Eh, we dalen net 3 dagen met een paar procenten en gelijk breekt de paniek uit?quote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef JDx het volgende:
Dat alles heeft toch wel winst op langere termijn vertrouw ik steeds minder. En of ik nou gelijk heb of niet, dat vertrouwen is ook weg bij veel anderen.
Scorpie, verkoop jij nog het e.e.a?quote:Op maandag 2 december 2013 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh, we dalen net 3 dagen met een paar procenten en gelijk breekt de paniek uit?
LTC naar de 43! voor iemand hierquote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef JDx het volgende:
Dat alles heeft toch wel winst op langere termijn vertrouw ik steeds minder. En of ik nou gelijk heb of niet, dat vertrouwen is ook weg bij veel anderen.
Nee besloten te houdenquote:Op maandag 2 december 2013 11:32 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Scorpie, verkoop jij nog het e.e.a?
Oké hahaquote:
Waarom koop je dan niet via bitonic?quote:Op maandag 2 december 2013 11:34 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Oké haha![]()
Als je iemand kent die eventueel iets wilt verkopen, laat het me dan even weten. Zou graag willen instappen.
Heb het voornamelijk over de alt. coins.quote:Op maandag 2 december 2013 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet via bitonic?
ik verkoop ook evt 60 LTCquote:
Wil je voor alles een wallet hebben dan? Gewoon bitonic -> btc-e -> na 2 dagen ergens anders heen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:35 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Heb het voornamelijk over de alt. coins.
we staan nog steeds op +400% in 30 dagen?quote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef JDx het volgende:
Maar je koopt wat bitcoins, douwt dat in je bter wallet en koopt dan toch altcoins?quote:Op maandag 2 december 2013 11:35 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Heb het voornamelijk over de alt. coins.
Is goed. Ik mail je even als ik thuis ben want zit nu op werk. Ben om 14u thuis.quote:Op maandag 2 december 2013 11:37 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Top! Stuur even een mailtje naar peters.hmthomas@gmail.com.
Prima, dankjewel. Zie de mail vanzelf wel verschijnen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:39 schreef Sosa het volgende:
[..]
Is goed. Ik mail je even als ik thuis ben want zit nu op werk. Ben om 14u thuis.
Ja, als iedereen het vertrouwen verliest, dan heb je een crash ja.quote:Op maandag 2 december 2013 11:37 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
we staan nog steeds op +400% in 30 dagen?
las het ook al op reddit; +20% elke dag is voor iedereen normaal, maar één dagje een dip en meteen is de bubbel gebarsten, is het de grootste crash ooit, einde bitcoin, lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, enzovoorts.
Had last van hetzelfde probleem - Cryptsy zeker?quote:Op maandag 2 december 2013 12:05 schreef Mender het volgende:
Dit is wel treurig. Heb om 9 uur een order gecanceld en zit nog steeds te wachten tot de coins terug in m'n balance staan.
jepquote:Op maandag 2 december 2013 12:06 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Had last van hetzelfde probleem - Cryptsy zeker?
welke coin?quote:
Nah, er is een enorme sellwall net boven de 30..quote:Op maandag 2 december 2013 12:07 schreef strbo het volgende:
Wat treurig is, is dat LTC zoals het er nu op lijkt straks voor het eerst sinds 5 dagen onder de $30 komt (afgezien van die kleine flashcrashes).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |