost slotje..
Jazeker ouwe ballenstamper, heb jij nog een mening over Edwin de Roy? Marcodej was het niet met mij eens.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik het topic binnen wandel?
Ik wil daar graag één woord over zeggen:quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jazeker ouwe ballenstamper, heb jij nog een mening over Edwin de Roy? Marcodej was het niet met mij eens.
Als er met deze kogelregen slechts 1 gijzelaar is gedood, dan lijkt het me een vrij effectief verlopen actie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In een rechtstaat horen daders natuurlijk opgepakt te worden en daarna berecht en niet te worden vermoord. Verder is probleem nog meer (denk ik) dat er hierdoor ook een gijzelaar is gedood. Het was meer een onbezonnen actie. In Amerika worden daders ook uitgeschakeld maar gaat zo'n actie heel wat professioneler aan toe. Dit was meer een Rambo actie
Het was juist een goed georganiseerde actie. De gijzelnemers hebben geen gebruik kunnen maken van het grote aantal gegijzelden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In een rechtstaat horen daders natuurlijk opgepakt te worden en daarna berecht en niet te worden vermoord. Verder is probleem nog meer (denk ik) dat er hierdoor ook een gijzelaar is gedood. Het was meer een onbezonnen actie. In Amerika worden daders ook uitgeschakeld maar gaat zo'n actie heel wat professioneler aan toe. Dit was meer een Rambo actie
2quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als er met deze kogelregen slechts 1 gijzelaar is gedood, dan lijkt het me een vrij effectief verlopen actie.
Je zult nooit weten hoeveel er gijzelaars er anders zouden zijn omgekomen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als er met deze kogelregen slechts 1 gijzelaar is gedood, dan lijkt het me een vrij effectief verlopen actie.
Waar slaat dit nou weer op? Of moet ik even een tweet van elsierd quoten hier?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil daar graag één woord over zeggen:
aluminiumminiumfolie
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Of moet ik even een tweet van elsierd quoten hier?
Blij dat je niet bij de politie zitquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die was per ongeluk. Mijn grappen zijn altijd het best als ik er niet naar op zoek ben.quote:
Godverquote:
Verborgen cabaretierquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die was per ongeluk. Mijn grappen zijn altijd het best als ik er niet naar op zoek ben.
Jezus hoe kan ik deze verwijzing hebben gemist, legendarisch fragment. Mijn oprechte excuses hiervoorquote:
Bij het de oudjaarsuitzending dacht Edwin dat er afluisterapparatuur verborgen zat in de oliebollen. Voornamelijk de krenten mochten de verdenkingen van Edwin op zich rekenen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus hoe kan ik deze verwijzing hebben gemist, legendarisch fragment. Mijn oprechte excuses hiervoor
En laat dit een les zijn voor iedereen:quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus hoe kan ik deze verwijzing hebben gemist, legendarisch fragment. Mijn oprechte excuses hiervoor
Dan maak jij verdomd veel verwijzingen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En laat dit een les zijn voor iedereen:
altijd als een post van mij dom over komt is het gewoon een verwijzing die je gemist hebt.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan maak jij verdomd veel verwijzingen.
Ja dus denk even na voordat je met je eigen domheid te koop loopt, zoals ik net dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan maak jij verdomd veel verwijzingen.
Ik ben nu wel ontzettend benieuwd welke elsierd tweet je had willen plaatsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dus denk even na voordat je met je eigen domheid te koop loopt, zoals ik net dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |