wachten tot btc hoger staat, dan verder kijkenquote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef Baronpilsener het volgende:
God wat een dramatische dagen, 4 dagen geleden nog op 25% winst op mn inleg, nu op 50% verliesHeb nu alles in btc zitten, wat raden jullie me aan om te doen met wat ik nog heb?
Laten staan.quote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef Baronpilsener het volgende:
God wat een dramatische dagen, 4 dagen geleden nog op 25% winst op mn inleg, nu op 50% verliesHeb nu alles in btc zitten, wat raden jullie me aan om te doen met wat ik nog heb?
geduld.quote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef Baronpilsener het volgende:
De bal is dus aan henquote:Op zondag 1 december 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Over 15 minuten is het daar 6:00 's morgens.
Ligt er denk ik heel aan om wat voor bedragen dat het gaat.quote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef Baronpilsener het volgende:
uit op zondag?quote:Op zondag 1 december 2013 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
Zo uit, zie het morgen wel.
Sites werken toch niet mee.
maakt niet uit, als je nu alles in BTC hebt zitten moet je gewoon wachten op herstel, en die zal zeker komen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ligt er denk ik heel aan om wat voor bedragen dat het gaat.
Als ik met mijn inleg op bv 50% verlies sta dan heb ik nog steeds maar 17 euro verloren en dat maakt geen kut uit.
quote:Op zondag 1 december 2013 22:43 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
PPC gaat naar de maan.
Ze hebben de flaw van BTC niet, namelijk deflatie.
Wel de enige samen met Protoshares die de laatste paar uurtjes zonder al teveel verlies overleefd heeft volgens mij.quote:
En nmc dan hopelijk, of hebben ze die net niet?quote:Op zondag 1 december 2013 22:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kopen massaal in. LTC gaat wel omhoog schieten, BTC ook wel.
Ingestapt met slechts 150 euro, maar ik vind dit spelletje te leuk om in te verliezenquote:Op zondag 1 december 2013 22:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ligt er denk ik heel aan om wat voor bedragen dat het gaat.
Als ik met mijn inleg op bv 50% verlies sta dan heb ik nog steeds maar 17 euro verloren en dat maakt geen kut uit.
Ik met 32 euro en wil pas verkopen als ie op 700 staat want met mijn allereerste verkoop wil ik wel winst makenquote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ingestapt met slechts 150 euro, maar ik vind dit spelletje te leuk om in te verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |