Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat word pizza morgen dus.![]()
Maar, dus het ruim 1000 dollar is, word het niet te moeilijk nu?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Echt hè. Vooral omdat ik niet het idee had dat die man heel erg rijk was of zo, dan snap ik nog dat je geld rond laat slingerenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sta er verbaasd over hoe achteloos mensen met zulke dingen om gaan
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een ace of spades voor je topic
DM is onderweg.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
Letmein ik verwacht nu dat jij mij een dm verstuur wanneer ik geld kan verdienen.
Dat wordt bukken Tjacka. Ik hoop dat hij voorzichtig met je is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
Letmein ik verwacht nu dat jij mij een dm verstuur wanneer ik geld kan verdienen.
Idd, heb er gewoon wat gekocht in het begin en een tijd de PC laten draaien. Daarna links laten liggenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.
Dat klopt, het wordt heel moeilijk. Vooral omdat jij waarschijnlijk in de hoge schijf zit voor de ik lul uit mijn nek-belasting.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Slik mijn klotenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hou een op met dat kinderachtige gedrag.
PC laten draaien?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Idd, heb er gewoon wat gekocht in het begin en een tijd de PC laten draaien. Daarna links laten liggen
Tussendoor wel 2 maand.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PC laten draaien?
Je hebt ze gewoon gekocht toch? Niet gemined?
Ik begrijp er echt geen kut van.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tussendoor wel 2 maand.
Ja, ik heb echt zelden Nederlanders het woord kloten zien gebruiken in deze zinquote:
Gaat astro-tv niet vervelen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Owkey... ik ga maar eens tv kijken of zo.
Blijfquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Owkey... ik ga maar eens tv kijken of zo.
Geestigquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt zelden Nederlanders het woord kloten zien gebruiken in deze zin
Ja, zag het nieuws en dacht van: hé, dat had ik toch ook?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp er echt geen kut van.
Dat jij ook nu pas belangstelling hebt in je Bitcoins vind ik ook wat vreemd, maar oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |