Hmm daar is mijn geld dus naar toe...quote:Op maandag 2 december 2013 09:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
In 3 dagen meer dan 1000% winst.
Eerst donderdag al zetacoin. Daarna dook ook de rest erop. IXcoin heeft een leuke profit gehad. Worldcoin ook. En megacoin ook.quote:Op maandag 2 december 2013 09:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
waar heb je mee geschoven? Waar heb je op ingezet de afgelopen dagen? Alles ging als een baksteen naar beneden
wat is dat voor prijs :\ ?quote:Op maandag 2 december 2013 09:29 schreef SosuaCafe het volgende:
42 Colossuscoin $ 44,294 $ 1.4e-05 3,124,629,869 COL +36.02 %
Had mn hoop ok quark gezet helaas nog niets terug gezien maar serieusquote:
We kunnen het proberenquote:Op maandag 2 december 2013 09:33 schreef lf2 het volgende:
[..]
Had mn hoop ok quark gezet helaas nog niets terug gezien maar serieus
Je kan alleen geld verdienen op die pauper muntjes als je net op de goede mikt...waar daarna door een groep (zo zie ik ze, meer is het niet) massaal geld in wordt gestoken zodat andere zien dat het stijgt...zodra die weer mee doen spreekt dezelfde groep een exit point af.
Simpel en Doeltreffend je hebt alleen 100 mensen nodig met geld en een waardeloze coin.
We zijn met te weinig = te weinig geld om hoge percentages af te dwingenquote:Op maandag 2 december 2013 09:39 schreef Gremen het volgende:
Ja laten we met zijn alle een crappy coin kopen
Wat is op cryptsy eigenlijk het idee van die XPM market.
BTC en LTC kan ik nog begrijpen, maar dan XPM![]()
Nou Zeta is prima… Die heb ik op een sell order staan…quote:Op maandag 2 december 2013 09:40 schreef S95Sedan het volgende:
Zolang jullie maar van ZETA en QRK afblijven
Ja godnondeju kan ik er wat aan doen dat die kut Chinezen niet meewerken jongen!quote:Op maandag 2 december 2013 09:59 schreef lf2 het volgende:
[..]
MAANDAG WORDT KNALLEN...! alles staat stil ik ga me niet meer wagen aan harrycoins
Zijn ze überhaupt al wakker?quote:Op maandag 2 december 2013 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja godnondeju kan ik er wat aan doen dat die kut Chinezen niet meewerken jongen!
Ik had wel wat meer in de plus willen blijven als het even had gekundquote:Op maandag 2 december 2013 10:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
iedereen die vorige week gekocht heeft staat nog vet in de plus, nix aan t handje.
ik ook, tis idd een paar 1000e minder waard dan 2 dagen geleden.quote:Op maandag 2 december 2013 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer in de plus willen blijven als het even had gekund
Maar kan helaas nog niet tegen de sceptici zeggenquote:Op maandag 2 december 2013 10:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
iedereen die vorige week gekocht heeft staat nog vet in de plus, nix aan t handje.
Ligt eraan voor welke prijs.quote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef iLycaon het volgende:
Iemand hier met een aantal LTC of PPC te koop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |