Hear me now zekerquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn wel nummers van hollywood undead waar ik trouwens wel kippenvel van krijg door de tekst.
Terwijl het best matige nummers zijn
the diaryquote:
Dan houd ik liever dit op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan kan je mss dit waarderen op een vrijdagavond?
Vind het best goed nummer trouwensquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
the diary
hear me now is van het nieuwe album toen ze de beste rapper van hun de band uit hadden gekickt
Fijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja enorm.
Ik wacht op de details.
Oké, jij bent een baasquote:
Dat is een nare situatie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:40 schreef Interv het volgende:
[..]
Fijn.
Die zijn er niet echt. Sommige meiden zijn gewoon zo: ze doen alsof ze geen aandacht willen van mannen, maar uiteindelijk gaan ze er toch hysterisch op in (als het leuke jongens betreft) en word ik erin meegesleurd terwijl het mij geen moer kan interesseren.
Deze ken je wel:quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Hollywood Undead, tijd voor youtube nooit van gehoord.
Hehe, herkenbaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms zit in mij nog die 14 jarige onbegrepen puber.
Als je het goed vindt moet je het toch gewoon luisterenquote:
Hmm, niet eens zo slecht. Beetje agressief.quote:
Mijn gevoel 24/7quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms zit in mij nog die 14 jarige onbegrepen puber.
ze hebben veel verschillende nummersquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm, niet eens zo slecht. Beetje agressief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |