Gelukkig kocht ik een dag of 3 geleden bij 43. Toen ie net even ging zakken vanaf de 48, leek helemaal geen foute deal. Even snel paar puntjes stijgen en winst pakken. Ziehier het resultaat.quote:Op zondag 1 december 2013 21:35 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn 150 litecoins van 6 euro nog wel wat winstgevend.
Ik had het zelfs een keer gekocht op 43 en verkocht op 48, die 3,5 die ik nu nog heb, heb ik gekocht op 33,5.quote:
Duurt half uurtje tot een uur.quote:Op zondag 1 december 2013 21:36 schreef Geralt het volgende:
Even een beginnersvraag.
Ik heb op bitonic een klein beetje gekocht en dat duurde een half uurtje voordat ik die in mijn wallet had zitten.
Nu heb ik dat aantal naar btc-e gestuurd en dat staat nog te wachten. Verder heb ik daar geen geld gestort. Duurt dat altijd zo lang? Hoe doen jullie dat als alles op dikke winst staat? Blijft dat dan gewoon op die website staan en trek je die later een keer eraf? Of moeten die transacties ook berekend worden en "spelen" jullie slechts met een klein aantal van de BTC's die jullie op die site hebben staan?
Laat alles daar nu staan om mee te traden, als ik echt heel veel heb, zou ik het er af halen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:36 schreef Geralt het volgende:
Even een beginnersvraag.
Ik heb op bitonic een klein beetje gekocht en dat duurde een half uurtje voordat ik die in mijn wallet had zitten.
Nu heb ik dat aantal naar btc-e gestuurd en dat staat nog te wachten. Verder heb ik daar geen geld gestort. Duurt dat altijd zo lang? Hoe doen jullie dat als alles op dikke winst staat? Blijft dat dan gewoon op die website staan en trek je die later een keer eraf? Of moeten die transacties ook berekend worden en "spelen" jullie slechts met een klein aantal van de BTC's die jullie op die site hebben staan?
Ik vind het zo sneu voor je, maar ook hilarisch dat je nu al drie dagen wacht totdat LTC to the moon gaat.quote:Op zondag 1 december 2013 21:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig kocht ik een dag of 3 geleden bij 43. Toen ie net even ging zakken vanaf de 48, leek helemaal geen foute deal. Even snel paar puntjes stijgen en winst pakken. Ziehier het resultaat.
To the moon!quote:Op zondag 1 december 2013 21:32 schreef brombeer_ het volgende:
gekocht op 636,10 euro![]()
Nu to the moon!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt wel goed. Misschien.quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu voor je, maar ook hilarisch dat je nu al drie dagen wacht totdat LTC to the moon gaat.
Okay dus dat is wel gewoon veilig neem ik aan? Niet dat ik schrikbarende bedragen heb, 0,05BTC waar gaat het overquote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Laat alles daar nu staan om mee te traden, als ik echt heel veel heb, zou ik het er af halen.
Verkopen via bitonic.quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Okay dus dat is wel gewoon veilig neem ik aan? Niet dat ik schrikbarende bedragen heb, 0,05BTC waar gaat het overmaar toch. Transacties gaan wel sneller als je ze daar hebt staan, verkoopt in euro's bv en dan later weer wilt kopen? Of moeten die euro's dan eerst weer naar je bankrekening of iets?
Veilig weet je nooit, maar nog geen probleem mee gehad.quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Okay dus dat is wel gewoon veilig neem ik aan? Niet dat ik schrikbarende bedragen heb, 0,05BTC waar gaat het overmaar toch. Transacties gaan wel sneller als je ze daar hebt staan, verkoopt in euro's bv en dan later weer wilt kopen? Of moeten die euro's dan eerst weer naar je bankrekening of iets?
quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
To the moon!
[ afbeelding ]Netjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jamaar hoe wil je dan bv als je stel 1 BTC hebt en die staat op 700 en je wilt die verkopen om 5 minuten later weer te kopen op 550. Zo snel gaat dat toch allemaal niet?quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
To the moon!
[ afbeelding ]Leuk, nu nog tekst er onder, To the moon!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |