Hollywood undead herken ik wel van naam van mijn depressieve exquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijnes van 5 jaar ofzo, de laatste 3 jaar alleen nog mobiele scrobbles.
My chemical romance
Mayday parade
Escape the fate
Hollywood undead
Zulke muziek luisterde ik dus toen.
Valt wel mee, zit best vrolijke dingen tussen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hollywood undead herken ik wel van naam van mijn depressieve ex![]()
Wat een begravenis-stemming muziek is dat zeg
Ik ken alleen dat half emo half elektro-hitje, dat vond ik toen best aardig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, zit best vrolijke dingen tussen.
Ik luister dat trouwens nog wel eens
Hebben best leuke nummers, maar erg groots is het niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat half emo half elektro-hitje, dat vond ik toen best aardig.
Niks tegen electro.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat half emo half elektro-hitje, dat vond ik toen best aardig.
Absoluut niet, zo bedoelde ik het ook niet. Meer dat dat is hoe ik me kan herinneren dat het klonk.quote:
Ze zijn in een depressieve fase.quote:
Dat was voor de echte metalheads.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luisterde vroeger Cradle of Filth.
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Ik luisterde vroeger Happy Hardcore![]()
Vermoord me
Leuk. Of niet?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo wij zolderkamerautisten hebben lekker gefokt.
Ja enorm.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:38 schreef Interv het volgende:
[..]
Leuk. Of niet?
Ik heb vriendinnen die altijd aandacht moeten van mannen, en dan word ik erin meegesleurd, heel raar iets is het.
Hij maakt tegenwoordig meer emo onzin geloof ik. Hij moet ook wel aangezien hij zijn stem verrot heeft geschreeuwdquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was voor de echte metalheads.
Daar hielden wij ons afzijdig van als pubers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |