Beide zijn niet echt geweldig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Nickelback doet mij altijd denken aan Linkin Park.
Al schat ik Linkin Park dan nog wel een tandje hoger in.
LP vind ik ook tof.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, al komt het meer door de nostalgische gevoelens bij In the endquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, al komt het meer door de nostalgische gevoelens bij In the end
Bestaat daar een doelgroep voor dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan niet qua muziek, maar qua doelgroep
Volgens Google dit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bestaat daar een doelgroep voor dan?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap het nooit zo. Ook ik heb er weinig mee, maar voor een top40 bandje...
Goedkope, makkelijke, overgeproduceerde bagger van een band die zichzelf veel te tof vindt. Vind het irritant. En vermijden lukt ook niet omdat het je aan alle kanten opgedrongen wordt op de radio (en vroeger MTV) dus heb ik er een grondige hekel aan ontwikkeld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gehaat op NickelbackDit is trouwens totaal geen catchy top 40-nummer van hun.
Bij bands als Nickelback en Linkin Park is naar mijn idee het aantal 12-15 jarigen toch wel wat oververtegenwoordigd door de quasi diepe teksten in veel nummersquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bestaat daar een doelgroep voor dan?
Ja ik wist waar je naar toe wildequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij bands als Nickelback en Linkin Park is naar mijn idee het aantal 12-15 jarigen toch wel wat oververtegenwoordigd door de quasi diepe teksten in veel nummers
Wat broertjes wel niet allemaal om half 3 snachts uitspoken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:27 schreef Tjacka het volgende:
Mijn broertje heeft zitten spuiten met verf. Het zit nu allemaal in mijn kamer. Ik heb pijn aan mijn ogen,
Einde bericht.
Ja een top40 band dus, en tja... als je zo succesvol bent mag je jezelf toch ook wel goed vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Goedkope, makkelijke, overgeproduceerde bagger van een band die zichzelf veel te tof vindt. Vind het irritant. En vermijden lukt ook niet omdat het je aan alle kanten opgedrongen wordt op de radio (en vroeger MTV) dus heb ik er een grondige hekel aan ontwikkeld.
Hij deed het om half 1.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat broertjes wel niet allemaal om half 3 snachts uitspoken.
Precies hetzelfde. Hoe scoor ik een hit met zo min mogelijk moeite, creativiteit en inhoud. Maar Simple Plan heeft het geluk dat het een stukje nieuwer is waardoor ik het niet zo heb meegekregen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Dat zou ik dan eerder zeggen van Simple Plan
Standaard als 13-jarige Simple Plan op shuffle op mijn mp3quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. Hoe scoor ik een hit met zo min mogelijk moeite, creativiteit en inhoud. Maar Simple Plan heeft het geluk dat het een stukje nieuwer is waardoor ik het niet zo heb meegekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |