Dat vind ik raar. Het is niet alsof ze maar één zo'n nummer hebben gemaakt, of zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het het enige leuke nummer van FF
je bent niet de enigequote:
Ik vind van Metallica ook alleen Nothing Else Matters leukquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vind ik raar. Het is niet alsof ze maar één zo'n nummer hebben gemaakt, of zo.
Oké, maar Metallica heeft ook bijna geen muziek als dat nummer. Dus daar kan ik inkomen. Ik vind het een zeiknummer trouwens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind van Metallica ook alleen Nothing Else Matters leuk
Gaat niet op. Dat is dan ook een afwijkend nummer binnen hun genre. Pretender staat niet heel ver van hun andere materiaal af.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind van Metallica ook alleen Nothing Else Matters leuk
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat niet op. Dat is dan ook een afwijkend nummer binnen hun genre. Pretender staat niet heel ver van hun andere materiaal af.
Klopt. Weet ook niet wat het is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat niet op. Dat is dan ook een afwijkend nummer binnen hun genre. Pretender staat niet heel ver van hun andere materiaal af.
Zeker, maar ze hebben veel leuke nummers. Heb hun ook vaak live gezien.quote:
Ik vind eigenlijk alleen het vroege werk tof, daarna wordt het vervelende muziek.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, maar ze hebben veel leuke nummers. Heb hun ook vaak live gezien.
Maar ben er nu wel een beetje op uitgekeken, terwijl ik het nog steeds wel leuke muziek vind.
Common Dreads en Take to the Skies vond ik gaaf, daarna bagger.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen het vroege werk tof, daarna wordt het vervelende muziek.
Klopt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:22 schreef LETMEIN het volgende:
Nijmegen is trouwens gigantisch vet.
Nickelquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Cause you look so much cuter with something in your mouth
We zijn het ergens over eensquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
NickelBack
Niet genoeg emogifs in de wereld voor die band.
Nickelback aldus Google. Die band metal noemen tegen een metalhead is grappigquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Cause you look so much cuter with something in your mouth
Snap het nooit zo. Ook ik heb er weinig mee, maar voor een top40 bandje...quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
NickelBack
Dat gehaat op Nickelbackquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
NickelBack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |