quote:Op maandag 2 december 2013 13:29 schreef daankes het volgende:
Daar gaat alles weer. Gisteravond all over again.
Zie je mail.quote:Op maandag 2 december 2013 13:34 schreef lf2 het volgende:
Het enge van alles is je kijkt niet eens meer van op als 400 a 500 dollar verdampt in paar seconde lol.
Gelukkig wel vroeg mijn BTC omgezet naar dollars
als je gewoon al een deel heb omgezet naar winst in euros dan kan je de rest vd coins voor gokken gebruiken. jammer dan als het verloren gaat.quote:Op maandag 2 december 2013 13:34 schreef lf2 het volgende:
Het enge van alles is je kijkt niet eens meer van op als 400 a 500 dollar verdampt in paar seconde lol.
Gelukkig wel vroeg mijn BTC omgezet naar dollars
Als je wil uitcashen verplaats het naar een andere exchange, btc-e geeft je sowieso minder voro terug dan een anderquote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef xTraFresh het volgende:
LTC is binnen 3 uur weer op de 33 USD, let maar op.
Ik vind de beweging van BTCChina zorgelijker eigenlijk, ze staan bijna onder Bitstamp!quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef xTraFresh het volgende:
Zoals?quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als je wil uitcashen verplaats het naar een andere exchange, btc-e geeft je sowieso minder voro terug dan een ander
man man even googlen op 'buy sell cartoon' en je vindt zo 100 exemplaren met een betere kwaliteit dan deze tiende generatie fotokopie.quote:
Dan zou ik nu inkopen op 25quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef xTraFresh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |