WTFquote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef tralalala het volgende:
Mijn ouders zijn trouwens net voor de crash in bitcoins gegaan omdat ze het wel tof vonden dat ik 25k heb verdiend in 3 weken.
Gelijk een dikke crash
Mja, ik zou een beetje gaan daytraden voor ze. Komt vast wel goed.quote:Op zondag 1 december 2013 22:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik raad iedereen in mijn omgeving af in BTC te gaan.
Deze dingen:quote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Goed punt!
Kan iemand een coole BTC avatar in elkaar flansen?
Die stop ik ook in de Feitjes & Weetjes topic van Bitcoin. Je afbeelding met de maan leek mij te groot voor de OP.
Sowieso meer opties met de grafieken. Het is wel erg karig.quote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef StephanL het volgende:
BTCe zou de grafieken wat sneller moeten tekenen. Nu moet je af gaan op de cijfers.
LTC op 60$quote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ach joh, over 2 dagen zijn we de top van deze week alweer voorbij.
Inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso meer opties met de grafieken. Het is wel erg karig.
gewoon bitcoinwisdom? staan alleen FTC en XPM niet opquote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef StephanL het volgende:
BTCe zou de grafieken wat sneller moeten tekenen. Nu moet je af gaan op de cijfers.
http://peercoin.net/quote:Op zondag 1 december 2013 22:30 schreef Geralt het volgende:
Wat is dat PPC wat ik links en rechts zie roepen?
Pearcoin PPC op btc-e een andere coin dan bitcoin(btc)quote:Op zondag 1 december 2013 22:30 schreef Geralt het volgende:
Wat is dat PPC wat ik links en rechts zie roepen?
Maar weer terug naar bter, alleen maar 502 of die trage kutsite, traden wat niet werkt..quote:Op zondag 1 december 2013 22:31 schreef tralalala het volgende:
Een stabiele Cryptsy en alle alt coins gaan to da moooon.
Hopelijk fixen ze maandag of dinsdag die trage rotzooi van ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |