Hij gaat naar 43 Zimbabwaanse dollarquote:
blijven hopenquote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef cw2cu het volgende:
Ik zie opeens allemaal lotgenoten die ook LTC hebben gekocht op 32 euro!!! Dit doet mij goed![]()
Komt toch allemaal wel weer goed.
Op 32quote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef cw2cu het volgende:
Ik zie opeens allemaal lotgenoten die ook LTC hebben gekocht op 32 euro!!! Dit doet mij goed![]()
Komt toch allemaal wel weer goed.
zitten natuurlijk ook grote financiële jongens/groepen tussen ja.quote:Op zondag 1 december 2013 21:32 schreef Geralt het volgende:
Ik zit eens een beetje te kijken op BTC-E en zie daar toch behoorlijke bedragen voorbij komen.
Zijn dat gewoon allemaal particulieren die daar een beetje zitten te spelen of wat?
Als je positie nog open staat ga je dus mooi het schip in.quote:Op zondag 1 december 2013 21:33 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik wilde meeprofiteren van de drop met shorten op plus500. maar nu mtgox eruit ligt heeft plus500 de bitcoin markt ook stil gelegd
Gelukkig kocht ik een dag of 3 geleden bij 43. Toen ie net even ging zakken vanaf de 48, leek helemaal geen foute deal. Even snel paar puntjes stijgen en winst pakken. Ziehier het resultaat.quote:Op zondag 1 december 2013 21:35 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn 150 litecoins van 6 euro nog wel wat winstgevend.
Ik had het zelfs een keer gekocht op 43 en verkocht op 48, die 3,5 die ik nu nog heb, heb ik gekocht op 33,5.quote:
Duurt half uurtje tot een uur.quote:Op zondag 1 december 2013 21:36 schreef Geralt het volgende:
Even een beginnersvraag.
Ik heb op bitonic een klein beetje gekocht en dat duurde een half uurtje voordat ik die in mijn wallet had zitten.
Nu heb ik dat aantal naar btc-e gestuurd en dat staat nog te wachten. Verder heb ik daar geen geld gestort. Duurt dat altijd zo lang? Hoe doen jullie dat als alles op dikke winst staat? Blijft dat dan gewoon op die website staan en trek je die later een keer eraf? Of moeten die transacties ook berekend worden en "spelen" jullie slechts met een klein aantal van de BTC's die jullie op die site hebben staan?
Laat alles daar nu staan om mee te traden, als ik echt heel veel heb, zou ik het er af halen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:36 schreef Geralt het volgende:
Even een beginnersvraag.
Ik heb op bitonic een klein beetje gekocht en dat duurde een half uurtje voordat ik die in mijn wallet had zitten.
Nu heb ik dat aantal naar btc-e gestuurd en dat staat nog te wachten. Verder heb ik daar geen geld gestort. Duurt dat altijd zo lang? Hoe doen jullie dat als alles op dikke winst staat? Blijft dat dan gewoon op die website staan en trek je die later een keer eraf? Of moeten die transacties ook berekend worden en "spelen" jullie slechts met een klein aantal van de BTC's die jullie op die site hebben staan?
Ik vind het zo sneu voor je, maar ook hilarisch dat je nu al drie dagen wacht totdat LTC to the moon gaat.quote:Op zondag 1 december 2013 21:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig kocht ik een dag of 3 geleden bij 43. Toen ie net even ging zakken vanaf de 48, leek helemaal geen foute deal. Even snel paar puntjes stijgen en winst pakken. Ziehier het resultaat.
To the moon!quote:Op zondag 1 december 2013 21:32 schreef brombeer_ het volgende:
gekocht op 636,10 euro![]()
Nu to the moon!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt wel goed. Misschien.quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu voor je, maar ook hilarisch dat je nu al drie dagen wacht totdat LTC to the moon gaat.
Okay dus dat is wel gewoon veilig neem ik aan? Niet dat ik schrikbarende bedragen heb, 0,05BTC waar gaat het overquote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Laat alles daar nu staan om mee te traden, als ik echt heel veel heb, zou ik het er af halen.
Verkopen via bitonic.quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Okay dus dat is wel gewoon veilig neem ik aan? Niet dat ik schrikbarende bedragen heb, 0,05BTC waar gaat het overmaar toch. Transacties gaan wel sneller als je ze daar hebt staan, verkoopt in euro's bv en dan later weer wilt kopen? Of moeten die euro's dan eerst weer naar je bankrekening of iets?
Veilig weet je nooit, maar nog geen probleem mee gehad.quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Okay dus dat is wel gewoon veilig neem ik aan? Niet dat ik schrikbarende bedragen heb, 0,05BTC waar gaat het overmaar toch. Transacties gaan wel sneller als je ze daar hebt staan, verkoopt in euro's bv en dan later weer wilt kopen? Of moeten die euro's dan eerst weer naar je bankrekening of iets?
quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
To the moon!
[ afbeelding ]Netjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jamaar hoe wil je dan bv als je stel 1 BTC hebt en die staat op 700 en je wilt die verkopen om 5 minuten later weer te kopen op 550. Zo snel gaat dat toch allemaal niet?quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
To the moon!
[ afbeelding ]Leuk, nu nog tekst er onder, To the moon!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de site laten staan. Gaan daar een stuk sneller. Hoef je niks voor te kopen of te kopen via bitonic als je het eenmaal op btc-e hebt staan.quote:Op zondag 1 december 2013 21:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar hoe wil je dan bv als je stel 1 BTC hebt en die staat op 700 en je wilt die verkopen om 5 minuten later weer te kopen op 550. Zo snel gaat dat toch allemaal niet?
Ik zit nu een half uurtje mee te kijken en zie nogal wat schommelingen voorbij komen waarbij je zelfs al had je maar 1 BTC om mee te spelen nogal wat geld had kunnen verdienen, maar als alle transacties lang duren schiet dat niet op natuurlijk
Dus er is een kans dat BTC-E eigendom van de Russische maffia is?quote:Op zondag 1 december 2013 21:40 schreef StephanL het volgende:
Veilig weet je nooit, maar nog geen probleem mee gehad.
Ok duidelijk. Ik ga spelen met mijn 0,05BTC's zodra ze erop staanquote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op de site laten staan. Gaan daar een stuk sneller. Hoef je niks voor te kopen of te kopen via bitonic als je het eenmaal op btc-e hebt staan.
impliceer je dat gewone overheid geen maffia is?quote:Op zondag 1 december 2013 21:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dus er is een kans dat BTC-E eigendom van de Russische maffia is?
De maffia moet ook diversificeren hé.quote:Op zondag 1 december 2013 21:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dus er is een kans dat BTC-E eigendom van de Russische maffia is?
Met kleine bedragen spelen, kan ook gewoon. Of eerst de grafieken bekijken en veel f5en, kan snel gaan, zeker btcquote:Op zondag 1 december 2013 21:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Ik ga spelen met mijn 0,05BTC's zodra ze erop staan
...quote:Wegens technisch onderhoud is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, we werken er hard aan en verwachten snel weer terug te zijn!
Denk eraan dat we niet weten wie de gasten achter BTC-e zijn, en dat als ze dom zijn (imo) ze kunnen gaan rennen met je geld wat op de exchange staat.quote:Op zondag 1 december 2013 21:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Ik ga spelen met mijn 0,05BTC's zodra ze erop staan
Dus stel ik verkoop ze op btc-e dan komt dat bedrag gewoon in mijn finance overzicht bij euro's te staan en van dat geld kan ik weer nieuwe kopen toch?quote:Op zondag 1 december 2013 21:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Met kleine bedragen spelen, kan ook gewoon. Of eerst de grafieken bekijken en veel f5en, kan snel gaan, zeker btc
Het gaat om 32 euro of iets waar ik ze voor kocht. Al zou ik maar 1 avond lol hebben met kopen/verkopen/kopen/verkopen dan mogen ze wegrennen als ze willen. Goedkoper dan naar de kroeg gaanquote:Op zondag 1 december 2013 21:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk eraan dat we niet weten wie de gasten achter BTC-e zijn, en dat als ze dom zijn (imo) ze kunnen gaan rennen met je geld wat op de exchange staat.
Welke gebruik je?quote:Op zondag 1 december 2013 21:46 schreef KoninginMaxima het volgende:
Weet iemand waar een tutorial/guide te vinden is met uitleg over die beursgrafieken?
Ik snap er namelijk helemaal noppes/nada/niks van.
Goeie fik vandaag he?quote:Op zondag 1 december 2013 21:46 schreef KoninginMaxima het volgende:
Weet iemand waar een tutorial/guide te vinden is met uitleg over die beursgrafieken?
Je handelt in btc-e in dollars, dus je krijgt straks 0.01 bitcoin. Daar ga je mee aan de slag. Zie je iets gigantisch omlaag gaan, bijvoorbeeld de bitcoin, dan ken je uitbetalen in dollars. euro's kan eventueel ook, maar daar is minder handel in en niet alles kan je met euro's kopen op btc-equote:Op zondag 1 december 2013 21:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus stel ik verkoop ze op btc-e dan komt dat bedrag gewoon in mijn finance overzicht bij euro's te staan en van dat geld kan ik weer nieuwe kopen toch?
Zo ja dan ben ik good to go
Ik weet het, maar stel het gaat goed, en je koopt ook nog wat bij, en nog wat.quote:Op zondag 1 december 2013 21:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gaat om 32 euro of iets waar ik ze voor kocht. Al zou ik maar 1 avond lol hebben met kopen/verkopen/kopen/verkopen dan mogen ze wegrennen als ze willen. Goedkoper dan naar de kroeg gaan
Bitcoinwisdom, maar als ik al die cijfers en lijnen zie word ik heel depressief. Ik snap er geen kut van.quote:
Ik ook niet. Ik ga alleen kijken naar hoeveel het waard is. Van die schommelingen die ik zag lijkt me dat de beste methode want volgens mij is er geen pijl op te trekkenquote:Op zondag 1 december 2013 21:46 schreef KoninginMaxima het volgende:
En maandag jankdag.quote:Op zondag 1 december 2013 21:48 schreef doo. het volgende:
Mijn tip van de dag: alt + f4. Zondag is rustdag
Kijk even in de andere reeks, daar staat een uitleg!quote:Op zondag 1 december 2013 21:48 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Bitcoinwisdom, maar als ik al die cijfers en lijnen zie word ik heel depressief. Ik snap er geen kut van.
Heb deze ooit gemaakt:quote:Op zondag 1 december 2013 21:48 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Bitcoinwisdom, maar als ik al die cijfers en lijnen zie word ik heel depressief. Ik snap er geen kut van.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:48 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Thanks, maar na dit plaatje ben ik echt naar de schuur gelopen om een touw+haak te gaan halenquote:Op zondag 1 december 2013 21:49 schreef µ het volgende:
[..]
Heb deze ooit gemaakt:
[ afbeelding ]
En google even op candlesticks.
Laat je niet afschrikken.quote:Op zondag 1 december 2013 21:51 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Thanks, maar na dit plaatje ben ik echt naar de schuur gelopen om een touw+haak te gaan halen![]()
Maakt geen reet uit.quote:Op zondag 1 december 2013 21:52 schreef Bowny het volgende:
Vraagje over een mining machine voor LTC. Ik heb nog een oude Asus A8N socket 939 met een single core Athlon liggen. Voldoet dit om 2x7950 aan te sturen of is dit echt TE oud?
Denk dat dat en te oud is en dat je daarvoor in DIG moet zijn, daar loopt een hardwaretopic dacht ikquote:Op zondag 1 december 2013 21:52 schreef Bowny het volgende:
Vraagje over een mining machine voor LTC. Ik heb nog een oude Asus A8N socket 939 met een single core Athlon liggen. Voldoet dit om 2x7950 aan te sturen of is dit echt TE oud?
Zoiets was ook mijn opzet om op termijn te doen, gewoon een beetje spelen met een paar tientjes.quote:Op zondag 1 december 2013 21:53 schreef edcetera het volgende:
Zo, in 3 uur 50 eurootjes verdiend.
Niet veel, maar het geeft toch een goed gevoel
Bedankt voor de moeite, nu weet ik dat ik bij jou terecht kan.quote:
Hier, tijd voor huiswerkquote:Op zondag 1 december 2013 22:03 schreef Geralt het volgende:
Ow ik heb slechts 0,4 BTC overgemaakt zie ik nu. Iets met een fooi voor de miners of iets.
Ik snap er geen kut van. Maargoed dat ik niet meteen mn 13de maand allemaal BTC's van gekocht heb
Thanks, ik zal me eens een beetje inlezenquote:Op zondag 1 december 2013 22:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hier, tijd voor huiswerk
https://en.bitcoin.it/wiki/Main_Page
quote:Your deposit 0.04 BTC successfully credited.
Waarom?quote:
dollars, usd. Je handelt daar in dollars op btc-e. Je bitcoin kan je later overmaken wat je kan verzilveren in euro's.quote:
Wij zijn goedquote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef Arcee het volgende:
Veel snelle topics hier de afgelopen tijd.
Acree.quote:Op zondag 1 december 2013 22:10 schreef Arcee het volgende:
Veel snelle topics hier de afgelopen tijd.
Trollbox 2.0quote:Op zondag 1 december 2013 22:12 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Acree.
Als je kijkt naar de tijd hoe lang een topic duurt, vanaf beneden naar boven..
dan gaat het alsmaar sneller?
Over 1 week duurt een topic nog maar 5 minuten?
Ja klopt, maar de kunst van precies op het dal inkopen heb ik nog niet geheel onder de knie.quote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer dat je het dal hebt gemist.
Ach, wees gerustgesteld. Ik had op iets van 1200 gekocht.quote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de kunst van precies op het dal inkopen heb ik nog niet geheel onder de knie.
Had trouwens die aankoop al gedaan nog vóór het dal.
Bitcoinwisdom is erg traag btw, kan nu niet goed al die mega-buy's in de gaten houden.
Nice wavequote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef Robuustheid het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het aantal volumes gemeten.
De volume van gisteren links.
De volume van vandaag rechts.
Hoezo zondag rustdag
Marge op inkoop verkoop van euro's is groter, dus wees wijs en doe usd.quote:Op zondag 1 december 2013 22:14 schreef Geralt het volgende:
Ik ben beginner dus ik ga gewoon verkopen in EUR om het makkelijk te houden.
Zodra hij op 700 staat druk ik af
Heb inmiddels al zo veel van deze correcties (om van crash te spreken is overdreven imho) meegemaakt dat ik er ook niet meer van schrik. Niets verkocht ook, alleen bijgekocht.quote:Op zondag 1 december 2013 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, wees gerustgesteld. Ik had op iets van 1200 gekocht.Maar ik heb vertrouwen in de lange termijn, dus deze crashes doen mij niet heel veel.
BitcoinWisdom doet inderdaad erg traag. Bitcoinity is volgens mij sneller, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ik ben gehecht aan mijn avatarquote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef robin007bond het volgende:
Als iedereen een BTC-avatar neemt spreiden we awareness.
We hebben het hier over 0,04 BTC's he. Dat is dan in USD misschien 10 eurocent meer zou hebben zal me eigenlijk aan mijn ballen jeukenquote:Op zondag 1 december 2013 22:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Marge op inkoop verkoop van euro's is groter, dus wees wijs en doe usd.
quote:Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb inmiddels al zo veel van deze correcties (om van crash te spreken is overdreven imho) meegemaakt dat ik er ook niet meer van schrik. Niets verkocht ook, alleen bijgekocht.
Ok, je moet daarnaast ook rekenen op de fee's bij elke transactie, een donatie doe je doet aan btc-e. wordt automatisch voor je berekent.quote:Op zondag 1 december 2013 22:19 schreef Geralt het volgende:
Plus ik wil gewoon even kijken hoe dat werkt met verkopen en daarna weer kopen op die site.
Of dat nou 2 euro winst of 2 euro verlies geeft maakt me niks uit eigenlijk.
Even lezen. Thanks. Nu nog naar de 700 tot ik kan verkopen. Hoewel die euro me niks uit maakt wil ik wel winst halen met mijn eerste verkoop. Zo een lul ben ik dan wel weerquote:Op zondag 1 december 2013 22:19 schreef Robuustheid het volgende:
AEX / [Bitcoin] Leuke facts & weetjes.
Fee: 0.0524 EURquote:Op zondag 1 december 2013 22:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok, je moet daarnaast ook rekenen op de fee's bij elke transactie, een donatie doe je doet aan btc-e. wordt automatisch voor je berekent.
Klopt en als het goed is is je winst ook hoger dan dat.quote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fee: 0.0524 EUR
Bij verkoop van 0,04 op 655
Dat zijn geen bedragen waar ik wakker van lig. Godzijdank
Al sla je me dood. Ik heb 0,05 gekocht en 0,04 overgeschreven en heb nu nog 0,0099 in mn wallet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt en als het goed is is je winst ook hoger dan dat.
Goed punt!quote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef robin007bond het volgende:
Als iedereen een BTC-avatar neemt spreiden we awareness.
quote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef tralalala het volgende:
Mijn ouders zijn trouwens net voor de crash in bitcoins gegaan omdat ze het wel tof vonden dat ik 25k heb verdiend in 3 weken.
Gelijk een dikke crash
Ik raad iedereen in mijn omgeving af in BTC te gaan.quote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef tralalala het volgende:
Mijn ouders zijn trouwens net voor de crash in bitcoins gegaan omdat ze het wel tof vonden dat ik 25k heb verdiend in 3 weken.
Gelijk een dikke crash
Ai pijnlijk. Wordt gezelligquote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef tralalala het volgende:
Gelijk een dikke crash
WTFquote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef tralalala het volgende:
Gelijk een dikke crash
Mja, ik zou een beetje gaan daytraden voor ze. Komt vast wel goed.quote:Op zondag 1 december 2013 22:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik raad iedereen in mijn omgeving af in BTC te gaan.
Deze dingen:quote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Goed punt!
Kan iemand een coole BTC avatar in elkaar flansen?
Die stop ik ook in de Feitjes & Weetjes topic van Bitcoin. Je afbeelding met de maan leek mij te groot voor de OP.
Sowieso meer opties met de grafieken. Het is wel erg karig.quote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef StephanL het volgende:
BTCe zou de grafieken wat sneller moeten tekenen. Nu moet je af gaan op de cijfers.
LTC op 60$quote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ach joh, over 2 dagen zijn we de top van deze week alweer voorbij.
Inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso meer opties met de grafieken. Het is wel erg karig.
gewoon bitcoinwisdom? staan alleen FTC en XPM niet opquote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef StephanL het volgende:
BTCe zou de grafieken wat sneller moeten tekenen. Nu moet je af gaan op de cijfers.
http://peercoin.net/quote:Op zondag 1 december 2013 22:30 schreef Geralt het volgende:
Wat is dat PPC wat ik links en rechts zie roepen?
Pearcoin PPC op btc-e een andere coin dan bitcoin(btc)quote:Op zondag 1 december 2013 22:30 schreef Geralt het volgende:
Wat is dat PPC wat ik links en rechts zie roepen?
Maar weer terug naar bter, alleen maar 502 of die trage kutsite, traden wat niet werkt..quote:Op zondag 1 december 2013 22:31 schreef tralalala het volgende:
Een stabiele Cryptsy en alle alt coins gaan to da moooon.
Hopelijk fixen ze maandag of dinsdag die trage rotzooi van ze.
Ja maar de sell orders liggen een stuk lager bij bter, sowieso een stuk minder activiteit daar volgens mij?quote:Op zondag 1 december 2013 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar weer terug naar bter, alleen maar 502 of die trage kutsite, traden wat niet werkt..
Ga naar BTC-E. BTer is nog erger dan Cryptsy.quote:Op zondag 1 december 2013 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar weer terug naar bter, alleen maar 502 of die trage kutsite, traden wat niet werkt..
bter werkt wel snel hier.quote:Op zondag 1 december 2013 22:33 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ga naar BTC-E. BTer is nog erger dan Cryptsy..
Hallo mensen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Depends. Ligt de sell order onder de huidige vraagprijs -> instant sell.
Ligt hij hoger -> order wordt pas uitgevoerd bij het bereiken van die prijs.
Geen altcoinsquote:Op zondag 1 december 2013 22:33 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ga naar BTC-E. BTer is nog erger dan Cryptsy..
Volgens mij als je hem verkoopt voor 16, dan verkoopt ie het instant voor 16. Niet pas als die de 16 bereikt.quote:Op zondag 1 december 2013 22:33 schreef Plots het volgende:
[..]
Hallo mensen!
Pfff wat een gekke avond, mijn eerste weekend. Zag de BTC op 680$ staan en de LTC op 26$ :S
Dit antwoorde Scorpie op de vraag "hoe plaats je een sell order?"
Depends. Ligt de sell order onder de huidige vraagprijs -> instant sell.
Is dit een advies? Ik heb LTC ingekocht op 31 dollar p/s. Kan ik op het moment dat de waarde 30 dollar is, een automatische sell order plaatsen als hij de 16 dollar bereikt? Ervan uitgaande dat ik 50% verlies accepteer. Dan is het niet meer "instant" toch?
Ligt hij hoger -> order wordt pas uitgevoerd bij het bereiken van die prijs.
Kan ik ook sell order plaatsen als de LTC 39 dollar waard wordt als ik aan het slapen ben? Waar kan je dat invoeren op BTC-E, zodat automatisch de sell order plaats vindt?
Thanks!
Iets gestegen. Echt amper.quote:Op zondag 1 december 2013 22:38 schreef Toto69 het volgende:
Wat doet zeta? Kan niet kijken dus vraag het af en toe
BTC-e verkoopt hem dan voor de hoogst mogelijke prijs, dus stel je zet hem op 16 maar BTC-e kan hem op 18 kwijt, verkopen ze hem op 18.quote:Op zondag 1 december 2013 22:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij als je hem verkoopt voor 16, dan verkoopt ie het instant voor 16. Niet pas als die de 16 bereikt.
Waarom zou je trouwens voor 16 willen sellen als je voor 31 inkoopt?
Hoger kan wel trouwens, dan wil niemand het van je kopen dus kom je er niet vanaf
bitcoinwisdom gebruikenquote:Op zondag 1 december 2013 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso meer opties met de grafieken. Het is wel erg karig.
Om te voorkomen dat hij verder daalt naar 9 bijvoorbeeld. Zoveel verlies accepteer ik niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij als je hem verkoopt voor 16, dan verkoopt ie het instant voor 16. Niet pas als die de 16 bereikt.
Waarom zou je trouwens voor 16 willen sellen als je voor 31 inkoopt?
Bot.quote:Op zondag 1 december 2013 22:40 schreef Plots het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat hij verder daalt naar 9 bijvoorbeeld. Zoveel verlies accepteer ik niet.
De getallen zijn meer als voorbeeld.De hamvraag is of het is in te stellen dat hij automatisch koopt/verkoopt op ingestelde bedragen als je bijvoorbeeld wegbent of slaapt.Of moeten we hiervoor een bot instellen?
dat is 0.2 cent of zoquote:Op zondag 1 december 2013 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij steeg ineens heel snel met 0.00000200
Triest.quote:Op zondag 1 december 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens.
Staat weer op niveau van wanneer je hem ongeveer gekocht hebt.
PPC gaat naar de maan.quote:Op zondag 1 december 2013 22:43 schreef probeer het volgende:
AAAHHH
Alles is te goedkoop! Ik weet van luxe niet meer waar ik in moet stappen, LTC, BTC, NMC, FTC ...
quote:Op zondag 1 december 2013 22:43 schreef probeer het volgende:
AAAHHH
Alles is te goedkoop! Ik weet van luxe niet meer waar ik in moet stappen, LTC, BTC, NMC, FTC ...
wachten tot btc hoger staat, dan verder kijkenquote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef Baronpilsener het volgende:
God wat een dramatische dagen, 4 dagen geleden nog op 25% winst op mn inleg, nu op 50% verliesHeb nu alles in btc zitten, wat raden jullie me aan om te doen met wat ik nog heb?
Laten staan.quote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef Baronpilsener het volgende:
God wat een dramatische dagen, 4 dagen geleden nog op 25% winst op mn inleg, nu op 50% verliesHeb nu alles in btc zitten, wat raden jullie me aan om te doen met wat ik nog heb?
geduld.quote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef Baronpilsener het volgende:
De bal is dus aan henquote:Op zondag 1 december 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Over 15 minuten is het daar 6:00 's morgens.
Ligt er denk ik heel aan om wat voor bedragen dat het gaat.quote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef Baronpilsener het volgende:
uit op zondag?quote:Op zondag 1 december 2013 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
Zo uit, zie het morgen wel.
Sites werken toch niet mee.
maakt niet uit, als je nu alles in BTC hebt zitten moet je gewoon wachten op herstel, en die zal zeker komen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ligt er denk ik heel aan om wat voor bedragen dat het gaat.
Als ik met mijn inleg op bv 50% verlies sta dan heb ik nog steeds maar 17 euro verloren en dat maakt geen kut uit.
quote:Op zondag 1 december 2013 22:43 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
PPC gaat naar de maan.
Ze hebben de flaw van BTC niet, namelijk deflatie.
Wel de enige samen met Protoshares die de laatste paar uurtjes zonder al teveel verlies overleefd heeft volgens mij.quote:
En nmc dan hopelijk, of hebben ze die net niet?quote:Op zondag 1 december 2013 22:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kopen massaal in. LTC gaat wel omhoog schieten, BTC ook wel.
Ingestapt met slechts 150 euro, maar ik vind dit spelletje te leuk om in te verliezenquote:Op zondag 1 december 2013 22:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ligt er denk ik heel aan om wat voor bedragen dat het gaat.
Als ik met mijn inleg op bv 50% verlies sta dan heb ik nog steeds maar 17 euro verloren en dat maakt geen kut uit.
Ik met 32 euro en wil pas verkopen als ie op 700 staat want met mijn allereerste verkoop wil ik wel winst makenquote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ingestapt met slechts 150 euro, maar ik vind dit spelletje te leuk om in te verliezen
Waarom denk je dat ik ermee kapquote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word echt veel te agressief van de langzaamheid van Cryptsy.
Niet normaal inderdaad, maar morgen ook een nieuwe werkdag in the USA dus beter fixen ze het dan.quote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word echt veel te agressief van de langzaamheid van Cryptsy.
Hij heeft nieuwe servers gekocht maar die worden morgen pas bezorgd.quote:Op zondag 1 december 2013 22:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet normaal inderdaad, maar morgen ook een nieuwe werkdag in the USA dus beter fixen ze het dan.
Je zit in LTC?quote:Op zondag 1 december 2013 22:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kopen massaal in. LTC gaat wel omhoog schieten, BTC ook wel.
Dat had je vandaag moeten doen... LTC voor 25 dollarquote:Op zondag 1 december 2013 22:50 schreef Martinoss het volgende:
[..]
Je zit in LTC?![]()
Ik hoop juist op een goeie beweging naar beneden, dan kan ik morgenmiddag investeren
quote:Op zondag 1 december 2013 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij heeft nieuwe servers gekocht maar die worden morgen pas bezorgd.
Mooi zo.quote:
LTC ja. Morgenmiddag ben je te laat, morgenochtend is misschien beter indien er een daling zou komen. Ik verwacht namelijk geen dalingquote:Op zondag 1 december 2013 22:50 schreef Martinoss het volgende:
[..]
Je zit in LTC?![]()
Ik hoop juist op een goeie beweging naar beneden, dan kan ik morgenmiddag investeren
die drop is vandaag al geweest ja lolquote:Op zondag 1 december 2013 22:50 schreef Martinoss het volgende:
[..]
Je zit in LTC?![]()
Of ehh .. nu?quote:Op zondag 1 december 2013 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC ja. Morgenmiddag ben je te laat, morgenochtend is misschien beter indien er een daling zou komen. Ik verwacht namelijk geen daling
Spreek je morgen wel nog een keerquote:Op zondag 1 december 2013 22:51 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat had je vandaag moeten doen... LTC voor 25 dollar
Hoe lang speel je al mee en hoe ver ben je? Dat is een flink rendement!quote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik met 32 euro en wil pas verkopen als ie op 700 staat want met mijn allereerste verkoop wil ik wel winst maken
Heb je de 700 van net gemist dan?quote:Op zondag 1 december 2013 22:52 schreef Geralt het volgende:
Gaat BTC nog op de 700 komen naar verwachting? Ik moet eigenlijk naar bed als mn pilsje op is
Ik heb een uur geleden 0,05BTC gekocht. Zie nu trouwens dat het mij 35 euro gekost heeft en geen 32.quote:Op zondag 1 december 2013 22:52 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Hoe lang speel je al mee en hoe ver ben je? Dat is een flink rendement!
Ja hij ging naar 720 en toen dacht ik bij minimaal 730 verkoop ikquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 22:47 schreef probeer het volgende:
Doet bitcoinwisdom bij jullie ook langzaam?
Ah das balenquote:Op zondag 1 december 2013 22:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja hij ging naar 720 en toen dacht ik bij minimaal 730 verkoop ik
Hoe en waar doe ik dat precies?quote:Op zondag 1 december 2013 22:54 schreef daankes het volgende:
Je kan een sell order op 700 Zetten. Op het moment dat 700 dan is bereikt verkoopt hij automatisch
Thanks!quote:
Ga naar BTC/EUR (neem aan dat je die wilt verkopen), geef de amount aan die je wil verkopen en tegen welke prijs bij "Sell BTC" et Voiláquote:
Ow is dat alles? En dan kan ik zo gewoon mijn computer uitzetten en dan gaat dat automatisch?quote:Op zondag 1 december 2013 22:57 schreef daankes het volgende:
[..]
Ga naar BTC/EUR (neem aan dat je die wilt verkopen), geef de amount aan die je wil verkopen en tegen welke prijs bij "Sell BTC" et Voilá
daarna is de order te vinden onder notificatie, rechts boven. Daar kan je ook orders camcelen. Soms wel handig om te doen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:57 schreef daankes het volgende:
[..]
Ga naar BTC/EUR (neem aan dat je die wilt verkopen), geef de amount aan die je wil verkopen en tegen welke prijs bij "Sell BTC" et Voilá
gewoon uitloggenquote:Op zondag 1 december 2013 22:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow is dat alles? En dan kan ik zo gewoon mijn computer uitzetten en dan gaat dat automatisch?
Kan ik uitloggen voordat ik mn pc afsluit dan? Of moet ik ingelogd laten staan?
Als het goed is kan je gewoon uitloggen. Heb het nog nooit geprobeerd, maar weet het vrij zeker.quote:Op zondag 1 december 2013 22:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow is dat alles? En dan kan ik zo gewoon mijn computer uitzetten en dan gaat dat automatisch?
Kan ik uitloggen voordat ik mn pc afsluit dan? Of moet ik ingelogd laten staan?
Ow okay. Dan stel ik hem zo in op 740. Je weet nooit als ik lig te slapen. Dan heb ik mooi 1 euro 50 winstquote:Op zondag 1 december 2013 22:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
daarna is de order te vinden onder notificatie, rechts boven. Daar kan je ook orders camcelen. Soms wel handig om te doen.
Deze manquote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow okay. Dan stel ik hem zo in op 740. Je weet nooit als ik lig te slapen. Dan heb ik mooi 1 euro 50 winst
ze gooien het op een hoopquote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef Geralt het volgende:
Wordt dat overigens gegarandeerd verkocht als iemand die prijs vraagt? Ik bedoel het gaat maar om 0,04BTC's wie wil dat nou hebben
Of gooien ze dan gewoon een zooi orders op een hoop of hoe werkt zoiets als iemand bv aan die prijs 20BTC ik noem maar iets wil kopen?![]()
![]()
geef je order en blijf gewoon even kijken tot het gelukt isquote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef Geralt het volgende:
Wordt dat overigens gegarandeerd verkocht als iemand die prijs vraagt? Ik bedoel het gaat maar om 0,04BTC's wie wil dat nou hebben
Of gooien ze dan gewoon een zooi orders op een hoop of hoe werkt zoiets als iemand bv aan die prijs 20BTC ik noem maar iets wil kopen?![]()
![]()
jup, moest je gisteren eens kijken, alles groen in 100'en procentenquote:Op zondag 1 december 2013 23:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Www.coinmarketcap.com
Zo veel rode cijfertjes
Ze gooien inderdaad alles van dezelfde prijs gewoon bij elkaar. Soms heb je pech en sta je bij een dikke wall achteraan en mis je de sale.quote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef Geralt het volgende:
![]()
Zoveel groene cijfers morgen rond deze tijdquote:Op zondag 1 december 2013 23:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Www.coinmarketcap.com
Zo veel rode cijfertjes
quark, world !quote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zoveel groene cijfers morgen rond deze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |