gn gnquote:
lapo huntenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hou een op met dat kinderachtige gedrag.
Als je dat soort bedragen bezit en je gooit zonder een backup te maken of de inhoud te controleren je hardeschijf weg verdien je het welquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ook op RTL Z nieuws![]()
Ik voelde zijn pijnDat is zoo erg
er op reageren motiveert hetquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja misschien wel jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat soort bedragen bezit en je gooit zonder een backup te maken of de inhoud te controleren je hardeschijf weg verdien je het wel
Dan heb je goed geld gemaakt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Iets van 22 dollar per bc.
Ik geloof er geen zak van, maar als het waar is heb je zo'n 6000 dollar verdiend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Je hebt nu zo`n 6000 dollar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Sta er verbaasd over hoe achteloos mensen met zulke dingen om gaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat soort bedragen bezit en je gooit zonder een backup te maken of de inhoud te controleren je hardeschijf weg verdien je het wel
De AIVD kan er ook wat van en die zouden nog voorzichtiger moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet hoe dit relevant is maar okéquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De AIVD kan er ook wat van en die zouden nog voorzichtiger moeten zijn.
Je bent zelf okéquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet hoe dit relevant is maar oké
Indien je niet lult gewoon verkopen. Kennelijk kijk je er toch niet naar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat word pizza morgen dus.![]()
Maar, dus het ruim 1000 dollar is, word het niet te moeilijk nu?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
The only card I need is the ace of spades
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Echt hè. Vooral omdat ik niet het idee had dat die man heel erg rijk was of zo, dan snap ik nog dat je geld rond laat slingerenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sta er verbaasd over hoe achteloos mensen met zulke dingen om gaan
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een ace of spades voor je topic
DM is onderweg.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
Letmein ik verwacht nu dat jij mij een dm verstuur wanneer ik geld kan verdienen.
Dat wordt bukken Tjacka. Ik hoop dat hij voorzichtig met je is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
Letmein ik verwacht nu dat jij mij een dm verstuur wanneer ik geld kan verdienen.
Idd, heb er gewoon wat gekocht in het begin en een tijd de PC laten draaien. Daarna links laten liggenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.
Dat klopt, het wordt heel moeilijk. Vooral omdat jij waarschijnlijk in de hoge schijf zit voor de ik lul uit mijn nek-belasting.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Slik mijn klotenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
PC laten draaien?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Idd, heb er gewoon wat gekocht in het begin en een tijd de PC laten draaien. Daarna links laten liggen
Tussendoor wel 2 maand.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PC laten draaien?
Je hebt ze gewoon gekocht toch? Niet gemined?
Ik begrijp er echt geen kut van.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tussendoor wel 2 maand.
Ja, ik heb echt zelden Nederlanders het woord kloten zien gebruiken in deze zinquote:
Gaat astro-tv niet vervelen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Owkey... ik ga maar eens tv kijken of zo.
Blijfquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Owkey... ik ga maar eens tv kijken of zo.
Geestigquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt zelden Nederlanders het woord kloten zien gebruiken in deze zin
Ja, zag het nieuws en dacht van: hé, dat had ik toch ook?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp er echt geen kut van.
Dat jij ook nu pas belangstelling hebt in je Bitcoins vind ik ook wat vreemd, maar oke
Nee. Al mis ik belspelletjes en dat programma van die twee meisjes wel erg.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Al mis ik belspelletjes en dat programma van die twee meisjes wel erg.
Al zal de geloofwaardigheid hoger liggen dan het momenteel bij enkele users in deze reeks ligt.
Ik ook. Geen goede smoes.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer hard aan het bier en nog vroeg op ook.
Mwa... ik vind dat hij het zwarte stereotype wat hij uitdraagt als rapper wel ietwat racistisch.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... ik vind dat hij het zwarte stereotype wat hij uitdraagt als rapper wel ietwat racistisch.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... ik vind dat hij het zwarte stereotype wat hij uitdraagt als rapper wel ietwat racistisch.
Ja dot-com bubbletje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:10 schreef LETMEIN het volgende:
Bitcoin is hetzelfde als de opkomst van internet.
Dat klopt, maar dan wel de vergelijking maken met de internetbubble maar dan 10000000000000000000000000000000000000000000000x kleinschaligerquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:10 schreef LETMEIN het volgende:
Bitcoin is hetzelfde als de opkomst van internet.
Ik informeer Tjacka.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan wel de vergelijking maken met de internetbubble maar dan 10000000000000000000000000000000000000000000000x kleinschaliger
Geen idee waarom je het onderwerp zo willekeurig terughaalt overigens.
Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee? Het enige emotionele rapnummer wat ik ken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga een emotioneel nummer luisteren
van Gers moet ik huilen van verdriet jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee? Het enige emotionele rapnummer wat ik ken.
Dat is inderdaad om te huilen ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee? Het enige emotionele rapnummer wat ik ken.
Vind het het enige leuke nummer van FFquote:
Dat vind ik raar. Het is niet alsof ze maar één zo'n nummer hebben gemaakt, of zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het het enige leuke nummer van FF
je bent niet de enigequote:
Ik vind van Metallica ook alleen Nothing Else Matters leukquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vind ik raar. Het is niet alsof ze maar één zo'n nummer hebben gemaakt, of zo.
Oké, maar Metallica heeft ook bijna geen muziek als dat nummer. Dus daar kan ik inkomen. Ik vind het een zeiknummer trouwens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind van Metallica ook alleen Nothing Else Matters leuk
Gaat niet op. Dat is dan ook een afwijkend nummer binnen hun genre. Pretender staat niet heel ver van hun andere materiaal af.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind van Metallica ook alleen Nothing Else Matters leuk
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat niet op. Dat is dan ook een afwijkend nummer binnen hun genre. Pretender staat niet heel ver van hun andere materiaal af.
Klopt. Weet ook niet wat het is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat niet op. Dat is dan ook een afwijkend nummer binnen hun genre. Pretender staat niet heel ver van hun andere materiaal af.
Zeker, maar ze hebben veel leuke nummers. Heb hun ook vaak live gezien.quote:
Ik vind eigenlijk alleen het vroege werk tof, daarna wordt het vervelende muziek.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, maar ze hebben veel leuke nummers. Heb hun ook vaak live gezien.
Maar ben er nu wel een beetje op uitgekeken, terwijl ik het nog steeds wel leuke muziek vind.
Common Dreads en Take to the Skies vond ik gaaf, daarna bagger.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen het vroege werk tof, daarna wordt het vervelende muziek.
Klopt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:22 schreef LETMEIN het volgende:
Nijmegen is trouwens gigantisch vet.
Nickelquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Cause you look so much cuter with something in your mouth
We zijn het ergens over eensquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
NickelBack
Niet genoeg emogifs in de wereld voor die band.
Nickelback aldus Google. Die band metal noemen tegen een metalhead is grappigquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Cause you look so much cuter with something in your mouth
Snap het nooit zo. Ook ik heb er weinig mee, maar voor een top40 bandje...quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
NickelBack
Dat gehaat op Nickelbackquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
NickelBack
Beide zijn niet echt geweldig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Nickelback doet mij altijd denken aan Linkin Park.
Al schat ik Linkin Park dan nog wel een tandje hoger in.
LP vind ik ook tof.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, al komt het meer door de nostalgische gevoelens bij In the endquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, al komt het meer door de nostalgische gevoelens bij In the end
Bestaat daar een doelgroep voor dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan niet qua muziek, maar qua doelgroep
Volgens Google dit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bestaat daar een doelgroep voor dan?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap het nooit zo. Ook ik heb er weinig mee, maar voor een top40 bandje...
Goedkope, makkelijke, overgeproduceerde bagger van een band die zichzelf veel te tof vindt. Vind het irritant. En vermijden lukt ook niet omdat het je aan alle kanten opgedrongen wordt op de radio (en vroeger MTV) dus heb ik er een grondige hekel aan ontwikkeld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gehaat op NickelbackDit is trouwens totaal geen catchy top 40-nummer van hun.
Bij bands als Nickelback en Linkin Park is naar mijn idee het aantal 12-15 jarigen toch wel wat oververtegenwoordigd door de quasi diepe teksten in veel nummersquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bestaat daar een doelgroep voor dan?
Ja ik wist waar je naar toe wildequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij bands als Nickelback en Linkin Park is naar mijn idee het aantal 12-15 jarigen toch wel wat oververtegenwoordigd door de quasi diepe teksten in veel nummers
Wat broertjes wel niet allemaal om half 3 snachts uitspoken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:27 schreef Tjacka het volgende:
Mijn broertje heeft zitten spuiten met verf. Het zit nu allemaal in mijn kamer. Ik heb pijn aan mijn ogen,
Einde bericht.
Ja een top40 band dus, en tja... als je zo succesvol bent mag je jezelf toch ook wel goed vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Goedkope, makkelijke, overgeproduceerde bagger van een band die zichzelf veel te tof vindt. Vind het irritant. En vermijden lukt ook niet omdat het je aan alle kanten opgedrongen wordt op de radio (en vroeger MTV) dus heb ik er een grondige hekel aan ontwikkeld.
Hij deed het om half 1.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat broertjes wel niet allemaal om half 3 snachts uitspoken.
Precies hetzelfde. Hoe scoor ik een hit met zo min mogelijk moeite, creativiteit en inhoud. Maar Simple Plan heeft het geluk dat het een stukje nieuwer is waardoor ik het niet zo heb meegekregen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Dat zou ik dan eerder zeggen van Simple Plan
Standaard als 13-jarige Simple Plan op shuffle op mijn mp3quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. Hoe scoor ik een hit met zo min mogelijk moeite, creativiteit en inhoud. Maar Simple Plan heeft het geluk dat het een stukje nieuwer is waardoor ik het niet zo heb meegekregen.
Ja hahahquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit niet luisteren op je mp3 in de brugklas
Wie nietquote:
Surprisequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat moet hij om half 1 met verf op jouw kamer dan
Oude albums niets mis mee. Vanaf Omarm of zo gaat het heel snel bergafwaarts en wat ze tegenwoordig maken is gewoon songfestivalmuziekquote:
Ook nog live gezien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Bring me the horizon is overigens mijn favoriete band
Aan de kust.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie nietToch Fok-it?
Bring me the horizon is overigens mijn favoriete band. Helaas kan ik nog geen emoscheiding aanmeten.
Ik snap dat mensen het pretentieuze teksten vinden, maar sommige nummers kan ik wel waarderen van ze.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie nietToch Fok-it?
Bring me the horizon is overigens mijn favoriete band. Helaas kan ik nog geen emoscheiding aanmeten.
Ik hoor daar echt dramatische verhalen over live. Eén grote valse schreeuwpartij. Vond jij dat ook zo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook nog live gezien.
#Bekentenis
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook nog live gezien.
#Bekentenis
Ik was 14 en vond het wel een hele belevenis.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoor daar echt dramatische verhalen over live. Eén grote valse schreeuwpartij. Vond jij dat ook zo?
Daar wilde ik op m'n 14e ook heen, was te laat met kaartjes.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
De leadsinger van Paramore is een lekker wijf trouwens.
Geen twijfel over mogelijk. Trouwens, dat is óók een band die vroeger tof was en later niet meerquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
De leadsinger van Paramore is een lekker wijf trouwens.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen twijfel over mogelijk. Trouwens, dat is óók een band die vroeger tof was en later niet meerDat debuutalbum heb ik echt platgeluisterd
Wel jammer dat je het over overhyped enzo hebt en RHCP zo hoog hebt staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:32 schreef Tchock het volgende:
Mijn meest geluisterde bands:
[ afbeelding ]
Ik zeg nooit overhyped. Vind het een kutwoord.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer dat je het over overhyped enzo hebt en RHCP zo hoog hebt staan.
Hollywood undead herken ik wel van naam van mijn depressieve exquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijnes van 5 jaar ofzo, de laatste 3 jaar alleen nog mobiele scrobbles.
My chemical romance
Mayday parade
Escape the fate
Hollywood undead
Zulke muziek luisterde ik dus toen.
Valt wel mee, zit best vrolijke dingen tussen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hollywood undead herken ik wel van naam van mijn depressieve ex![]()
Wat een begravenis-stemming muziek is dat zeg
Ik ken alleen dat half emo half elektro-hitje, dat vond ik toen best aardig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, zit best vrolijke dingen tussen.
Ik luister dat trouwens nog wel eens
Hebben best leuke nummers, maar erg groots is het niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat half emo half elektro-hitje, dat vond ik toen best aardig.
Niks tegen electro.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat half emo half elektro-hitje, dat vond ik toen best aardig.
Absoluut niet, zo bedoelde ik het ook niet. Meer dat dat is hoe ik me kan herinneren dat het klonk.quote:
Ze zijn in een depressieve fase.quote:
Dat was voor de echte metalheads.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luisterde vroeger Cradle of Filth.
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Ik luisterde vroeger Happy Hardcore![]()
Vermoord me
Leuk. Of niet?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo wij zolderkamerautisten hebben lekker gefokt.
Ja enorm.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:38 schreef Interv het volgende:
[..]
Leuk. Of niet?
Ik heb vriendinnen die altijd aandacht moeten van mannen, en dan word ik erin meegesleurd, heel raar iets is het.
Hij maakt tegenwoordig meer emo onzin geloof ik. Hij moet ook wel aangezien hij zijn stem verrot heeft geschreeuwdquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was voor de echte metalheads.
Daar hielden wij ons afzijdig van als pubers.
Hear me now zekerquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn wel nummers van hollywood undead waar ik trouwens wel kippenvel van krijg door de tekst.
Terwijl het best matige nummers zijn
the diaryquote:
Dan houd ik liever dit op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan kan je mss dit waarderen op een vrijdagavond?
Vind het best goed nummer trouwensquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
the diary
hear me now is van het nieuwe album toen ze de beste rapper van hun de band uit hadden gekickt
Fijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja enorm.
Ik wacht op de details.
Oké, jij bent een baasquote:
Dat is een nare situatie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:40 schreef Interv het volgende:
[..]
Fijn.
Die zijn er niet echt. Sommige meiden zijn gewoon zo: ze doen alsof ze geen aandacht willen van mannen, maar uiteindelijk gaan ze er toch hysterisch op in (als het leuke jongens betreft) en word ik erin meegesleurd terwijl het mij geen moer kan interesseren.
Deze ken je wel:quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Hollywood Undead, tijd voor youtube nooit van gehoord.
Hehe, herkenbaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms zit in mij nog die 14 jarige onbegrepen puber.
Als je het goed vindt moet je het toch gewoon luisterenquote:
Hmm, niet eens zo slecht. Beetje agressief.quote:
Mijn gevoel 24/7quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms zit in mij nog die 14 jarige onbegrepen puber.
ze hebben veel verschillende nummersquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm, niet eens zo slecht. Beetje agressief.
Het komt altijd weer terug ja, dus irritant.quote:
al 2/3 weken lang elke nacht hierquote:
Al 5/6 maandenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
al 2/3 weken lang elke nacht hier
Hoelang ben ik eigenlijk afwezig geweestquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
al 2/3 weken lang elke nacht hier
Ik weet van horen zeggen dat ze daar helemaal niet moeilijk over doen maar heb het nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:46 schreef Interv het volgende:
Ik vraag me af of NS makkelijk is met geld teruggeven bij hele lange vertragingen enzo.
Eens googlen.
Heb ik nooit kunnen waarderenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luisterde vroeger ook Slipknot overigens. Maar dan wel de eerste albums waar de pure haat/agressie er echt uitkwam.
Tja...
Slipknot is ook mijn ding niet neequote:
Hoorde ik dus ook, heb vandaag echt twee uur lang vertraging gehad (drama), maar ik heb een studenten OV.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet van horen zeggen dat ze daar helemaal niet moeilijk over doen maar heb het nog nooit geprobeerd
We hadden het over dingen die we vroeger luisterde. Niet dat jullie de muziek welke ik nu draai wel kunnen waarderen maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slipknot is ook mijn ding niet nee
Vertel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hadden het over dingen die we vroeger luisterde. Niet dat jullie de muziek welke ik nu draai wel kunnen waarderen maar dat geheel terzijde.
Vertel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hadden het over dingen die we vroeger luisterde. Niet dat jullie de muziek welke ik nu draai wel kunnen waarderen maar dat geheel terzijde.
Trustenquote:
quote:
quote:
Ik zal het luisteren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Momenteel dit album.
Maar aangezien ik een uur geleden al naar bed wilde en Tjacka mij vervolgens dwong te blijven en nu zelf weg is...
Ik ga naar bed.
Op zich helemaal niet slecht maar steeds diezelfde reverb ga ik me aan ergeren. Vooral omdat het zo te horen een uur praktisch hetzelfde is.quote:
Die ene laatstequote:
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:53 schreef Interv het volgende:
Hahaha als student kan je ook geld krijgen al reis je gratis als je hele erge vertraging hebt.
Wat een ontdekking.
Haha, zie t jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ene laatste![]()
Lijkt Edward Scissorhands wel
NS is zo leuk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt ja.De vergoedingsregeling is altijd hetzelfde ondanks je reisproduct of kaartje.
Gewoon niet meer gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:45 schreef Interv het volgende:
[..]
Het komt altijd weer terug ja, dus irritant.
Ik snap de behoefte niet meer, we zijn 20 jaar inmiddels. Maar nee, laten we onze 'interv' maar meesleuren met het geklooi met pieter jan. En maar giechelen om de niet-grappige grapjes omdat hij wel mooi is.
luiquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef supersof het volgende:
ik heb het koud, maar geen zin om het raam dicht te doen of trui aan te doen.
ik heb het niet meer koudquote:
quote:
groepsapps gaan hard met videos somsquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
Nog maar vijf mb overVoorgaande maanden had ik nog 200 over ofzo lol
nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:08 schreef richolio het volgende:
Zouden jullie voor 500.000 euro je facebook profielfoto veranderen naar een volledige naaktfoto van jezelf van voren, voor een maand?
Zo weinig geld niet neequote:Op zaterdag 30 november 2013 11:08 schreef richolio het volgende:
Zouden jullie voor 500.000 euro je facebook profielfoto veranderen naar een volledige naaktfoto van jezelf van voren, voor een maand?
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:08 schreef richolio het volgende:
Ja kloptquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
groepsapps gaan hard met videos soms
nicenicenicenicequote:Op zaterdag 30 november 2013 11:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kloptmaar volgende maand 1000 mb
Vind het niet echt veel tbh.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoezo niet? Zo weinig geld is t toch niet?
dikke yoloquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel geld verdiend in 4 dagen tijd en nu ga ik uitstappen op het juiste moment.
Ja dat jij nou je kleine pikkie op een forum pleurtquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel geld verdiend in 4 dagen tijd en nu ga ik uitstappen op het juiste moment.
Ksssst. Wegwezen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat jij nou je kleine pikkie op een forum pleurt
nee, maar kom op, je gaat toch niet alles voor geld doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat was toch niet jouw eigen foto?quote:
Neee, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:17 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was toch niet jouw eigen foto?
nog steeds raarquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Neee, tuurlijk nietAlleen va gelooft graag van wel
neequote:Op zaterdag 30 november 2013 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
nog mooie plannen voor vandaag?
werkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
studeren en tassen inpakkenquote:
Ik zou t ook niet doen hoor, niet daarvan. Maar bijvoorbeeld die gasten van new kids gingen elke aflevering wel helemaal naakt ofzo. En die kregen niet eens zo dik betaaldquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, maar kom op, je gaat toch niet alles voor geld doen
Ik ga vandaag huiswerk maken, piano spelen en ff werken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Speel jij piano?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga vandaag huiswerk maken, piano spelen en ff werken.
jij?
Dat is leuk, tas inpakken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
studeren en tassen inpakkenow, en de was
![]()
nieuwe UI?:D
Wat een vergelijking.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zou t ook niet doen hoor, niet daarvan. Maar bijvoorbeeld die gasten van new kids gingen elke aflevering wel helemaal naakt ofzo. En die kregen niet eens zo dik betaald
Vroeger was ik heel goedquote:
Vind je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is leuk, tas inpakken.![]()
En nee, is een oude. Want Ringo
[..]
Wat een vergelijking.
bazinquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Vroeger was ik heel goed
nu niet meerwil wel weer spelen
Het inpakgedeelte alleen hè. Ik heb het niet over de was.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vind je?de helft van de kleren hangt hier nu te drogen
![]()
oh zoquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het inpakgedeelte alleen hè. Ik heb het niet over de was.
Openbaar jezelf naakt laten zien? Het enige verschil is dat dit een foto is en op facebook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is leuk, tas inpakken.![]()
En nee, is een oude. Want Ringo
[..]
Wat een vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |