Deze dingen:quote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Goed punt!
Kan iemand een coole BTC avatar in elkaar flansen?
Die stop ik ook in de Feitjes & Weetjes topic van Bitcoin. Je afbeelding met de maan leek mij te groot voor de OP.
Sowieso meer opties met de grafieken. Het is wel erg karig.quote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef StephanL het volgende:
BTCe zou de grafieken wat sneller moeten tekenen. Nu moet je af gaan op de cijfers.
LTC op 60$quote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ach joh, over 2 dagen zijn we de top van deze week alweer voorbij.
Inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso meer opties met de grafieken. Het is wel erg karig.
gewoon bitcoinwisdom? staan alleen FTC en XPM niet opquote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef StephanL het volgende:
BTCe zou de grafieken wat sneller moeten tekenen. Nu moet je af gaan op de cijfers.
http://peercoin.net/quote:Op zondag 1 december 2013 22:30 schreef Geralt het volgende:
Wat is dat PPC wat ik links en rechts zie roepen?
Pearcoin PPC op btc-e een andere coin dan bitcoin(btc)quote:Op zondag 1 december 2013 22:30 schreef Geralt het volgende:
Wat is dat PPC wat ik links en rechts zie roepen?
Maar weer terug naar bter, alleen maar 502 of die trage kutsite, traden wat niet werkt..quote:Op zondag 1 december 2013 22:31 schreef tralalala het volgende:
Een stabiele Cryptsy en alle alt coins gaan to da moooon.
Hopelijk fixen ze maandag of dinsdag die trage rotzooi van ze.
Ja maar de sell orders liggen een stuk lager bij bter, sowieso een stuk minder activiteit daar volgens mij?quote:Op zondag 1 december 2013 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar weer terug naar bter, alleen maar 502 of die trage kutsite, traden wat niet werkt..
Ga naar BTC-E. BTer is nog erger dan Cryptsy.quote:Op zondag 1 december 2013 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar weer terug naar bter, alleen maar 502 of die trage kutsite, traden wat niet werkt..
bter werkt wel snel hier.quote:Op zondag 1 december 2013 22:33 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ga naar BTC-E. BTer is nog erger dan Cryptsy..
Hallo mensen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Depends. Ligt de sell order onder de huidige vraagprijs -> instant sell.
Ligt hij hoger -> order wordt pas uitgevoerd bij het bereiken van die prijs.
Geen altcoinsquote:Op zondag 1 december 2013 22:33 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ga naar BTC-E. BTer is nog erger dan Cryptsy..
Volgens mij als je hem verkoopt voor 16, dan verkoopt ie het instant voor 16. Niet pas als die de 16 bereikt.quote:Op zondag 1 december 2013 22:33 schreef Plots het volgende:
[..]
Hallo mensen!
Pfff wat een gekke avond, mijn eerste weekend. Zag de BTC op 680$ staan en de LTC op 26$ :S
Dit antwoorde Scorpie op de vraag "hoe plaats je een sell order?"
Depends. Ligt de sell order onder de huidige vraagprijs -> instant sell.
Is dit een advies? Ik heb LTC ingekocht op 31 dollar p/s. Kan ik op het moment dat de waarde 30 dollar is, een automatische sell order plaatsen als hij de 16 dollar bereikt? Ervan uitgaande dat ik 50% verlies accepteer. Dan is het niet meer "instant" toch?
Ligt hij hoger -> order wordt pas uitgevoerd bij het bereiken van die prijs.
Kan ik ook sell order plaatsen als de LTC 39 dollar waard wordt als ik aan het slapen ben? Waar kan je dat invoeren op BTC-E, zodat automatisch de sell order plaats vindt?
Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |