quote:Op zondag 1 december 2013 19:31 schreef MichaelScott het volgende:
Hoop voor je dat je vriendin dit niet ziet.
Oké, welke FOK!er is dit?quote:dowminic28: the hek is from the dam!!!!
quote:Op zondag 1 december 2013 19:31 schreef MichaelScott het volgende:
Hoop voor je dat je vriendin dit niet ziet.
quote:Op zondag 1 december 2013 19:33 schreef Scorpie het volgende:
Morgen gaan we echt knallen jongens nu al zin in
ja jungle tijdquote:Op zondag 1 december 2013 19:33 schreef Scorpie het volgende:
Morgen gaan we echt knallen jongens nu al zin in
Ah, eindelijk weet ik waarom die quarks nou zo goed zijn; het is de meest veilige munt, right?quote:
jepquote:Op zondag 1 december 2013 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, eindelijk weet ik waarom die quarks nou zo goed zijn; het is de meest veilige munt, right?
ik ook.quote:Op zondag 1 december 2013 19:36 schreef QuadrupleU het volgende:
Welke denken jullie dat morgen stijgt?
Ik hoop ltc of ppc
Had ik ookquote:Op zondag 1 december 2013 19:37 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik had BTC-e op BTC/EUR staan, schrok me de tyfus toen ok 660 zag staan in de titelbalk...
Goede verklaring.quote:Op zondag 1 december 2013 19:33 schreef Robuustheid het volgende:
Een verklaring voor deze daling.
De beurzen zijn op avonden en in het weekend gesloten. In werkuren is er liquiditeit en volumes hoog. Daardoor is er handel, en koopt iemand het als een ander zijn aandelen en opties verkoopt.
Aangezien Bitcoin niet gebonden is aan de banken, en er nog geen HFT-trading systeem voor ontwikkeld is, blijft het Bitcoin handel 24 uur, 7 dagen in de week doorlopen.
De meesten liggen zondagochtend nog te maffen of zijn met wat anders bezig. Verder zijn de banken in het weekend dicht, zodat je ook geen geld kunt overboeken. Om die reden koopt niemand bitcoins die een ander verkoopt. En daardoor wordt het koers steeds lager, wat tot panic sells leidt.
En dat elk weekend weer.
Again. And again.
sydney australia.... sounds legitquote:
ik heb quarks, worlds, cents, en btc nu lolquote:Op zondag 1 december 2013 19:44 schreef Ticootje het volgende:
Nou, ik heb quarks, cents, reds, cnc... En nog een klein beetje ltc. Morgen knallen kom maar op. Alles verticaal.
Dat denk ik ook, maar toch zit het mij niet lekker. Stomme panicsellers.quote:Op zondag 1 december 2013 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach, ik blijf gewoon zitten. Over een week lach je hierom
Ik zal even in m'n glazen bol kijken. Momentquote:Op zondag 1 december 2013 19:51 schreef Wave103 het volgende:
Duss... nu BTC bijkopen? Of zou 'ie nog zakken
Wou dat Zeta naar 0,00025 steegquote:Op zondag 1 december 2013 19:51 schreef MissionPhailed het volgende:
QuarkCoin relatief stabiel zo tegen 0,00025 BTC
Nu is een mooi moment om te kopen voor de lange termijn lijkt me.quote:Op zondag 1 december 2013 19:51 schreef Wave103 het volgende:
Depends, wat is je doel?quote:Op zondag 1 december 2013 19:51 schreef Wave103 het volgende:
Thanks ik wacht wel evenquote:Op zondag 1 december 2013 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zal even in m'n glazen bol kijken. Moment
Dan zou ik instappen rond de 800 als je kan.quote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Ja iets langere termijn, met het idee dat t wel weer er boven komt.
Houd jij vertrouwen in Zeta, en waarom?quote:Op zondag 1 december 2013 19:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan zou ik instappen rond de 800 als je kan.
bitstamp koersquote:Op zondag 1 december 2013 20:00 schreef Wave103 het volgende:
Als je nu bij bvb bitonic kijkt, koop je op dit moment 1 BTC voor zo'n 710-720 euro inclusief fees. Dit is toch 960 dollar. Waar zit dat grote verschil, welke koers gebruiken zij? Waar vind je het goedkoper
Ikzelf wacht even tot morgen/dinsdag.quote:Op zondag 1 december 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Houd jij vertrouwen in Zeta, en waarom?
Bitstamp koers, en die jongens pakken natuurlijk zelf ook een marge. Ze lopen er ook een risico mee natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 20:00 schreef Wave103 het volgende:
Als je nu bij bvb bitonic kijkt, koop je op dit moment 1 BTC voor zo'n 710-720 euro inclusief fees. Dit is toch 960 dollar. Waar zit dat grote verschil, welke koers gebruiken zij? Waar vind je het goedkoper
Waarom vertrouwen we er eigenlijk zo opquote:Op zondag 1 december 2013 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ikzelf wacht even tot morgen/dinsdag.
Is ook het belangrijkste van deze ontwikkelingen. Gewoon geen banken meer nodig om geld over te maken naar waar dan ook ter wereld. Goedkoper, snellerquote:Op zondag 1 december 2013 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wow, de gast (in het tweede deel van de uitzending) zegt net iets heel moois: "Technology is putting the power back into the hands of the people."
Vond het erg mooi, en het is zeker waar.
Ik vertrouw puur op het feit dat de weekenden kut zijn en doordeweeks alles kan stijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom vertrouwen we er eigenlijk zo op![]()
Nja hopelijk gaat de Chinezen straks flink inkopenquote:Op zondag 1 december 2013 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vertrouw puur op het feit dat de weekenden kut zijn en doordeweeks alles kan stijgen.Ik sta bij de Zeta gewoon op (minimale) winst nu, dus ik laat het hem lekker staan. Heb er ook niet zoveel (605), dus het valt mee.
Ik wil ook wel bijkopen, maarja waar zit de bodem?quote:Op zondag 1 december 2013 20:10 schreef Mender het volgende:
Spotgoedkope bitcoins.Mischien maar eentje bijkopen
Nou, inmiddels kan je voor nog minder kopen. Gaat echt snel man.quote:Op zondag 1 december 2013 19:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan zou ik instappen rond de 800 als je kan.
De bodem zit op 0.quote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik wil ook wel bijkopen, maarja waar zit de bodem?
1000, psychologische grensquote:
Dat is wel zwaar balen ja. Ik hoopte dat hij in ieder geval nog boven de 1000 zou blijven op MtGox.quote:Op zondag 1 december 2013 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1000, psychologische grens
Jammer dat happycoins niets heeft. Die zaten toch altijd 25 euro onder bitonic
Wordt je al bijna gelynched door je huisgenoten?quote:
Ik durf niet meer bij te kopen hoor. De BTC die ik heb hold ik wel, maar voor de rest vind ik het risico net iets te groot.quote:Op zondag 1 december 2013 20:13 schreef Maxbet het volgende:
Ok, dit kunnen we wel een crash noemen. En ik zit klaar om te proberen de bodem te kopen.
Ja haha een dude is 50¤ kwijt. Maar komt wel weer goed, alles zit van hem nog in btc.quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wordt je al bijna gelynched door je huisgenoten?
quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef MxM het volgende:
Nu komt de keuze stress. Wat moet ik nu gaan kopen: BTC, LTC of NMC? Paniek!
Iets wat ik me nog bedacht, veel Amerikanen die thanksgiving vieren? Al vanaf donderdag veel met familie, weinig bedrijven/banken misschien open?quote:Op zondag 1 december 2013 19:33 schreef Robuustheid het volgende:
Een verklaring voor deze daling.
De beurzen zijn op avonden en in het weekend gesloten. In werkuren is er liquiditeit en volumes hoog. Daardoor is er handel, en koopt iemand het als een ander zijn aandelen en opties verkoopt.
Aangezien Bitcoin niet gebonden is aan de banken, en er nog geen HFT-trading systeem voor ontwikkeld is, blijft het Bitcoin handel 24 uur, 7 dagen in de week doorlopen.
De meesten liggen zondagochtend nog te maffen of zijn met wat anders bezig. Verder zijn de banken in het weekend dicht, zodat je ook geen geld kunt overboeken. Om die reden koopt niemand bitcoins die een ander verkoopt. En daardoor wordt het koers steeds lager, wat tot panic sells leidt.
En dat elk weekend weer.
Again. And again.
die moet je ook klaar hebben staanquote:
Dan doet hij er wel lang over zeg, we zijn nu al dik 12 uur bezig.quote:Op zondag 1 december 2013 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is een whale niet gewoon aan het dumpen?
fat chancequote:Op zondag 1 december 2013 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is een whale niet gewoon aan het dumpen?
Ja..bizar..quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
$100 er af en er bij in een paar minuten
Niet te gek doen hoorquote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef Geralt het volgende:
Wat een spanning dit dat alles.
Ik heb er geen klote verstand van en ga zometeen welgeteld 1 Litecoin kopen op BTC-e
Stomme litecoins.quote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef Geralt het volgende:
Wat een spanning dit dat alles.
Ik heb er geen klote verstand van en ga zometeen welgeteld 1 Litecoin kopen op BTC-e
Zeker wetenquote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef gelly het volgende:
Les voor volgende week : alle BTC weg voor Dollars op zaterdagavond.
haha die les heb ik ook geleerdquote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef gelly het volgende:
Nou idd!quote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef gelly het volgende:
En daar anticpeert iedereen ook weer op, waardoor men donderdag alles verkoopt. En dat wordt dus weer woensdag. Uiteindelijk koopt iedereen zondags in en maakt het een all time high. Zijn we weer terug bij af.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou idd!
Volgende vrijdag zet ik gewoon eerst alles om voordat we het weekend in gaan. Dit is gewoon bagger.
Je denkt dat dat zich blijft herhalen?quote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef gelly het volgende:
Het lijkt wel de trend tot nu toe.quote:Op zondag 1 december 2013 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je denkt dat dat zich blijft herhalen?
iedereen zegt dit nu wel, maar volgens mij klopt dit helemaal niet. Kijk maar naar de grafiekenquote:
BTC-E zit hier ook zelf gewoon achter. Overal buy/sell walls neergooien, paniek zaaien. Iedereen gaat buyen/sellen en hun halen alle fees binnen. Profit!quote:Op zondag 1 december 2013 20:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die exchanges harken een hoop fees binnen op deze manier.
Hoe krijg je hier nu winst uitquote:Op zondag 1 december 2013 20:37 schreef StephanL het volgende:
Iets te vroeg verkocht blijkbaar. Wachten op de crash dan maar, ben al blij met mijn winst dit uur.
Goedkoop inkopen en op hoogtepunt verkopen. Wachten op de volgende dump en precies hetzelfde doen. Van 0.33 btc naar 0.39 ongquote:Op zondag 1 december 2013 20:37 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hoe krijg je hier nu winst uit
Je was me voor, 50 topics doorgezocht om deze te vinden, net gevonden...quote:
Twee dagen geleden op een van de hoogtepunten gekocht.quote:Op zondag 1 december 2013 20:40 schreef knep het volgende:
Ik doe helemaal niets nu en kijk morgen wel hoe het ervoor staat.
Daarstraks een BTC op 940 gekocht, was niet de beste keuze ;p.
Soms heb je van die dagen.
Zeiden ze ook van LTCquote:Op zondag 1 december 2013 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Twee dagen geleden op een van de hoogtepunten gekocht.
Maar goed, dit herstelt zich wel joh.
Gewoon googlen op images "bitcoin rollercoaster"quote:Op zondag 1 december 2013 20:40 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Je was me voor, 50 topics doorgezocht om deze te vinden, net gevonden...
Hij moet eerst nog voorbij 960 om uit de dalende trend te brekenquote:Maar goed, dit herstelt zich wel joh.
Ja, ik zag de termen in het plaatje, kon hem niet vinden op 'rollercoaster .gif'.quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gewoon googlen op images "bitcoin rollercoaster"
Heb je nog dat gif plaatje met die gebruikers, die achter hun computer staan, met veel lichteffecten en al? Was hier keer gepost, paar weken terug.quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gewoon googlen op images "bitcoin rollercoaster"
Die don't panic gif?, die was vanmiddag ook gepost.quote:Op zondag 1 december 2013 20:43 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Heb je nog dat gif plaatje met die gebruikers, die achter hun computer staan, met veel lichteffecten en al? Was hier keer gepost, paar weken terug.
Ik op 580.quote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef tralalala het volgende:
Bijgekocht @ 640 euro op bitonic, maar het tweede dipje komt eraan volgens mij.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:46 schreef KoninginMaxima het volgende:
Is bitonic zo'n afzetter?
Op btc-e 624 euro, bij bitonic 718,90 FUUUUUUUUUUUUUUUUUU
3 weken.quote:Op zondag 1 december 2013 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Hoelang duurt over het algemeen een transfer naar cryptsy?
laatst deed ik er 2,5 maand overquote:
Dan schijn je nog snel te zijn. Sommigen hier zijn na het ontstaan van Fok in 1999 nog steeds op hun transactie met Cryptsy aan het wachten.quote:Op zondag 1 december 2013 21:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
laatst deed ik er 2,5 maand over
quote:Op zondag 1 december 2013 21:05 schreef Robuustheid het volgende:
Dan schijn je nog snel te zijn. Sommigen hier zijn na het ontstaan van Fok in 1999 nog steeds op hun transactie met Cryptsy aan het wachten.
Stijging komt 100%quote:Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef lf2 het volgende:
Btc verkopen en verlies pakken of stijging komt...
Denial fase ?
Las ik ook net in de krant van morgen inderdaad.quote:
Telegraaf of the sun?quote:Op zondag 1 december 2013 21:08 schreef Neraice het volgende:
[..]
Las ik ook net in de krant van morgen inderdaad.
Let me see that for you...quote:Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef lf2 het volgende:
Btc verkopen en verlies pakken of stijging komt...
Denial fase ?
Ik lees alleen kwaliteitskranten.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 21:05 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Dan schijn je nog snel te zijn. Sommigen hier zijn na het ontstaan van Fok in 1999 nog steeds op hun transactie met Cryptsy aan het wachten.
Elke zondag hetzelfde, straks weer inslaan en wakker worden met winstquote:Op zondag 1 december 2013 21:11 schreef lf2 het volgende:
Iemand vorige zondag mee gemaakt zelfde fenomeen ?
Inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef gelly het volgende:
EUR/USD lijkt als enige niet getroffenquote:Op zondag 1 december 2013 21:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Zeer stevige daling op zowat alle fronten.
LTC/BTC blijft ook steadyquote:Op zondag 1 december 2013 21:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
EUR/USD lijkt als enige niet getroffen
China zit er nog vuistdiep in. Komt wel goed.quote:Op zondag 1 december 2013 21:17 schreef Scorpie het volgende:
Boem boem boem, dit is de bubble dames en heren.
Die zouden willen dat ze nog sliepenquote:Op zondag 1 december 2013 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Twee uurtjes nog, dan wordt China langzaam wakker.
Zou wat zijn als zij meegaan in de paniek. Staan we straks op 100quote:Op zondag 1 december 2013 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Twee uurtjes nog, dan wordt China langzaam wakker.
Dan ga ik huilenquote:Op zondag 1 december 2013 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou wat zijn als zij meegaan in de paniek. Staan we straks op 100
Dit leek je ff een goed moment?quote:Op zondag 1 december 2013 21:21 schreef litecoin het volgende:
Jammer dat ik niets in USD heb staan om in te kopen.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:21 schreef litecoin het volgende:
Jammer dat ik niets in USD heb staan om in te kopen.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Robuustheid het volgende:
100% zeker dat China wakker wordt en dit ziet. Panic sells.
Dat overleeft BTC niet.
5 minuten tot een uur voor mij meestal.quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Geralt het volgende:
Zo. Ik heb zojuist 0,05 gekocht en overgemaakt naar BTC-E.
Eerste aanraking met deze ongein. Hoe lang duurt het ongeveer voordat zo een transactie geverifieerd is?
Geschatte bevestigingstijd 47 notulen (wachtrijpositie 840)
Dat zie ik staan op blockchain.info
quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit met 6000$ klaar om in te stappenheb al mijn andere coins al verkocht, dit gaat een klapper worden!
Half uur bij mij de laatste keer.quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Geralt het volgende:
Zo. Ik heb zojuist 0,05 gekocht en overgemaakt naar BTC-E.
Eerste aanraking met deze ongein. Hoe lang duurt het ongeveer voordat zo een transactie geverifieerd is?
Geschatte bevestigingstijd 47 notulen (wachtrijpositie 840)
Dat zie ik staan op blockchain.info
Is de andere 6000$ verdampt?quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit met 6000$ klaar om in te stappenheb al mijn andere coins al verkocht, dit gaat een klapper worden!
_0_quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Scorpie het volgende:
Inderdaad, je hebt veel hoger gezeten toch?quote:
Dadelijk wel ja zitten koopjes tussen.quote:
OK thanks, ik ben nieuw met dit. Jaren terug wel eens gekeken naar dat minen maar dat schoot niet echt op. Dus mee gestopt.quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Dynd het volgende:
[..]
5 minuten tot een uur voor mij meestal.
Quote voor waarheidquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Scorpie het volgende:
LOLquote:Op zondag 1 december 2013 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
"Bought in at $ 1200,-."
[ afbeelding ]
Misschien is het maar een klein scheurtje, dat weet niemand!quote:
IK HOOP HET NIET IK HEB NET VOOR 32 EURO GEKOCHT MAN!!!!!!quote:
Scorpie de enige die positief blijft, dit geeft toch hoop xDDquote:Op zondag 1 december 2013 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee staat geparkeerd op bter.com in allerlei coins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |