al 2/3 weken lang elke nacht hierquote:
Al 5/6 maandenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
al 2/3 weken lang elke nacht hier
Hoelang ben ik eigenlijk afwezig geweestquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
al 2/3 weken lang elke nacht hier
Ik weet van horen zeggen dat ze daar helemaal niet moeilijk over doen maar heb het nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:46 schreef Interv het volgende:
Ik vraag me af of NS makkelijk is met geld teruggeven bij hele lange vertragingen enzo.
Eens googlen.
Heb ik nooit kunnen waarderenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luisterde vroeger ook Slipknot overigens. Maar dan wel de eerste albums waar de pure haat/agressie er echt uitkwam.
Tja...
Slipknot is ook mijn ding niet neequote:
Hoorde ik dus ook, heb vandaag echt twee uur lang vertraging gehad (drama), maar ik heb een studenten OV.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet van horen zeggen dat ze daar helemaal niet moeilijk over doen maar heb het nog nooit geprobeerd
We hadden het over dingen die we vroeger luisterde. Niet dat jullie de muziek welke ik nu draai wel kunnen waarderen maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slipknot is ook mijn ding niet nee
Vertel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hadden het over dingen die we vroeger luisterde. Niet dat jullie de muziek welke ik nu draai wel kunnen waarderen maar dat geheel terzijde.
Vertel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hadden het over dingen die we vroeger luisterde. Niet dat jullie de muziek welke ik nu draai wel kunnen waarderen maar dat geheel terzijde.
Trustenquote:
quote:
quote:
Ik zal het luisteren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Momenteel dit album.
Maar aangezien ik een uur geleden al naar bed wilde en Tjacka mij vervolgens dwong te blijven en nu zelf weg is...
Ik ga naar bed.
Op zich helemaal niet slecht maar steeds diezelfde reverb ga ik me aan ergeren. Vooral omdat het zo te horen een uur praktisch hetzelfde is.quote:
Die ene laatstequote:
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:53 schreef Interv het volgende:
Hahaha als student kan je ook geld krijgen al reis je gratis als je hele erge vertraging hebt.
Wat een ontdekking.
Haha, zie t jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ene laatste![]()
Lijkt Edward Scissorhands wel
NS is zo leuk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt ja.De vergoedingsregeling is altijd hetzelfde ondanks je reisproduct of kaartje.
Gewoon niet meer gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:45 schreef Interv het volgende:
[..]
Het komt altijd weer terug ja, dus irritant.
Ik snap de behoefte niet meer, we zijn 20 jaar inmiddels. Maar nee, laten we onze 'interv' maar meesleuren met het geklooi met pieter jan. En maar giechelen om de niet-grappige grapjes omdat hij wel mooi is.
luiquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef supersof het volgende:
ik heb het koud, maar geen zin om het raam dicht te doen of trui aan te doen.
ik heb het niet meer koudquote:
quote:
groepsapps gaan hard met videos somsquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
Nog maar vijf mb overVoorgaande maanden had ik nog 200 over ofzo lol
nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:08 schreef richolio het volgende:
Zouden jullie voor 500.000 euro je facebook profielfoto veranderen naar een volledige naaktfoto van jezelf van voren, voor een maand?
Zo weinig geld niet neequote:Op zaterdag 30 november 2013 11:08 schreef richolio het volgende:
Zouden jullie voor 500.000 euro je facebook profielfoto veranderen naar een volledige naaktfoto van jezelf van voren, voor een maand?
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:08 schreef richolio het volgende:
Ja kloptquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
groepsapps gaan hard met videos soms
nicenicenicenicequote:Op zaterdag 30 november 2013 11:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kloptmaar volgende maand 1000 mb
Vind het niet echt veel tbh.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoezo niet? Zo weinig geld is t toch niet?
dikke yoloquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel geld verdiend in 4 dagen tijd en nu ga ik uitstappen op het juiste moment.
Ja dat jij nou je kleine pikkie op een forum pleurtquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel geld verdiend in 4 dagen tijd en nu ga ik uitstappen op het juiste moment.
Ksssst. Wegwezen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat jij nou je kleine pikkie op een forum pleurt
nee, maar kom op, je gaat toch niet alles voor geld doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat was toch niet jouw eigen foto?quote:
Neee, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:17 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was toch niet jouw eigen foto?
nog steeds raarquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Neee, tuurlijk nietAlleen va gelooft graag van wel
neequote:Op zaterdag 30 november 2013 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
nog mooie plannen voor vandaag?
werkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
studeren en tassen inpakkenquote:
Ik zou t ook niet doen hoor, niet daarvan. Maar bijvoorbeeld die gasten van new kids gingen elke aflevering wel helemaal naakt ofzo. En die kregen niet eens zo dik betaaldquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, maar kom op, je gaat toch niet alles voor geld doen
Ik ga vandaag huiswerk maken, piano spelen en ff werken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Speel jij piano?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga vandaag huiswerk maken, piano spelen en ff werken.
jij?
Dat is leuk, tas inpakken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
studeren en tassen inpakkenow, en de was
![]()
nieuwe UI?:D
Wat een vergelijking.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zou t ook niet doen hoor, niet daarvan. Maar bijvoorbeeld die gasten van new kids gingen elke aflevering wel helemaal naakt ofzo. En die kregen niet eens zo dik betaald
Vroeger was ik heel goedquote:
Vind je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is leuk, tas inpakken.![]()
En nee, is een oude. Want Ringo
[..]
Wat een vergelijking.
bazinquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Vroeger was ik heel goed
nu niet meerwil wel weer spelen
Het inpakgedeelte alleen hè. Ik heb het niet over de was.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vind je?de helft van de kleren hangt hier nu te drogen
![]()
oh zoquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het inpakgedeelte alleen hè. Ik heb het niet over de was.
Openbaar jezelf naakt laten zien? Het enige verschil is dat dit een foto is en op facebook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is leuk, tas inpakken.![]()
En nee, is een oude. Want Ringo
[..]
Wat een vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |