Goede verklaring.quote:Op zondag 1 december 2013 19:33 schreef Robuustheid het volgende:
Een verklaring voor deze daling.
De beurzen zijn op avonden en in het weekend gesloten. In werkuren is er liquiditeit en volumes hoog. Daardoor is er handel, en koopt iemand het als een ander zijn aandelen en opties verkoopt.
Aangezien Bitcoin niet gebonden is aan de banken, en er nog geen HFT-trading systeem voor ontwikkeld is, blijft het Bitcoin handel 24 uur, 7 dagen in de week doorlopen.
De meesten liggen zondagochtend nog te maffen of zijn met wat anders bezig. Verder zijn de banken in het weekend dicht, zodat je ook geen geld kunt overboeken. Om die reden koopt niemand bitcoins die een ander verkoopt. En daardoor wordt het koers steeds lager, wat tot panic sells leidt.
En dat elk weekend weer.
Again. And again.
sydney australia.... sounds legitquote:
ik heb quarks, worlds, cents, en btc nu lolquote:Op zondag 1 december 2013 19:44 schreef Ticootje het volgende:
Nou, ik heb quarks, cents, reds, cnc... En nog een klein beetje ltc. Morgen knallen kom maar op. Alles verticaal.
Dat denk ik ook, maar toch zit het mij niet lekker. Stomme panicsellers.quote:Op zondag 1 december 2013 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach, ik blijf gewoon zitten. Over een week lach je hierom
Ik zal even in m'n glazen bol kijken. Momentquote:Op zondag 1 december 2013 19:51 schreef Wave103 het volgende:
Duss... nu BTC bijkopen? Of zou 'ie nog zakken
Wou dat Zeta naar 0,00025 steegquote:Op zondag 1 december 2013 19:51 schreef MissionPhailed het volgende:
QuarkCoin relatief stabiel zo tegen 0,00025 BTC
Nu is een mooi moment om te kopen voor de lange termijn lijkt me.quote:Op zondag 1 december 2013 19:51 schreef Wave103 het volgende:
Depends, wat is je doel?quote:Op zondag 1 december 2013 19:51 schreef Wave103 het volgende:
Thanks ik wacht wel evenquote:Op zondag 1 december 2013 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zal even in m'n glazen bol kijken. Moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |