Neequote:Op maandag 2 december 2013 02:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
TS is in ieder geval wel een kloon.
Ik durf er nog niet voor uit te komen. Ben niet zo'n heldin als TS.quote:Op maandag 2 december 2013 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij komt ook best vrouwelijk over trouwens
Vind ik ook, die gebruik ik ook veelquote:Op maandag 2 december 2013 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij komt ook best vrouwelijk over trouwens
Sorry, ik ben dikke een man van 65 met een snor en ik probeer als jong meisje over te komen. Misschien zit er nog een leuk DM/PM inquote:Op maandag 2 december 2013 02:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vind ik ook, die gebruik ik ook veel
Ok wat jij wil johquote:
what goes down, must go up...quote:Op maandag 2 december 2013 02:54 schreef roislecxe het volgende:
Alles trouwens weer gestaag omlaag. In ieder geval vertrouwde lijntjes...
Die gaat wel hoger en weer keihard terug. Als je mazzel hebt haalt hij komende week weer de 12 of 13 en daarna snel omlaag.quote:Op maandag 2 december 2013 03:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Namecoin zal ook nog wel naar 9.5 stijgen denk ik.
Zegt je glazen bol toevallig of LTC nog over de 40 komt?quote:Op maandag 2 december 2013 03:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Die gaat wel hoger en weer keihard terug. Als je mazzel hebt haalt hij komende week weer de 12 of 13 en daarna snel omlaag.
LTC wordt al een poosje laag gehouden door een sell wall van 2.9 miljoen. China staat hoger, en de lijn van BTC stijgt ook veel sterker dan die van LTC. Gaat zo / straks wss los als die wall verdwijnt, want welke gek verkoopt zóveel LTC voor 'maar' 32.5 ...quote:Op maandag 2 december 2013 03:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zegt je glazen bol toevallig of LTC nog over de 40 komt?
Hoop hetquote:Op maandag 2 december 2013 03:24 schreef probeer het volgende:
[..]
LTC wordt al een poosje laag gehouden door een sell wall van 2.9 miljoen. China staat hoger, en de lijn van BTC stijgt ook veel sterker dan die van LTC. Gaat zo / straks los.
http://stephenpolsky.word(...)cy-investment-rules/quote:Cryptocurrency buy/sell rules.
- These rules are based on the concept that crypto’s are constantly growing in value, and behave like stock AND currency. With these rules, profit is inevitable in established cryptos (BTC, LTC, NMC, XPM, etc) with at least a $1 value.
1. Never sell for less than you bought in. Be patient, the crypto WILL eventually go back up. Either naturally, or through a pump.
2. High sell walls are usually good if you are currently in a crypto-trade, or to buy in.
a. High sell walls are usually put in to slow down a currencies value decline, and sometimes stop it.
3. Never buy in during a spike, even at the risk of missing large profits.
a. The spike is usually caused by a pump, and WILL fall.
b. If the spike is natural and is breaking thresholds, it will drop to about 50%-60% of that value a few days
after that spike.
c. If you can do quick math, and have supporting evidence of a natural spike, break rule 3.
4. Most cryptos are directly related to the value of the BTC.
a. Exception being LTC.
5. Until BTC or another crypto becomes the reserve currency, fiat is still a safe-haven during weekend corrections.
6. Though USD is still the reserve currency, grow value based on BTC, not USD.
7. Get out of crypto, and into fiat, during the weekend correction.
a. Buy into crypto before Chinese markets open, on Sunday (their Monday morning).
8. Hold crypto that was obviously pumped within 24h.
a. Try to get out during the pump.
b. If you successfuly get out, ignore the crypto for a minimum of 24h
c. If you did not get out during the pump, hold.
d. The value will rise naturally to 90%-110% of it’s highest pump point, where many idiots panic bought-in, and don’t want to take a loss.
Klinkt als iets dat heel lang gestaag stijgt en plotseling crasht...quote:Op maandag 2 december 2013 02:59 schreef Robuustheid het volgende:
Wat denken jullie van de Paul Walker Coin.
PWC get rich, too fast and furious.
Ik heb hem nog niet kunnen vinden op Cryptsy..
Zoveelste dag op rij. Zou het die gasten die orders van 1.5 of 2.5mln zetten niet op een gegeven moment gaan vervelen?quote:
Ik hoop hetquote:Op maandag 2 december 2013 07:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zoveelste dag op rij. Zou het die gasten die orders van 1.5 of 2.5mln zetten niet op een gegeven moment gaan vervelen?
Zou ik ook zeggen. Iedereen die munt kopen -> prijs omhoog -> hij verkoopt -> dump.quote:Op maandag 2 december 2013 09:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Fontas @fontase 6m
After the 900% price spike on COL it looks more and more ripe for a pump. May pump it on Monday
Laat maar komen. Heb er nog 41.000.quote:Op maandag 2 december 2013 09:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Iedereen die munt kopen -> prijs omhoog -> hij verkoopt -> dump.
Hoeveel?quote:Op maandag 2 december 2013 09:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Laat maar komen. Heb er nog 41.000.
Zijn nog best goedkoop.
Op welke manier bedoel je? Achter het station?quote:Op maandag 2 december 2013 09:06 schreef Ticootje het volgende:
Nou… Moet behoorlijk mn best doen om dit weekend goed te maken.
Nou, mijn lieve lieve vriendje maakte een gelijke opmerking ja…quote:Op maandag 2 december 2013 09:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op welke manier bedoel je? Achter het station?
Nee grapje. Komt wel goed.
quote:Op maandag 2 december 2013 09:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, mijn lieve lieve vriendje maakte een gelijke opmerking ja…
ik kon beter met mn benen wijd, dan verdiende ik meer dan met de muntjes…
En bedankt enzo.
Klik nog paar x waardeloze websitequote:Op maandag 2 december 2013 09:22 schreef iLycaon het volgende:
Begrijp het niet zo goed eerlijk gezegd. Had eerder op de ochtend een 'sell-order' geplaatst op Cryptsy.
Daarna toch besloten om dit order te annuleren. Hij staat inmiddels (na ruim een uur) nog steeds bij 'Your open orders', terwijl als ik het order dan probeer te annuleren er een melding verschijnt 'This order is already cancelled'... De Quarkcoins zijn nog steeds niet toegevoegd aan m'n account balans..
Blijven klikken heeft geen nut. Hij wordt op de pagina zelf wel weergeven als 'Open order', maar op de pagina waar alle 'Open orders' horen te staan, wordt niets weergeven.quote:Op maandag 2 december 2013 09:25 schreef lf2 het volgende:
[..]
Klik nog paar x waardeloze websiteal dagen zijn ze servers aan het regelen je zou bijna denken dat ze ze hebben bestelt uit nigeria
Ik kook nooitquote:Op maandag 2 december 2013 09:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]ik zou spugen in zijn eten voor vanavond.
In 3 dagen meer dan 1000% winst.quote:Op maandag 2 december 2013 09:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik order mooi nergens buiten BTCe, er komt zoveel gezeik langs over al die alternatieven
Ik ook niet hoor, gezeik idd. Jammer dan dat ik geen 10.000 % winst maak.quote:Op maandag 2 december 2013 09:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik order mooi nergens buiten BTCe, er komt zoveel gezeik langs over al die alternatieven
waar heb je mee geschoven? Waar heb je op ingezet de afgelopen dagen? Alles ging als een baksteen naar benedenquote:Op maandag 2 december 2013 09:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
In 3 dagen meer dan 1000% winst.
Word niet getrade bij bter.comquote:Op maandag 2 december 2013 09:29 schreef SosuaCafe het volgende:
42 Colossuscoin $ 44,294 $ 1.4e-05 3,124,629,869 COL +36.02 %
Hmm daar is mijn geld dus naar toe...quote:Op maandag 2 december 2013 09:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
In 3 dagen meer dan 1000% winst.
Eerst donderdag al zetacoin. Daarna dook ook de rest erop. IXcoin heeft een leuke profit gehad. Worldcoin ook. En megacoin ook.quote:Op maandag 2 december 2013 09:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
waar heb je mee geschoven? Waar heb je op ingezet de afgelopen dagen? Alles ging als een baksteen naar beneden
wat is dat voor prijs :\ ?quote:Op maandag 2 december 2013 09:29 schreef SosuaCafe het volgende:
42 Colossuscoin $ 44,294 $ 1.4e-05 3,124,629,869 COL +36.02 %
Had mn hoop ok quark gezet helaas nog niets terug gezien maar serieusquote:
We kunnen het proberenquote:Op maandag 2 december 2013 09:33 schreef lf2 het volgende:
[..]
Had mn hoop ok quark gezet helaas nog niets terug gezien maar serieus
Je kan alleen geld verdienen op die pauper muntjes als je net op de goede mikt...waar daarna door een groep (zo zie ik ze, meer is het niet) massaal geld in wordt gestoken zodat andere zien dat het stijgt...zodra die weer mee doen spreekt dezelfde groep een exit point af.
Simpel en Doeltreffend je hebt alleen 100 mensen nodig met geld en een waardeloze coin.
We zijn met te weinig = te weinig geld om hoge percentages af te dwingenquote:Op maandag 2 december 2013 09:39 schreef Gremen het volgende:
Ja laten we met zijn alle een crappy coin kopen
Wat is op cryptsy eigenlijk het idee van die XPM market.
BTC en LTC kan ik nog begrijpen, maar dan XPM![]()
Nou Zeta is prima… Die heb ik op een sell order staan…quote:Op maandag 2 december 2013 09:40 schreef S95Sedan het volgende:
Zolang jullie maar van ZETA en QRK afblijven
Ja godnondeju kan ik er wat aan doen dat die kut Chinezen niet meewerken jongen!quote:Op maandag 2 december 2013 09:59 schreef lf2 het volgende:
[..]
MAANDAG WORDT KNALLEN...! alles staat stil ik ga me niet meer wagen aan harrycoins
Zijn ze überhaupt al wakker?quote:Op maandag 2 december 2013 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja godnondeju kan ik er wat aan doen dat die kut Chinezen niet meewerken jongen!
Ik had wel wat meer in de plus willen blijven als het even had gekundquote:Op maandag 2 december 2013 10:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
iedereen die vorige week gekocht heeft staat nog vet in de plus, nix aan t handje.
ik ook, tis idd een paar 1000e minder waard dan 2 dagen geleden.quote:Op maandag 2 december 2013 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer in de plus willen blijven als het even had gekund
Maar kan helaas nog niet tegen de sceptici zeggenquote:Op maandag 2 december 2013 10:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
iedereen die vorige week gekocht heeft staat nog vet in de plus, nix aan t handje.
Ligt eraan voor welke prijs.quote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef iLycaon het volgende:
Iemand hier met een aantal LTC of PPC te koop?
Stuur even een mailtje naar peters.hmthomas@gmail.com; gemakkelijker onderhandelen.quote:
Je mag mijn 50 LTC kopen voor 31 euro p.squote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef iLycaon het volgende:
Iemand hier met een aantal LTC of PPC te koop?
Hoop dat ik die 100k voor het einde van het jaar hebquote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef lf2 het volgende:
[..]
Maar kan helaas nog niet tegen de sceptici zeggen![]()
Wist je nog toen ik tegen je zei stap in, nu heb ik 100.000
Denk dat zo een gevoel het lekkerste is...
Zal straks even mailenquote:Op maandag 2 december 2013 10:10 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Stuur even een mailtje naar peters.hmthomas@gmail.com; gemakkelijker onderhandelen.
Ik hoop dat je het morgen hebtquote:Op maandag 2 december 2013 10:11 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Hoop dat ik die 100k voor het einde van het jaar heb
Stuur even een mailtje naar peters.hmthomas@gmail.com; gemakkelijker onderhandelen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:10 schreef lf2 het volgende:
[..]
Je mag mijn 50 LTC kopen voor 31 euro p.s
Dit is echt een prima deal! Ze staan nu al op 30,9 dollar.quote:Op maandag 2 december 2013 10:10 schreef lf2 het volgende:
[..]
quote:
Ik handel niet op btc-e + had ze hoger ingekochtquote:Op maandag 2 december 2013 10:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dit is echt een prima deal! Ze staan nu al op 30,9 dollar.
Vind het daarom ook geen slechte deal hoor. Maar stuur me even een mail.quote:Op maandag 2 december 2013 10:21 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik handel niet op btc-e + had ze hoger ingekocht+ geld betalen aan bitonic om bitcoin te krijgen + fee transporteren 2x...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Wil je er nog kwijt?quote:Op maandag 2 december 2013 10:10 schreef lf2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 10:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]Ja wat. De Noirbits site ziet er superprofessioneel uit. Ik houd van mooie websites.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op 33,60 btcquote:Op maandag 2 december 2013 11:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ha, je hebt gekocht bij de crash?
Oh, dat gaat nog wel. Hij zal vandaag sowieso wel hoger komen dan dat. Jammer dat je niet op 25 hebt gekocht.quote:
Toen had ik alles in XPM zittenquote:Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dat gaat nog wel. Hij zal vandaag sowieso wel hoger komen dan dat. Jammer dat je niet op 25 hebt gekocht.
Gelukkig met licht verlies kunnen verkopen, maar dat zag er erg dramatisch uit. Jij bedoelt trouwens de LTC/USD koers, ik de LTC/BTC koers. Die heb ik denk ik nu op het laagste punt gekocht. Maar we zullen zien.quote:
Heb 10,4 ppc voor je. Wat bied je?quote:Op maandag 2 december 2013 11:10 schreef iLycaon het volgende:
Iemand die LTC/PPC/XPM/QRK e.d. verkoopt?
Oeh sorry. Ik bedoelde inderdaad LTC/USD.quote:Op maandag 2 december 2013 11:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Gelukkig met licht verlies kunnen verkopen, maar dat zag er erg dramatisch uit. Jij bedoelt trouwens de LTC/USD koers, ik de LTC/BTC koers. Die heb ik denk ik nu op het laagste punt gekocht. Maar we zullen zien.
Stuur alsjeblieft even een mailtje naar peters.hmthomas@gmail.com. Dan spreken we een prijsje af.quote:Op maandag 2 december 2013 11:11 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb 10,4 ppc voor je. Wat bied je?
Ik had nog een restje LTC (0,4) op cryptsy staan, 850k COL voor gekocht. Dacht dat ik alles al had omgezet naar andere munten, dus dit was 'over'quote:Op maandag 2 december 2013 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit in MEC, CNC en Zeta, alle 3 op verlies
Zeg tegen mij dat het goed gaat komen, zeg het. ZEG HET!quote:Op maandag 2 december 2013 11:15 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik had nog een restje LTC (0,4) op cryptsy staan, 850k COL voor gekocht. Dacht dat ik alles al had omgezet naar andere munten, dus dit was 'over'
Voedselbank is open....quote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeg tegen mij dat het goed gaat komen, zeg het. ZEG HET!
Komt wel goed.quote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je had ook nog wat in LTC zitten toch ? Staan aardig wat kooporders te wachten iets hoger..quote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet doen, daarom heb ik er ook minder dan een LTC in zitten.quote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja heb 7.5 BTC in LTC zitten.quote:Op maandag 2 december 2013 11:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Je had ook nog wat in LTC zitten toch ? Staan aardig wat kooporders te wachten iets hoger..
Eh, we dalen net 3 dagen met een paar procenten en gelijk breekt de paniek uit?quote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef JDx het volgende:
Dat alles heeft toch wel winst op langere termijn vertrouw ik steeds minder. En of ik nou gelijk heb of niet, dat vertrouwen is ook weg bij veel anderen.
Scorpie, verkoop jij nog het e.e.a?quote:Op maandag 2 december 2013 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh, we dalen net 3 dagen met een paar procenten en gelijk breekt de paniek uit?
LTC naar de 43! voor iemand hierquote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef JDx het volgende:
Dat alles heeft toch wel winst op langere termijn vertrouw ik steeds minder. En of ik nou gelijk heb of niet, dat vertrouwen is ook weg bij veel anderen.
Nee besloten te houdenquote:Op maandag 2 december 2013 11:32 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Scorpie, verkoop jij nog het e.e.a?
Oké hahaquote:
Waarom koop je dan niet via bitonic?quote:Op maandag 2 december 2013 11:34 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Oké haha![]()
Als je iemand kent die eventueel iets wilt verkopen, laat het me dan even weten. Zou graag willen instappen.
Heb het voornamelijk over de alt. coins.quote:Op maandag 2 december 2013 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet via bitonic?
ik verkoop ook evt 60 LTCquote:
Wil je voor alles een wallet hebben dan? Gewoon bitonic -> btc-e -> na 2 dagen ergens anders heen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:35 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Heb het voornamelijk over de alt. coins.
we staan nog steeds op +400% in 30 dagen?quote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef JDx het volgende:
Maar je koopt wat bitcoins, douwt dat in je bter wallet en koopt dan toch altcoins?quote:Op maandag 2 december 2013 11:35 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Heb het voornamelijk over de alt. coins.
Is goed. Ik mail je even als ik thuis ben want zit nu op werk. Ben om 14u thuis.quote:Op maandag 2 december 2013 11:37 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Top! Stuur even een mailtje naar peters.hmthomas@gmail.com.
Prima, dankjewel. Zie de mail vanzelf wel verschijnen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:39 schreef Sosa het volgende:
[..]
Is goed. Ik mail je even als ik thuis ben want zit nu op werk. Ben om 14u thuis.
Ja, als iedereen het vertrouwen verliest, dan heb je een crash ja.quote:Op maandag 2 december 2013 11:37 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
we staan nog steeds op +400% in 30 dagen?
las het ook al op reddit; +20% elke dag is voor iedereen normaal, maar één dagje een dip en meteen is de bubbel gebarsten, is het de grootste crash ooit, einde bitcoin, lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, enzovoorts.
Had last van hetzelfde probleem - Cryptsy zeker?quote:Op maandag 2 december 2013 12:05 schreef Mender het volgende:
Dit is wel treurig. Heb om 9 uur een order gecanceld en zit nog steeds te wachten tot de coins terug in m'n balance staan.
jepquote:Op maandag 2 december 2013 12:06 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Had last van hetzelfde probleem - Cryptsy zeker?
welke coin?quote:
Nah, er is een enorme sellwall net boven de 30..quote:Op maandag 2 december 2013 12:07 schreef strbo het volgende:
Wat treurig is, is dat LTC zoals het er nu op lijkt straks voor het eerst sinds 5 dagen onder de $30 komt (afgezien van die kleine flashcrashes).
Helemaal kut.quote:
Als ik het wist, dan was ik nu rijk?quote:Op maandag 2 december 2013 12:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Idd, mja, waarop moet ik dan instappen
Zoals ik zei die quarks stijgt kwa market cap maar meer niet lolquote:Op maandag 2 december 2013 12:31 schreef dspje het volgende:
ay ay, nmc gaat naar #5 qua market cap ongeveer nu. Is niet goedverdomde quarks
Verkoop jij nog je LTC?quote:Op maandag 2 december 2013 12:33 schreef lf2 het volgende:
[..]
Zoals ik zei die quarks stijgt kwa market cap maar meer niet lol
Niet. Consolideren op USD zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 december 2013 12:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Idd, mja, waarop moet ik dan instappen
Ik heb geen idee waar je het over hebt :]quote:Op maandag 2 december 2013 13:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nee klopt maar nmc daalt gewoon vandaar dat kwark op 4 staat.
Had jij me zojuist een e-mail verstuurd?quote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt :]
http://coinmarketcap.com/quote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt :]
Zo beetje alles in het roodquote:
Achteraf kon je nooit weten tot hoe hoog die zou stijgen.quote:Op maandag 2 december 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
0.00024997 high op zeta.
Als dat zo is ga ik godverdomme tyfushard janken want dan had ik bijna 2000 dollar kunnen pakken. En ik zie niet in waarom ie ineens zo hoog zou zijn geweest.
Maar dit moet een bug zijn, dat ding staat eeuwig op 0.00003500quote:Op maandag 2 december 2013 13:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Achteraf kon je nooit weten tot hoe hoog die zou stijgen.
En ik heb bijna 7k van die coins, dus als ik die sell prijs gezien hadquote:Op maandag 2 december 2013 13:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Achteraf kon je nooit weten tot hoe hoog die zou stijgen.
Of je dacht bij 10% winst al sell sell of je wachtte te lang en was je winst weer kwijt.
Geef het maar op, wacht gewoon een weekje en kijk dan weer eens, ik heb LTC gekocht op 33,5USD. Kan je nu gewoon niks mee.quote:
Iemand met een bestens-order?quote:Op maandag 2 december 2013 13:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dit moet een bug zijn, dat ding staat eeuwig op 0.00003500
Ik heb 4 dagen geleden LTC gekocht op 43 USD. Moet toch goedkomen nu die op 27 USD staat. Gaat zeker nog wel omhoog.quote:Op maandag 2 december 2013 13:16 schreef JDx het volgende:
[..]
Geef het maar op, wacht gewoon een weekje en kijk dan weer eens, ik heb LTC gekocht op 33,5USD. Kan je nu gewoon niks mee.
Kan er niks over terugvindenquote:Op maandag 2 december 2013 13:17 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Iemand met een bestens-order?
Ik weet niet of je nu winst hebt of verlies maar degene die zoveel had gekocht gaat ze straks dumpen...zou hem voor zijn, dus heel goed in de gaten houden of nu al verkopen...quote:Op maandag 2 december 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
0.00024997 high op zeta.
Als dat zo is ga ik godverdomme tyfushard janken want dan had ik bijna 2000 dollar kunnen pakken. En ik zie niet in waarom ie ineens zo hoog zou zijn geweest.
Ik heb ze op 0.00003286 p/s gekocht, ze hebben op een high van 0.0002 zo veel gestaan blijkbaar, dat vind ik zo raar, komt een beetje buggy over.quote:Op maandag 2 december 2013 13:19 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu winst hebt of verlies maar degene die zoveel had gekocht gaat ze straks dumpen...zou hem voor zijn, dus heel goed in de gaten houden of nu al verkopen...
niet als je 1 cent winst hebt en je hebt 1 miljoen coins :]quote:Op maandag 2 december 2013 13:20 schreef Toto69 het volgende:
En je moet wel errug triest zijn om een coin van 3 cent te dumpen...
Maar die winst heeft ie never nooit nu, op 0.00024 was ie iets van 20 cent waard en nu 3quote:Op maandag 2 december 2013 13:22 schreef lf2 het volgende:
[..]
niet als je 1 cent winst hebt en je hebt 1 miljoen coins :]
Same, heb ze ingekocht op 36usd. Maar aan ltc ga ik m'n handen nu ook niet branden. Die stijgt echt nog wel.quote:Op maandag 2 december 2013 13:17 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Ik heb 4 dagen geleden LTC gekocht op 43 USD. Moet toch goedkomen nu die op 27 USD staat. Gaat zeker nog wel omhoog.
Had mijn PPC ingekocht op 0.004x btc. Zojuist verkocht en alles op LTC gezet.quote:Op maandag 2 december 2013 13:25 schreef doo. het volgende:
[..]
Same, heb ze ingekocht op 36usd. Maar aan ltc ga ik m'n handen nu ook niet branden. Die stijgt echt nog wel.
ppc ingekocht op 0.0072 btc. Dat moet ook nog wel goed gaan komen.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:29 schreef daankes het volgende:
Daar gaat alles weer. Gisteravond all over again.
Zie je mail.quote:Op maandag 2 december 2013 13:34 schreef lf2 het volgende:
Het enge van alles is je kijkt niet eens meer van op als 400 a 500 dollar verdampt in paar seconde lol.
Gelukkig wel vroeg mijn BTC omgezet naar dollars
als je gewoon al een deel heb omgezet naar winst in euros dan kan je de rest vd coins voor gokken gebruiken. jammer dan als het verloren gaat.quote:Op maandag 2 december 2013 13:34 schreef lf2 het volgende:
Het enge van alles is je kijkt niet eens meer van op als 400 a 500 dollar verdampt in paar seconde lol.
Gelukkig wel vroeg mijn BTC omgezet naar dollars
Als je wil uitcashen verplaats het naar een andere exchange, btc-e geeft je sowieso minder voro terug dan een anderquote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef xTraFresh het volgende:
LTC is binnen 3 uur weer op de 33 USD, let maar op.
Ik vind de beweging van BTCChina zorgelijker eigenlijk, ze staan bijna onder Bitstamp!quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef xTraFresh het volgende:
Zoals?quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als je wil uitcashen verplaats het naar een andere exchange, btc-e geeft je sowieso minder voro terug dan een ander
man man even googlen op 'buy sell cartoon' en je vindt zo 100 exemplaren met een betere kwaliteit dan deze tiende generatie fotokopie.quote:
Dan zou ik nu inkopen op 25quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef xTraFresh het volgende:
Ik dacht net, weet je 28 is wel erg laag… Zo veel lager kan ie niet worden.quote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Huge dump. Als je niet wilt sellen, holden en weglopen.
Precies mijn gedachten. Had snel al mijn PPC omgezet naar LTC. Well, fuck. Ach, komt goed, ik ga er niet dood aan.quote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik dacht net, weet je 28 is wel erg laag… Zo veel lager kan ie niet worden.
Nou ja..
Ik zie het ookquote:
Kom maar op!!!!quote:
niet nodig broquote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
a'j niet oppast geef ik jou wat viagra
Niet.quote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef lf2 het volgende:
Hoe realistisch is het dat dit allemaal uit elkaar spat en alles waardeloos wordt dus btc < 10 dollar of nog minder
Bear trap. Wait for itquote:Op maandag 2 december 2013 13:49 schreef StephanL het volgende:
Net LTC gekocht op het dieptepunt, gaat goed.
Helaas pindakaas, maar aan de andere kant, nu in een uur tijd al meer actie dan afgelopen weekendquote:Op maandag 2 december 2013 13:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een zooitje jongens. Had gehoopt wakker te worden met vetkochte ppc.
Ja wtf, dacht ik ga eens een keer niet wodkazuipen en met redbull op BTCe zitten. Die fles wodka is alsnog leeg.quote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, maar aan de andere kant, nu in een uur tijd al meer actie dan afgelopen weekend
Laat hem even wat inkopenquote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef xTraFresh het volgende:
Fun fact: Vladimir Putin zit op dit moment 100 meter van mij af.
net op tijd alles omgezet naar dollars jijquote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, maar aan de andere kant, nu in een uur tijd al meer actie dan afgelopen weekend
sla hemquote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef xTraFresh het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef xTraFresh het volgende:
Lijkt omhoog te gaan, mensen kopen weer in, daarna nog verder naar beneden. Bull trap is vice versa.quote:
Geduld is een schone zaak. Ik hou alles vast.quote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ik kan niet andersquote:Op maandag 2 december 2013 13:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Ik hou alles vast.
Nou en, yolo.quote:Op maandag 2 december 2013 13:56 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Graag. Er is alleen te veel politie en mobiele eenheid
DENIAL!!quote:Op maandag 2 december 2013 13:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Ik hou alles vast.
Lang.quote:Op maandag 2 december 2013 13:56 schreef xTraFresh het volgende:
Jongens hoe lang kan verificatie bij bitstamp duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |