Dit is voor het eerst vandaag dat jij wat nuttigs zegt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef alors het volgende:
TT.
Hij heeft in heel veel zaken gewoon gelijk gekregen van de rechter. Ik geloof hem meer dan de regering/Koningshuis in deze.
Doe eens normaal. #TeamVanZuypesteijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
De Roy is geen aimabel mens. Dat helpt hem niet. #TeamBernhard.
*dezenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef alors het volgende:
TT.
Hij heeft in heel veel zaken gewoon gelijk gekregen van de rechter. Ik geloof hem meer dan de regering/Koningshuis in deze.
Hij is paranoïde.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Deze man is gewoon he-le-maal kapot gemaakt. Echt schandalig
Als mijn dochter met een mafkees thuiskomt ga ik ook kijken of ie wel deugt.quote:
Ik zou je nog eens iets verder inlezen voordat je met dit soort prietpraat komt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als mijn dochter met een mafkees thuiskomt ga ik ook kijken of ie wel deugt.
Pics van je dochter.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als mijn dochter met een mafkees thuiskomt ga ik ook kijken of ie wel deugt.
Volledig. Het kabinet Kok is ook gevallen op iets wat 15 jaar eerder gebeurd was.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre Rutte verantwoordelijk gehouden kan worden voor zaken die zich jaren geleden onder het regime van zijn voorganger afspeelden.
Ik heb hem nooit geloofd. En nog steeds niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:21 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb die De Roy altijd wel geloofd eigenlijk. Die Oranjes zijn niet helemaal kosjer.
Dat was geen 15 jaar. En de ernst was ook wel van een wat andere orde.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volledig. Het kabinet Kok is ook gevallen op iets wat 15 jaar eerder gebeurd was.
Het principe blijft het zelfdequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was geen 15 jaar. En de ernst was ook wel van een wat andere orde.
Wat je er verder ook van denkt, het feit is dat hij in Nederland totaal kapot is gemaakt en alles is kwijt geraakt en nu ergens in Spanje woont als een zwerver met zijn hond.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit geloofd. En nog steeds niet.
Ik weet ook niet "voor wie ik ben"quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:21 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb die De Roy altijd wel geloofd eigenlijk. Die Oranjes zijn niet helemaal kosjer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |