Goede reclame voor deze geromantiseerde film.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat echt nergens over
Kapers van een trein neergepaft, gegijzelden vrij, opgelost slotje..
In een rechtstaat horen daders natuurlijk opgepakt te worden en daarna berecht en niet te worden vermoord. Verder is probleem nog meer (denk ik) dat er hierdoor ook een gijzelaar is gedood. Het was meer een onbezonnen actie. In Amerika worden daders ook uitgeschakeld maar gaat zo'n actie heel wat professioneler aan toe. Dit was meer een Rambo actiequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat echt nergens over
Kapers van een trein neergepaft, gegijzelden vrij, opgelost slotje..
Jazeker ouwe ballenstamper, heb jij nog een mening over Edwin de Roy? Marcodej was het niet met mij eens.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik het topic binnen wandel?
Ik wil daar graag één woord over zeggen:quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jazeker ouwe ballenstamper, heb jij nog een mening over Edwin de Roy? Marcodej was het niet met mij eens.
Als er met deze kogelregen slechts 1 gijzelaar is gedood, dan lijkt het me een vrij effectief verlopen actie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In een rechtstaat horen daders natuurlijk opgepakt te worden en daarna berecht en niet te worden vermoord. Verder is probleem nog meer (denk ik) dat er hierdoor ook een gijzelaar is gedood. Het was meer een onbezonnen actie. In Amerika worden daders ook uitgeschakeld maar gaat zo'n actie heel wat professioneler aan toe. Dit was meer een Rambo actie
Het was juist een goed georganiseerde actie. De gijzelnemers hebben geen gebruik kunnen maken van het grote aantal gegijzelden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In een rechtstaat horen daders natuurlijk opgepakt te worden en daarna berecht en niet te worden vermoord. Verder is probleem nog meer (denk ik) dat er hierdoor ook een gijzelaar is gedood. Het was meer een onbezonnen actie. In Amerika worden daders ook uitgeschakeld maar gaat zo'n actie heel wat professioneler aan toe. Dit was meer een Rambo actie
2quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als er met deze kogelregen slechts 1 gijzelaar is gedood, dan lijkt het me een vrij effectief verlopen actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |