Ik wil ook wel bijkopen, maarja waar zit de bodem?quote:Op zondag 1 december 2013 20:10 schreef Mender het volgende:
Spotgoedkope bitcoins.Mischien maar eentje bijkopen
Nou, inmiddels kan je voor nog minder kopen. Gaat echt snel man.quote:Op zondag 1 december 2013 19:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan zou ik instappen rond de 800 als je kan.
De bodem zit op 0.quote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik wil ook wel bijkopen, maarja waar zit de bodem?
1000, psychologische grensquote:
Dat is wel zwaar balen ja. Ik hoopte dat hij in ieder geval nog boven de 1000 zou blijven op MtGox.quote:Op zondag 1 december 2013 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1000, psychologische grens
Jammer dat happycoins niets heeft. Die zaten toch altijd 25 euro onder bitonic
Wordt je al bijna gelynched door je huisgenoten?quote:
Ik durf niet meer bij te kopen hoor. De BTC die ik heb hold ik wel, maar voor de rest vind ik het risico net iets te groot.quote:Op zondag 1 december 2013 20:13 schreef Maxbet het volgende:
Ok, dit kunnen we wel een crash noemen. En ik zit klaar om te proberen de bodem te kopen.
Ja haha een dude is 50¤ kwijt. Maar komt wel weer goed, alles zit van hem nog in btc.quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wordt je al bijna gelynched door je huisgenoten?
quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef MxM het volgende:
Nu komt de keuze stress. Wat moet ik nu gaan kopen: BTC, LTC of NMC? Paniek!
Iets wat ik me nog bedacht, veel Amerikanen die thanksgiving vieren? Al vanaf donderdag veel met familie, weinig bedrijven/banken misschien open?quote:Op zondag 1 december 2013 19:33 schreef Robuustheid het volgende:
Een verklaring voor deze daling.
De beurzen zijn op avonden en in het weekend gesloten. In werkuren is er liquiditeit en volumes hoog. Daardoor is er handel, en koopt iemand het als een ander zijn aandelen en opties verkoopt.
Aangezien Bitcoin niet gebonden is aan de banken, en er nog geen HFT-trading systeem voor ontwikkeld is, blijft het Bitcoin handel 24 uur, 7 dagen in de week doorlopen.
De meesten liggen zondagochtend nog te maffen of zijn met wat anders bezig. Verder zijn de banken in het weekend dicht, zodat je ook geen geld kunt overboeken. Om die reden koopt niemand bitcoins die een ander verkoopt. En daardoor wordt het koers steeds lager, wat tot panic sells leidt.
En dat elk weekend weer.
Again. And again.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |