Ja hahahquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit niet luisteren op je mp3 in de brugklas
Wie nietquote:
Surprisequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat moet hij om half 1 met verf op jouw kamer dan
Oude albums niets mis mee. Vanaf Omarm of zo gaat het heel snel bergafwaarts en wat ze tegenwoordig maken is gewoon songfestivalmuziekquote:
Ook nog live gezien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Bring me the horizon is overigens mijn favoriete band
Aan de kust.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie nietToch Fok-it?
Bring me the horizon is overigens mijn favoriete band. Helaas kan ik nog geen emoscheiding aanmeten.
Ik snap dat mensen het pretentieuze teksten vinden, maar sommige nummers kan ik wel waarderen van ze.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie nietToch Fok-it?
Bring me the horizon is overigens mijn favoriete band. Helaas kan ik nog geen emoscheiding aanmeten.
Ik hoor daar echt dramatische verhalen over live. Eén grote valse schreeuwpartij. Vond jij dat ook zo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook nog live gezien.
#Bekentenis
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook nog live gezien.
#Bekentenis
Ik was 14 en vond het wel een hele belevenis.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoor daar echt dramatische verhalen over live. Eén grote valse schreeuwpartij. Vond jij dat ook zo?
Daar wilde ik op m'n 14e ook heen, was te laat met kaartjes.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
De leadsinger van Paramore is een lekker wijf trouwens.
Geen twijfel over mogelijk. Trouwens, dat is óók een band die vroeger tof was en later niet meerquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
De leadsinger van Paramore is een lekker wijf trouwens.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen twijfel over mogelijk. Trouwens, dat is óók een band die vroeger tof was en later niet meerDat debuutalbum heb ik echt platgeluisterd
Wel jammer dat je het over overhyped enzo hebt en RHCP zo hoog hebt staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:32 schreef Tchock het volgende:
Mijn meest geluisterde bands:
[ afbeelding ]
Ik zeg nooit overhyped. Vind het een kutwoord.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer dat je het over overhyped enzo hebt en RHCP zo hoog hebt staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |