quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Robuustheid het volgende:
100% zeker dat China wakker wordt en dit ziet. Panic sells.
Dat overleeft BTC niet.
5 minuten tot een uur voor mij meestal.quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Geralt het volgende:
Zo. Ik heb zojuist 0,05 gekocht en overgemaakt naar BTC-E.
Eerste aanraking met deze ongein. Hoe lang duurt het ongeveer voordat zo een transactie geverifieerd is?
Geschatte bevestigingstijd 47 notulen (wachtrijpositie 840)
Dat zie ik staan op blockchain.info
quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit met 6000$ klaar om in te stappenheb al mijn andere coins al verkocht, dit gaat een klapper worden!
Half uur bij mij de laatste keer.quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Geralt het volgende:
Zo. Ik heb zojuist 0,05 gekocht en overgemaakt naar BTC-E.
Eerste aanraking met deze ongein. Hoe lang duurt het ongeveer voordat zo een transactie geverifieerd is?
Geschatte bevestigingstijd 47 notulen (wachtrijpositie 840)
Dat zie ik staan op blockchain.info
Is de andere 6000$ verdampt?quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit met 6000$ klaar om in te stappenheb al mijn andere coins al verkocht, dit gaat een klapper worden!
_0_quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Scorpie het volgende:
Inderdaad, je hebt veel hoger gezeten toch?quote:
Dadelijk wel ja zitten koopjes tussen.quote:
OK thanks, ik ben nieuw met dit. Jaren terug wel eens gekeken naar dat minen maar dat schoot niet echt op. Dus mee gestopt.quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Dynd het volgende:
[..]
5 minuten tot een uur voor mij meestal.
Quote voor waarheidquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Scorpie het volgende:
LOLquote:Op zondag 1 december 2013 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
"Bought in at $ 1200,-."
[ afbeelding ]
Misschien is het maar een klein scheurtje, dat weet niemand!quote:
IK HOOP HET NIET IK HEB NET VOOR 32 EURO GEKOCHT MAN!!!!!!quote:
Scorpie de enige die positief blijft, dit geeft toch hoop xDDquote:Op zondag 1 december 2013 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee staat geparkeerd op bter.com in allerlei coins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |