Op 33,60 btcquote:Op maandag 2 december 2013 11:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ha, je hebt gekocht bij de crash?
Oh, dat gaat nog wel. Hij zal vandaag sowieso wel hoger komen dan dat. Jammer dat je niet op 25 hebt gekocht.quote:
Toen had ik alles in XPM zittenquote:Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dat gaat nog wel. Hij zal vandaag sowieso wel hoger komen dan dat. Jammer dat je niet op 25 hebt gekocht.
Gelukkig met licht verlies kunnen verkopen, maar dat zag er erg dramatisch uit. Jij bedoelt trouwens de LTC/USD koers, ik de LTC/BTC koers. Die heb ik denk ik nu op het laagste punt gekocht. Maar we zullen zien.quote:
Heb 10,4 ppc voor je. Wat bied je?quote:Op maandag 2 december 2013 11:10 schreef iLycaon het volgende:
Iemand die LTC/PPC/XPM/QRK e.d. verkoopt?
Oeh sorry. Ik bedoelde inderdaad LTC/USD.quote:Op maandag 2 december 2013 11:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Gelukkig met licht verlies kunnen verkopen, maar dat zag er erg dramatisch uit. Jij bedoelt trouwens de LTC/USD koers, ik de LTC/BTC koers. Die heb ik denk ik nu op het laagste punt gekocht. Maar we zullen zien.
Stuur alsjeblieft even een mailtje naar peters.hmthomas@gmail.com. Dan spreken we een prijsje af.quote:Op maandag 2 december 2013 11:11 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb 10,4 ppc voor je. Wat bied je?
Ik had nog een restje LTC (0,4) op cryptsy staan, 850k COL voor gekocht. Dacht dat ik alles al had omgezet naar andere munten, dus dit was 'over'quote:Op maandag 2 december 2013 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit in MEC, CNC en Zeta, alle 3 op verlies
Zeg tegen mij dat het goed gaat komen, zeg het. ZEG HET!quote:Op maandag 2 december 2013 11:15 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik had nog een restje LTC (0,4) op cryptsy staan, 850k COL voor gekocht. Dacht dat ik alles al had omgezet naar andere munten, dus dit was 'over'
Voedselbank is open....quote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeg tegen mij dat het goed gaat komen, zeg het. ZEG HET!
Komt wel goed.quote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je had ook nog wat in LTC zitten toch ? Staan aardig wat kooporders te wachten iets hoger..quote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet doen, daarom heb ik er ook minder dan een LTC in zitten.quote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja heb 7.5 BTC in LTC zitten.quote:Op maandag 2 december 2013 11:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Je had ook nog wat in LTC zitten toch ? Staan aardig wat kooporders te wachten iets hoger..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |