Dit is voor het eerst vandaag dat jij wat nuttigs zegt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef alors het volgende:
TT.
Hij heeft in heel veel zaken gewoon gelijk gekregen van de rechter. Ik geloof hem meer dan de regering/Koningshuis in deze.
Doe eens normaal. #TeamVanZuypesteijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
De Roy is geen aimabel mens. Dat helpt hem niet. #TeamBernhard.
*dezenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef alors het volgende:
TT.
Hij heeft in heel veel zaken gewoon gelijk gekregen van de rechter. Ik geloof hem meer dan de regering/Koningshuis in deze.
Hij is paranoïde.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Deze man is gewoon he-le-maal kapot gemaakt. Echt schandalig
Als mijn dochter met een mafkees thuiskomt ga ik ook kijken of ie wel deugt.quote:
Ik zou je nog eens iets verder inlezen voordat je met dit soort prietpraat komt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als mijn dochter met een mafkees thuiskomt ga ik ook kijken of ie wel deugt.
Pics van je dochter.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als mijn dochter met een mafkees thuiskomt ga ik ook kijken of ie wel deugt.
Volledig. Het kabinet Kok is ook gevallen op iets wat 15 jaar eerder gebeurd was.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre Rutte verantwoordelijk gehouden kan worden voor zaken die zich jaren geleden onder het regime van zijn voorganger afspeelden.
Ik heb hem nooit geloofd. En nog steeds niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:21 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb die De Roy altijd wel geloofd eigenlijk. Die Oranjes zijn niet helemaal kosjer.
Dat was geen 15 jaar. En de ernst was ook wel van een wat andere orde.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volledig. Het kabinet Kok is ook gevallen op iets wat 15 jaar eerder gebeurd was.
Het principe blijft het zelfdequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was geen 15 jaar. En de ernst was ook wel van een wat andere orde.
Wat je er verder ook van denkt, het feit is dat hij in Nederland totaal kapot is gemaakt en alles is kwijt geraakt en nu ergens in Spanje woont als een zwerver met zijn hond.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit geloofd. En nog steeds niet.
Ik weet ook niet "voor wie ik ben"quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:21 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb die De Roy altijd wel geloofd eigenlijk. Die Oranjes zijn niet helemaal kosjer.
Dit... Criminele bende dat koningshuisquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Deze man is gewoon he-le-maal kapot gemaakt. Echt schandalig
Ik snap wel dat je ook heel zuur wordt van alles wat hij heeft meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:24 schreef Pandaplint het volgende:
Hij heeft misschien gelijk. Maar damn wat een enorm nare vent
Geef eens een paar voorbeelden?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen aan het bashen op die man.
Niet weten dat het Koninklijke Huis de afgelopen 50 jaar heel wat levens kapot heeft gemaakt door hun heksenjachten
Ook een exotisch importgeval met een heel niet zo kosjere familiegeschiedenis.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Met een loeder als Maxima aan het roer zal er niet veel veranderen de komende 50 jaar
Balthasar Gerardsquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden?
Ik vind de kaping ook interessant. En de Molukkers hebben meer uitgespookt, gijzeling op een school, moord op een ambassadeur etc.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Tot zover het interessante deel van deze uitzending.
AIVD laat behoorlijk wat mensen dagelijks volgen omwille het Koningshuis. Ik hoef je ook niet te vertellen wat het verleden is van het Koningshuis ten opzichte van Indonesië.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden?
Ik krijg de indruk dat jij geen fan bent van het koningshuis.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
AIVD laat behoorlijk wat mensen dagelijks volgen omwille het Koningshuis. Ik hoef je ook niet te vertellen wat het verleden is van het Koningshuis ten opzichte van Indonesië.
Koningshuis
Zijn kraagjes zijn effectieverquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Stompe kan hier nog wat van leren, qua sponsoring.
Hij zegt de naam van de sponsor gewoonquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
Ze weten de sponsoring aardig uit beeld te houden
Het leven van de Koning is sinds vandaag in elk geval een stuk minder zeker gewordenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ook een exotisch importgeval met een heel niet zo kosjere familiegeschiedenis.
Wat ben je nu voor een Fryskquote:
Kunnen we jou niet wegspoelen?quote:
Ze hadden wel een vrouw op de boot, maar die hield niet van kontebonken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Die lopen elkaar te kontneuken op de boot.
Dat vind jij maar niks zeker?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
SEKUR WETUHquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze hadden wel een vrouw op de boot, maar die hield niet van kontebonken.
Ik heb niks met dat bootjesvolkquote:
Inderdaad, in deze kleding zeilen ze ook ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het sowieso absurd dat ze daar in hun 'sportkleding' zitten. Sven Kramer gaat daar toch ook niet in z'n schaatspak aan tafel zitten?
Bedoel ik niet. Maar het is wel de bijbehorende bedrijfskleding.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, in deze kleding zeilen ze ook ja.
Ik heb er verder niks op tegen nee. Het is maar een potje neuken toch?quote:
Jij neukt Barbara Barend?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb er verder niks op tegen nee. Het is maar een potje neuken toch?
Witteman heeft de veiligheidsbril al op tegen de rondvliegende knoopjesquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef alors het volgende:
Hij knapt bijna uit dat shirt ookdie rechtse.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Terecht, wat een saai verhaal.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
P&W hadden er ook wel genoeg van geloof ik.
Waarschijnlijk is die vrouw Molukse. En je mag geen Molukkers neerknallen want racisme. Zoiets.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Wat is dit voor non onderwerp. Gewoon geweldig een eind aan die gijzeling gemaakt.
Een nieuw racismische onderwerp.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Wat is dit voor non onderwerp. Gewoon geweldig een eind aan die gijzeling gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |