al 2/3 weken lang elke nacht hierquote:
Al 5/6 maandenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
al 2/3 weken lang elke nacht hier
Hoelang ben ik eigenlijk afwezig geweestquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
al 2/3 weken lang elke nacht hier
Ik weet van horen zeggen dat ze daar helemaal niet moeilijk over doen maar heb het nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:46 schreef Interv het volgende:
Ik vraag me af of NS makkelijk is met geld teruggeven bij hele lange vertragingen enzo.
Eens googlen.
Heb ik nooit kunnen waarderenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luisterde vroeger ook Slipknot overigens. Maar dan wel de eerste albums waar de pure haat/agressie er echt uitkwam.
Tja...
Slipknot is ook mijn ding niet neequote:
Hoorde ik dus ook, heb vandaag echt twee uur lang vertraging gehad (drama), maar ik heb een studenten OV.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet van horen zeggen dat ze daar helemaal niet moeilijk over doen maar heb het nog nooit geprobeerd
We hadden het over dingen die we vroeger luisterde. Niet dat jullie de muziek welke ik nu draai wel kunnen waarderen maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slipknot is ook mijn ding niet nee
Vertel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hadden het over dingen die we vroeger luisterde. Niet dat jullie de muziek welke ik nu draai wel kunnen waarderen maar dat geheel terzijde.
Vertel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hadden het over dingen die we vroeger luisterde. Niet dat jullie de muziek welke ik nu draai wel kunnen waarderen maar dat geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |