Zou ik ook zeggen. Iedereen die munt kopen -> prijs omhoog -> hij verkoopt -> dump.quote:Op maandag 2 december 2013 09:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Fontas @fontase 6m
After the 900% price spike on COL it looks more and more ripe for a pump. May pump it on Monday
Laat maar komen. Heb er nog 41.000.quote:Op maandag 2 december 2013 09:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Iedereen die munt kopen -> prijs omhoog -> hij verkoopt -> dump.
Hoeveel?quote:Op maandag 2 december 2013 09:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Laat maar komen. Heb er nog 41.000.
Zijn nog best goedkoop.
Op welke manier bedoel je? Achter het station?quote:Op maandag 2 december 2013 09:06 schreef Ticootje het volgende:
Nou… Moet behoorlijk mn best doen om dit weekend goed te maken.
Nou, mijn lieve lieve vriendje maakte een gelijke opmerking ja…quote:Op maandag 2 december 2013 09:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op welke manier bedoel je? Achter het station?
Nee grapje. Komt wel goed.
quote:Op maandag 2 december 2013 09:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, mijn lieve lieve vriendje maakte een gelijke opmerking ja…
ik kon beter met mn benen wijd, dan verdiende ik meer dan met de muntjes…
En bedankt enzo.
Klik nog paar x waardeloze websitequote:Op maandag 2 december 2013 09:22 schreef iLycaon het volgende:
Begrijp het niet zo goed eerlijk gezegd. Had eerder op de ochtend een 'sell-order' geplaatst op Cryptsy.
Daarna toch besloten om dit order te annuleren. Hij staat inmiddels (na ruim een uur) nog steeds bij 'Your open orders', terwijl als ik het order dan probeer te annuleren er een melding verschijnt 'This order is already cancelled'... De Quarkcoins zijn nog steeds niet toegevoegd aan m'n account balans..
Blijven klikken heeft geen nut. Hij wordt op de pagina zelf wel weergeven als 'Open order', maar op de pagina waar alle 'Open orders' horen te staan, wordt niets weergeven.quote:Op maandag 2 december 2013 09:25 schreef lf2 het volgende:
[..]
Klik nog paar x waardeloze websiteal dagen zijn ze servers aan het regelen je zou bijna denken dat ze ze hebben bestelt uit nigeria
Ik kook nooitquote:Op maandag 2 december 2013 09:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]ik zou spugen in zijn eten voor vanavond.
In 3 dagen meer dan 1000% winst.quote:Op maandag 2 december 2013 09:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik order mooi nergens buiten BTCe, er komt zoveel gezeik langs over al die alternatieven
Ik ook niet hoor, gezeik idd. Jammer dan dat ik geen 10.000 % winst maak.quote:Op maandag 2 december 2013 09:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik order mooi nergens buiten BTCe, er komt zoveel gezeik langs over al die alternatieven
waar heb je mee geschoven? Waar heb je op ingezet de afgelopen dagen? Alles ging als een baksteen naar benedenquote:Op maandag 2 december 2013 09:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
In 3 dagen meer dan 1000% winst.
Word niet getrade bij bter.comquote:Op maandag 2 december 2013 09:29 schreef SosuaCafe het volgende:
42 Colossuscoin $ 44,294 $ 1.4e-05 3,124,629,869 COL +36.02 %
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |