3 weken.quote:Op zondag 1 december 2013 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Hoelang duurt over het algemeen een transfer naar cryptsy?
laatst deed ik er 2,5 maand overquote:
Dan schijn je nog snel te zijn. Sommigen hier zijn na het ontstaan van Fok in 1999 nog steeds op hun transactie met Cryptsy aan het wachten.quote:Op zondag 1 december 2013 21:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
laatst deed ik er 2,5 maand over
quote:Op zondag 1 december 2013 21:05 schreef Robuustheid het volgende:
Dan schijn je nog snel te zijn. Sommigen hier zijn na het ontstaan van Fok in 1999 nog steeds op hun transactie met Cryptsy aan het wachten.
Stijging komt 100%quote:Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef lf2 het volgende:
Btc verkopen en verlies pakken of stijging komt...
Denial fase ?
Las ik ook net in de krant van morgen inderdaad.quote:
Telegraaf of the sun?quote:Op zondag 1 december 2013 21:08 schreef Neraice het volgende:
[..]
Las ik ook net in de krant van morgen inderdaad.
Let me see that for you...quote:Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef lf2 het volgende:
Btc verkopen en verlies pakken of stijging komt...
Denial fase ?
Ik lees alleen kwaliteitskranten.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 21:05 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Dan schijn je nog snel te zijn. Sommigen hier zijn na het ontstaan van Fok in 1999 nog steeds op hun transactie met Cryptsy aan het wachten.
Elke zondag hetzelfde, straks weer inslaan en wakker worden met winstquote:Op zondag 1 december 2013 21:11 schreef lf2 het volgende:
Iemand vorige zondag mee gemaakt zelfde fenomeen ?
Inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef gelly het volgende:
Les voor volgende week : alle BTC weg voor Dollars op zaterdagavond.
EUR/USD lijkt als enige niet getroffenquote:Op zondag 1 december 2013 21:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Zeer stevige daling op zowat alle fronten.
LTC/BTC blijft ook steadyquote:Op zondag 1 december 2013 21:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
EUR/USD lijkt als enige niet getroffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |