Je handelt in btc-e in dollars, dus je krijgt straks 0.01 bitcoin. Daar ga je mee aan de slag. Zie je iets gigantisch omlaag gaan, bijvoorbeeld de bitcoin, dan ken je uitbetalen in dollars. euro's kan eventueel ook, maar daar is minder handel in en niet alles kan je met euro's kopen op btc-equote:Op zondag 1 december 2013 21:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus stel ik verkoop ze op btc-e dan komt dat bedrag gewoon in mijn finance overzicht bij euro's te staan en van dat geld kan ik weer nieuwe kopen toch?
Zo ja dan ben ik good to go
Ik weet het, maar stel het gaat goed, en je koopt ook nog wat bij, en nog wat.quote:Op zondag 1 december 2013 21:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gaat om 32 euro of iets waar ik ze voor kocht. Al zou ik maar 1 avond lol hebben met kopen/verkopen/kopen/verkopen dan mogen ze wegrennen als ze willen. Goedkoper dan naar de kroeg gaan
Bitcoinwisdom, maar als ik al die cijfers en lijnen zie word ik heel depressief. Ik snap er geen kut van.quote:
Ik ook niet. Ik ga alleen kijken naar hoeveel het waard is. Van die schommelingen die ik zag lijkt me dat de beste methode want volgens mij is er geen pijl op te trekkenquote:Op zondag 1 december 2013 21:46 schreef KoninginMaxima het volgende:
Weet iemand waar een tutorial/guide te vinden is met uitleg over die beursgrafieken?
Ik snap er namelijk helemaal noppes/nada/niks van.
En maandag jankdag.quote:Op zondag 1 december 2013 21:48 schreef doo. het volgende:
Mijn tip van de dag: alt + f4. Zondag is rustdag
Kijk even in de andere reeks, daar staat een uitleg!quote:Op zondag 1 december 2013 21:48 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Bitcoinwisdom, maar als ik al die cijfers en lijnen zie word ik heel depressief. Ik snap er geen kut van.
Heb deze ooit gemaakt:quote:Op zondag 1 december 2013 21:48 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Bitcoinwisdom, maar als ik al die cijfers en lijnen zie word ik heel depressief. Ik snap er geen kut van.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:48 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Thanks, maar na dit plaatje ben ik echt naar de schuur gelopen om een touw+haak te gaan halenquote:Op zondag 1 december 2013 21:49 schreef µ het volgende:
[..]
Heb deze ooit gemaakt:
[ afbeelding ]
En google even op candlesticks.
Laat je niet afschrikken.quote:Op zondag 1 december 2013 21:51 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Thanks, maar na dit plaatje ben ik echt naar de schuur gelopen om een touw+haak te gaan halen![]()
Maakt geen reet uit.quote:Op zondag 1 december 2013 21:52 schreef Bowny het volgende:
Vraagje over een mining machine voor LTC. Ik heb nog een oude Asus A8N socket 939 met een single core Athlon liggen. Voldoet dit om 2x7950 aan te sturen of is dit echt TE oud?
Denk dat dat en te oud is en dat je daarvoor in DIG moet zijn, daar loopt een hardwaretopic dacht ikquote:Op zondag 1 december 2013 21:52 schreef Bowny het volgende:
Vraagje over een mining machine voor LTC. Ik heb nog een oude Asus A8N socket 939 met een single core Athlon liggen. Voldoet dit om 2x7950 aan te sturen of is dit echt TE oud?
Zoiets was ook mijn opzet om op termijn te doen, gewoon een beetje spelen met een paar tientjes.quote:Op zondag 1 december 2013 21:53 schreef edcetera het volgende:
Zo, in 3 uur 50 eurootjes verdiend.
Niet veel, maar het geeft toch een goed gevoel
Bedankt voor de moeite, nu weet ik dat ik bij jou terecht kan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |