quote:
quote:
Ik zal het luisteren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Momenteel dit album.
Maar aangezien ik een uur geleden al naar bed wilde en Tjacka mij vervolgens dwong te blijven en nu zelf weg is...
Ik ga naar bed.
Op zich helemaal niet slecht maar steeds diezelfde reverb ga ik me aan ergeren. Vooral omdat het zo te horen een uur praktisch hetzelfde is.quote:
Die ene laatstequote:
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:53 schreef Interv het volgende:
Hahaha als student kan je ook geld krijgen al reis je gratis als je hele erge vertraging hebt.
Wat een ontdekking.
Haha, zie t jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ene laatste![]()
Lijkt Edward Scissorhands wel
NS is zo leuk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt ja.De vergoedingsregeling is altijd hetzelfde ondanks je reisproduct of kaartje.
Gewoon niet meer gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:45 schreef Interv het volgende:
[..]
Het komt altijd weer terug ja, dus irritant.
Ik snap de behoefte niet meer, we zijn 20 jaar inmiddels. Maar nee, laten we onze 'interv' maar meesleuren met het geklooi met pieter jan. En maar giechelen om de niet-grappige grapjes omdat hij wel mooi is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |