Maakt geen reet uit.quote:Op zondag 1 december 2013 21:52 schreef Bowny het volgende:
Vraagje over een mining machine voor LTC. Ik heb nog een oude Asus A8N socket 939 met een single core Athlon liggen. Voldoet dit om 2x7950 aan te sturen of is dit echt TE oud?
Denk dat dat en te oud is en dat je daarvoor in DIG moet zijn, daar loopt een hardwaretopic dacht ikquote:Op zondag 1 december 2013 21:52 schreef Bowny het volgende:
Vraagje over een mining machine voor LTC. Ik heb nog een oude Asus A8N socket 939 met een single core Athlon liggen. Voldoet dit om 2x7950 aan te sturen of is dit echt TE oud?
Zoiets was ook mijn opzet om op termijn te doen, gewoon een beetje spelen met een paar tientjes.quote:Op zondag 1 december 2013 21:53 schreef edcetera het volgende:
Zo, in 3 uur 50 eurootjes verdiend.
Niet veel, maar het geeft toch een goed gevoel
Bedankt voor de moeite, nu weet ik dat ik bij jou terecht kan.quote:
Hier, tijd voor huiswerkquote:Op zondag 1 december 2013 22:03 schreef Geralt het volgende:
Ow ik heb slechts 0,4 BTC overgemaakt zie ik nu. Iets met een fooi voor de miners of iets.
Ik snap er geen kut van. Maargoed dat ik niet meteen mn 13de maand allemaal BTC's van gekocht heb
Thanks, ik zal me eens een beetje inlezenquote:Op zondag 1 december 2013 22:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hier, tijd voor huiswerk
https://en.bitcoin.it/wiki/Main_Page
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |