die moet je ook klaar hebben staanquote:
Dan doet hij er wel lang over zeg, we zijn nu al dik 12 uur bezig.quote:Op zondag 1 december 2013 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is een whale niet gewoon aan het dumpen?
fat chancequote:Op zondag 1 december 2013 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is een whale niet gewoon aan het dumpen?
Ja..bizar..quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
$100 er af en er bij in een paar minuten
Niet te gek doen hoorquote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef Geralt het volgende:
Wat een spanning dit dat alles.
Ik heb er geen klote verstand van en ga zometeen welgeteld 1 Litecoin kopen op BTC-e
Stomme litecoins.quote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef Geralt het volgende:
Wat een spanning dit dat alles.
Ik heb er geen klote verstand van en ga zometeen welgeteld 1 Litecoin kopen op BTC-e
Zeker wetenquote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef gelly het volgende:
Les voor volgende week : alle BTC weg voor Dollars op zaterdagavond.
haha die les heb ik ook geleerdquote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef gelly het volgende:
Nou idd!quote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef gelly het volgende:
En daar anticpeert iedereen ook weer op, waardoor men donderdag alles verkoopt. En dat wordt dus weer woensdag. Uiteindelijk koopt iedereen zondags in en maakt het een all time high. Zijn we weer terug bij af.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou idd!
Volgende vrijdag zet ik gewoon eerst alles om voordat we het weekend in gaan. Dit is gewoon bagger.
Je denkt dat dat zich blijft herhalen?quote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef gelly het volgende:
Het lijkt wel de trend tot nu toe.quote:Op zondag 1 december 2013 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je denkt dat dat zich blijft herhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |