Eerder zichzelf, aangezien hij verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ah een premier beschermt het Koningshuis, dat is iets nieuws
En dat voor zo'n uber nazi als Bernhard.quote:
Wester heeft het achter zijn ellebogen. Totaal niet objectief die vent. En dus een valsspeler bij kennisquizen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ziet er op papier stukken beter uit dan de show van gisteren. Wel ironisch trouwens, op de avond dat Ferry Mingelen afzwaait, zit uitgerekend Frits Wester aan tafel bij P&W. Niet dat die niet deskundig is of zo, maar toch...
Aluminiumiumfolie.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vraag me af wat Margarita hier van vind.
Sterker nog: hij wordt geacht om dat te doen. Hij is er verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ah een premier beschermt het Koningshuis, dat is iets nieuws
Hey Klopkoekquote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wester heeft het achter zijn ellebogen. Totaal niet objectief die vent. En dus een valsspeler bij kennisquizen.
Leuk man dat Koningshuis. Ewa Bernard ouwe nazi!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sterker nog: hij wordt geacht om dat te doen. Hij is er verantwoordelijk voor.
Margarita vindt hier even helemaal niks van, geloof me. Die wordt zorgvuldig uit de media gehouden, als ze al niet expliciet een spreekverbod heeft gekregen...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vraag me af wat Margarita hier van vind.
Ja nu weten we het wel marco.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
Tapeje dit, uitspraakje dat, bronnetje zus, weggelakte naam zo. Het zal wel.
We praten hier over een voormalig opperbevelhebber, vergeet dat niet. Was de enige vijfsterrengeneraal van het land.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
Tapeje dit, uitspraakje dat, bronnetje zus, weggelakte naam zo. Het zal wel.
Ik snap niet waarom je zoveel vertrouwen hebt in het Koningshuis.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
Doe eens niet zo gedetailleerd man, misschien geloof ik je dan wel.
Waarom denk jij dat de beste man al jaren uit zijn nek aan het kletsen is?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
Tsja, je zou toch eens je punt met een degelijke basis maken. Mensen die het allemaal niet kunnen bevatten zoals jij horen dan 'blablabla, raar woord, blablabla'... Gelukkig heeft een degelijke discussie hogere normen...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
Die tape ging niet over deze zaak maar was een voorbeeld om te laten zien hoeveel macht Bernard had en hoe dwingend zijn verzoeken waren.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens die geluidstape net, was die nieuw?
Anders is het toch zo dat de premier de kamer verkeerd heeft ingelicht?
Nee, Bernhard is al 9 jaar dood.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Nee, Bernhard is al 9 jaar dood.
In het fragment geeft Bernhard niet expliciet een opdracht. De toehoorder heeft natuurlijk aan een half woord wel genoeg. Rutte kan volgens mij gewoon volhouden dat er weliswaar onderzoek is gedaan, maar niet in opdracht van Bernhard.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef sonnyspek het volgende:
Anders is het toch zo dat de premier de kamer verkeerd heeft ingelicht?
De waarheid zal ergens in het midden liggen, maar De Roy profileert zich al jaren als een complotdenker.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zoveel vertrouwen hebt in het Koningshuis.
Zo slim zijn ze wel, het niet volledig vertellen via de telefoon.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In het fragment geeft Bernhard niet expliciet een opdracht. De toehoorder heeft natuurlijk aan een half woord wel genoeg. Rutte kan volgens mij gewoon volhouden dat er weliswaar onderzoek is gedaan, maar niet in opdracht van Bernhard.
Normaal gezien zou dit best tot de mogelijkheden behoren, maar ik heb de indruk dat een groot deel van de Kamer het allemaal best vindt.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Zou hier het kabinet door kunnen vallen, of is dit te onbelangrijk?
Als de Kamer dat wil.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Zou hier het kabinet door kunnen vallen, of is dit te onbelangrijk?
als hij je aanstaande schoonzoon was dan zou je hem ook willen tackelen, voor het definitief zo wasquote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
De waarheid zal ergens in het midden liggen, maar De Roy profileert zich al jaren als een complotdenker.
Dit soort zaken ligt juridisch erg complex. Als Rutte schuld bekent, kan De Roy met succes een forse schadeclaim in te dienen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo slim zijn ze wel, het niet volledig vertellen via de telefoon.
Zo is dat.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als hij je aanstaande schoonzoon was dan zou je hem ook willen tackelen, voor het definitief zo was
Die ene zonder baan morgenochtend?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Wie is dat vriendje van Wester, aan wie hij het navraagt?
Ik denk niet dat Wim-Lex zo dwingend belt als Bernhard, Maxima misschien.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die ene zonder baan morgenochtend?
Zo vader, zo dochter.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wim-Lex zo dwingend belt als Bernhard, Maxima misschien.
Die beelden waren net op Nl 2.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
Ze zullen hem vast gecheckt hebben en Rutte gaat creatief met de waarheid om waarschijnlijk, maar die de Roy had het over cameraatjes die spijkers bleken. Paranoide menneke.
Het is ook niet heel erg fijn als je 24/7 gevolgd wordt door de AIVD.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
Ze zullen hem vast gecheckt hebben en Rutte gaat creatief met de waarheid om waarschijnlijk, maar die de Roy had het over cameraatjes die spijkers bleken. Paranoide menneke.
Is dat verhaal niet door de AIVD of de RVD de wereld in geholpen?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
Ja, het wordt wel tijd voor iets belangrijkers.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:23 schreef Travel. het volgende:
Kunnen we het niet over Albert hebben?
Nee, spijkertjes die microfoons zouden zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
Dat verhaal in onjuist in de media gekomen. Dat microfoontje was niet die spijker maar iets anders.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
Ohja, zoiets was het.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Dat verhaal in onjuist in de media gekomen. Dat microfoontje was niet die spijker maar iets anders.
Half uur half pff pffquote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel tijd voor iets belangrijkers.
Dit is een strijd die je bijna niet kunt winnen tegen de koninklijke familie.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:28 schreef capricia het volgende:
Je moet het boze oog van die familie niet op je hebben, zeg.
Vind het gewoon maffia-achting klinken.
Niemand hier wint de strijd met het Koningshuis. Doofpotje etc.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:28 schreef capricia het volgende:
Je moet het boze oog van die familie niet op je hebben, zeg.
Vind het gewoon maffia-achting klinken.
Lijkt wel een staat binnen de staat.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit is een strijd die je bijna niet kunt winnen tegen de koninklijke familie.
Oltmans won.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand hier wint de strijd met het Koningshuis. Doofpotje etc.
Ja, of het kost je je halve leven, zoals bij Oltmans.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand hier wint de strijd met het Koningshuis. Doofpotje etc.
Exit Rutte. Als de oppositie hier hard op ingaat kunnen ze zorgen voor veel imagoschade voor het kabinet. Maar ze gaan er niet diep op in.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Ruttedie gespeelde domheid staat hem niet.
Die Oltmans is er een zure, verbitterde man door geworden. (Of dat was hij altijd al, dat kan ook)quote:Op woensdag 4 december 2013 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, of het kost je je halve leven, zoals bij Oltmans.
Huh domheid? een conflict huh huh?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Deze zaak loopt al jaren. En De Roy zegt net dat er nieuwe publicaties met kerst komen...quote:
Niet? Hij heeft er anders twee keer op rij verkiezingen mee gewonnen...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Ah, ik ben benieuwd. Ik heb wel weer zin in de avondjes met een kabinetscrisis.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze zaak loopt al jaren. En De Roy zegt net dat er nieuwe publicaties met kerst komen...
Gaat nog wel even door dus.
Het onderwerp is juist dat deze man onschuldig beweert te zijn. Dat is ook waarom Knoops aan tafel zit.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:33 schreef Travel. het volgende:
Criminelen moeten ze geen podium geven.
Ik ken wel oudere interviews met hem, een Pietje precies is het. Maar nog niet zo verbitterd als hij later werd.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die Oltmans is er een zure, verbitterde man door geworden. (Of dat was hij altijd al, dat kan ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |