Dan zou ik instappen rond de 800 als je kan.quote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Ja iets langere termijn, met het idee dat t wel weer er boven komt.
Houd jij vertrouwen in Zeta, en waarom?quote:Op zondag 1 december 2013 19:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan zou ik instappen rond de 800 als je kan.
bitstamp koersquote:Op zondag 1 december 2013 20:00 schreef Wave103 het volgende:
Als je nu bij bvb bitonic kijkt, koop je op dit moment 1 BTC voor zo'n 710-720 euro inclusief fees. Dit is toch 960 dollar. Waar zit dat grote verschil, welke koers gebruiken zij? Waar vind je het goedkoper
Ikzelf wacht even tot morgen/dinsdag.quote:Op zondag 1 december 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Houd jij vertrouwen in Zeta, en waarom?
Bitstamp koers, en die jongens pakken natuurlijk zelf ook een marge. Ze lopen er ook een risico mee natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 20:00 schreef Wave103 het volgende:
Als je nu bij bvb bitonic kijkt, koop je op dit moment 1 BTC voor zo'n 710-720 euro inclusief fees. Dit is toch 960 dollar. Waar zit dat grote verschil, welke koers gebruiken zij? Waar vind je het goedkoper
Waarom vertrouwen we er eigenlijk zo opquote:Op zondag 1 december 2013 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ikzelf wacht even tot morgen/dinsdag.
Is ook het belangrijkste van deze ontwikkelingen. Gewoon geen banken meer nodig om geld over te maken naar waar dan ook ter wereld. Goedkoper, snellerquote:Op zondag 1 december 2013 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wow, de gast (in het tweede deel van de uitzending) zegt net iets heel moois: "Technology is putting the power back into the hands of the people."
Vond het erg mooi, en het is zeker waar.
Ik vertrouw puur op het feit dat de weekenden kut zijn en doordeweeks alles kan stijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom vertrouwen we er eigenlijk zo op![]()
Nja hopelijk gaat de Chinezen straks flink inkopenquote:Op zondag 1 december 2013 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vertrouw puur op het feit dat de weekenden kut zijn en doordeweeks alles kan stijgen.Ik sta bij de Zeta gewoon op (minimale) winst nu, dus ik laat het hem lekker staan. Heb er ook niet zoveel (605), dus het valt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |