Stuur even een mailtje naar peters.hmthomas@gmail.com; gemakkelijker onderhandelen.quote:
Je mag mijn 50 LTC kopen voor 31 euro p.squote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef iLycaon het volgende:
Iemand hier met een aantal LTC of PPC te koop?
Hoop dat ik die 100k voor het einde van het jaar hebquote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef lf2 het volgende:
[..]
Maar kan helaas nog niet tegen de sceptici zeggen![]()
Wist je nog toen ik tegen je zei stap in, nu heb ik 100.000
Denk dat zo een gevoel het lekkerste is...
Zal straks even mailenquote:Op maandag 2 december 2013 10:10 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Stuur even een mailtje naar peters.hmthomas@gmail.com; gemakkelijker onderhandelen.
Ik hoop dat je het morgen hebtquote:Op maandag 2 december 2013 10:11 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Hoop dat ik die 100k voor het einde van het jaar heb
Stuur even een mailtje naar peters.hmthomas@gmail.com; gemakkelijker onderhandelen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:10 schreef lf2 het volgende:
[..]
Je mag mijn 50 LTC kopen voor 31 euro p.s
Dit is echt een prima deal! Ze staan nu al op 30,9 dollar.quote:Op maandag 2 december 2013 10:10 schreef lf2 het volgende:
[..]
quote:
Ik handel niet op btc-e + had ze hoger ingekochtquote:Op maandag 2 december 2013 10:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dit is echt een prima deal! Ze staan nu al op 30,9 dollar.
Vind het daarom ook geen slechte deal hoor. Maar stuur me even een mail.quote:Op maandag 2 december 2013 10:21 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik handel niet op btc-e + had ze hoger ingekocht+ geld betalen aan bitonic om bitcoin te krijgen + fee transporteren 2x...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Wil je er nog kwijt?quote:Op maandag 2 december 2013 10:10 schreef lf2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 10:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]Ja wat. De Noirbits site ziet er superprofessioneel uit. Ik houd van mooie websites.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |