quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Nee, niet raar Ezell maar vind het vanuit mijn eigen oogpunt gewoon bijzonder. Ik vind 3x per jaar al veel zeg maar. Maar wel leuk
afkeerquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:57 schreef Ezell het volgende:
[..]Is iets van het afgelopen jaar hoor. Misschien heb ik vanaf volgend jaar een afkeur tegen jurkjes.
Oh, droeg je eerst wel gewoon broeken?!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:57 schreef Ezell het volgende:
[..]Is iets van het afgelopen jaar hoor. Misschien heb ik vanaf volgend jaar een afkeur tegen jurkjes.
Alleen als dat muesli en yoghurt is.quote:
Nu nog steeds hoor, maar dan veel minder. Ik HAAT broeken kopen. Niet dat het zo moeilijk is of zo, want die goedkope dingen van H&M passen ook prima, maar het is zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, droeg je eerst wel gewoon broeken?!
wat is er gedoe aan broeken kopen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen als dat muesli en yoghurt is.
[..]
Nu nog steeds hoor, maar dan veel minder. Ik HAAT broeken kopen. Niet dat het zo moeilijk is of zo, want die goedkope dingen van H&M passen ook prima, maar het is zo'n gedoe.
Maar je hebt er toch maar 4 nodig ofzo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Nu nog steeds hoor, maar dan veel minder. Ik HAAT broeken kopen. Niet dat het zo moeilijk is of zo, want die goedkope dingen van H&M passen ook prima, maar het is zo'n gedoe.
Snap dat wel hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er gedoe aan broeken kopen?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je hebt er toch maar 4 nodig ofzo?
Je moet ze helemaal passen. En daarvoor je schoenen uittrekken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er gedoe aan broeken kopen?
Ik heb wel wat broeken hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je hebt er toch maar 4 nodig ofzo?
Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Dat kan toch geen ontbijt zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Wasdag is saai
[..]
Nee![]()
[ afbeelding ]
broekenquote:
Oh. Ja daar kan ik mezelf echt niet in vinden maarja, vind het wel leuk staanquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je moet ze helemaal passen. En daarvoor je schoenen uittrekken.
[..]
Ik heb wel wat broeken hoor.Mja, ik weet niet, heb nooit echt de neiging om een broek uit de kast te pakken. Jurkjes enzo zijn veel makkelijker. En zitten lekkerder.
Is niet zo dat ik broeken lelijk vind hoor. Leuke dingetjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja daar kan ik mezelf echt niet in vinden maarja, vind het wel leuk staan.
Maar eerst de wasmachine volgooien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar ga ik me komende week mee volgooien hoor
Net gedaan jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is niet zo dat ik broeken lelijk vind hoor. Leuke dingetjes.
[..]
Maar eerst de wasmachina volgooien.
wattttquote:
Ik heb een stuk of 10 broeken denk ik, naast mijn 12 rokken natuurlijk, en dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn jurken. Maar ik draag er op het moment maar 2 denk ik..quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel een stuk meer dan 4
ik heb niet eens een fietsquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef Ezell het volgende:
O, ik herinner mij ineens weer iets.... Mijn fiets is gestolen, alweer. Goed excuus om vandaag thuis te blijven.
Niet meer. Want door dat lied denk ik: kut, ik moet de was nog doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben je ook aan het luisteren?
Mijn fiets is echt nog nooit gestolenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef Ezell het volgende:
O, ik herinner mij ineens weer iets.... Mijn fiets is gestolen, alweer. Goed excuus om vandaag thuis te blijven.
ik heb ook wel broeken die ik eigenlijk nooit meer draag, maar dan denk ik altijd: bewaar ze maar voor als je een keer gaat verven ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 10 broeken denk ik, naast mijn 12 rokken natuurlijk, en dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn jurken. Maar ik draag er op het moment maar 2 denk ik..
oh ja, jij bent Chinees, die doen dat met de handquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet meer. Want door dat lied denk ik: kut, ik moet de was nog doen.
Met de tram, jatog.quote:
Lucky bastard. Dit is voor mij de tweede keer in een half jaar tijd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn fiets is echt nog nooit gestolen
Mijne ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn fiets is echt nog nooit gestolen
jupquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met de tram, jatog.
[..]
Lucky bastard. Dit is voor mij de tweede keer in een half jaar tijd.
Uhuh, ik heb denk ik 3 verfbroeken, 5 verfshirts en 3 verfvesten..quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook wel broeken die ik eigenlijk nooit meer draag, maar dan denk ik altijd: bewaar ze maar voor als je een keer gaat verven ofzo
Ik ben vanaf vandaag weer busmeisje.quote:
quote:
De fiets van m;n schoonmoeder is wel een keer gestolen. En dan ga je toch onbewust op het station even kijken als je langsloopt of je hem toevallig ziet staan. (hij had een aantal herkenbare kenmerken) en toen zagen we hem nog staan ook 2 weken laterquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met de tram, jatog.
[..]
Lucky bastard. Dit is voor mij de tweede keer in een half jaar tijd.
alleen verf ik nooitquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb denk ik 3 verfbroeken, 5 verfshirts en 3 verfvesten..
Ik denk ik een jaar terug voor het laatst..quote:
misschien moet ik eens een trui kopen, dat heb ik volgens mij al 10 jaar niet meer gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk ik een jaar terug voor het laatst..
schoonmaken moet ik morgen ook maar eens doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:14 schreef Ezell het volgende:
Mijn dag vandaag: opruimen, schoonmaken en huiswerk. De leven, jwt. Waar is Crack om mij te vermaken?!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien moet ik eens een trui kopen, dat heb ik volgens mij al 10 jaar niet meer gedaan
Balen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schoonmaken moet ik morgen ook maar eens doen
alleen vind ik truien meestal niet mooi. en veel te warm..quote:
Met een vest is ook niks mis hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen vind ik truien meestal niet mooi. en veel te warm..
was zaterdag nog voor een trui aan het kijken.
zag 1 mooie. kostte 110 euro
toen maar een hemd en een vest gekocht
succes ermee. heb je zo veel op te ruimen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Balen.Mja, ik ga maar eens aan de slag. Ben ik eerder klaar.
ik heb vooral hemden en polo's.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een vest is ook niks mis hoorik heb meer vesten dan truien
Ik heb wel heel veel shirtjes en topjes enzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb vooral hemden en polo's.
en t-shirts voor onder de hemden
ja, vrouwen hebben het makkelijk, doe een strak shirtje aan en iedereen is tevredenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel shirtjes en topjes enzo
Hangt wel van de vrouw in kwestie af hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vrouwen hebben het makkelijk, doe een strak shirtje aan en iedereen is tevreden
dat dan weer welquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt wel van de vrouw in kwestie af hoor
The horrorquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben vanaf vandaag weer busmeisje.Moet nu ook in het weekend met de bus. OV-KOSTEN, GRRR. TWEE HELE EUROS.
Want eend smaakt ook hetzelfde als kipquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal niet heel anders smaken dan paard
Misschien smaakt ezel wel naar kipquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Want eend smaakt ook hetzelfde als kip
nee, maar die leven dan ook heel andersquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Want eend smaakt ook hetzelfde als kip
Zijn allebei vogelsquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar die leven dan ook heel anders
Hoezo weet je dat niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Maar ja, dan ben ik ook niet te vreten. Beter.
Nee. Is dat raar dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat niet?Nog nooit gegeten?
Worst!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel meer dingen niet gegeten.
Dan ben jij Patrick, want jij hebt ook zo'n mooi sterretjequote:
Sinds wanneer praat jij tegen een spiegel?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan ben jij Patrick, want jij hebt ook zo'n mooi sterretje
he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sinds wanneer praat jij tegen een spiegel?
Jaquote:
Waar?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wil je er een Aldotekstje neerzetten?
Niet goed?quote:
Jaquote:
Wil je dat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje lullig dat jij geen Ezelltekstje hebt.
QFTquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje familieliefde op zijn tijd.
Ze is te goed opgevoed, broertjelief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
LB is druk bezig met studeren
Niet zoals wij dusquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze is te goed opgevoed, broertjelief.
3 maal is scheepsrechtquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
De eerste twee waren om te oefenen.
Ik heb geen oudersquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar jouw ouders dachten: laat maar, die eerste twee zijn toch al verpest.
38quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:50 schreef Ezell het volgende:
Nou, zo te horen heb jij heel veel ouders.
huh, een LoLa sherlock?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee Lovelylady en Cryo![]()
Sherlockgroet
Huh wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vandaar ook je seksuele geaardheid
Je moet mij niet opgeven he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]jij
het is dat je mijn broertje bent
moet jou wel tolereren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet mij niet opgeven he?Kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei keihard: o mijn god.
Teleurgesteld in mezelf.
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kut.
Teleurgesteld in mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHA JE KLIKTEquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kut.
Teleurgesteld in mezelf.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg je nog welquote:![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:08 schreef BlueJeans het volgende:
Hallo luitjes!
Morgen jarig, maar heb er geen zin in, ik haat verjaardagen, vooral die van mezelfGeen idee wat ik morgen moet gaan doen. Denk toch naar Amsterdam!
hoiquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:08 schreef BlueJeans het volgende:
Hallo luitjes!
Morgen jarig, maar heb er geen zin in, ik haat verjaardagen, vooral die van mezelfGeen idee wat ik morgen moet gaan doen. Denk toch naar Amsterdam!
Thanks, 18 Jahre alt!quote:
Je kunt misschien goed badmintonnen, maar mij versla je hier niet meequote:
Kan ik ook niet. Maar ik ga winnen. Heb al een goede wraak verzonnen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kunt misschien goed badmintonnen, maar mij versla je hier niet mee
Mij te bellen met een anoniem nummer bedoel je?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Maar ik ga winnen. Heb al een goede wraak verzonnen.
gvdquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mij te bellen met een anoniem nummer bedoel je?
Je liet hem nog niet eens 1x overgaanquote:
Ik kwam bij voicemail.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je liet hem nog niet eens 1x overgaanik zag alleen het scherm 1 seconde oplichten
Ja jammer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Had gekund dus, maar nu is de grap eraf
Ik leg mijn telefoon s'avonds op stilquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja jammer.Maar ik kan je gewoon ook elke nacht wakker bellen. Dat is ook grappig. Wraak.
beetje gemeen ben je wel he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja jammer.Maar ik kan je gewoon ook elke nacht wakker bellen. Dat is ook grappig. Wraak.
pfff, wraak komt er wel hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik leg mijn telefoon s'avonds op stil
helemaal nietquote:
lijkt anders wel zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
pfff, wraak komt er wel hoor
[..]
helemaal niet
zegt het keukenprinsesjequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen als je in de keuken bezig bent
en pizza opwarmenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe alleen bier en wijn inschenken
Weetjes zijn leuk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat één van de verschillen tussen omnivoren en vegetariërs is dat omnivoren dieren als minder gelijk zien aan hun zelf wat betreft mentale capaciteiten?
Ach, gaat z'n gangtje hè? You?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
alles goed, mensen?
Nope. Weer wat geleerd vandaag!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat één van de verschillen tussen omnivoren en vegetariërs is dat omnivoren dieren als minder gelijk zien aan hun zelf wat betreft mentale capaciteiten?
nee, ezell is niet lief tegen mijquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
alles goed, mensen?
ac?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:27 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ac
[..]
Nope. Weer wat geleerd vandaag!
ezell is selectief lief, is niets persoonlijksquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ezell is niet lief tegen mij
Is te enthousiast en te snel op invoeren geklikt hahaquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ezell is niet lief tegen mij
ik ben lief tegen iedereenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ezell is selectief lief, is niets persoonlijks
Doe literatuuronderzoek voor mn scriptie.. En hoe meer omnivoren dieren als hun mindere zien (dus vinden dat zij minder mentale capaciteiten hebben) hoe meer vlees zij eten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weetjes zijn leuk.
Maar vanwaar deze ineens?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:27 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ach, gaat z'n gangtje hè? You?
[..]
Nope. Weer wat geleerd vandaag!
...Ik moest hem ook even 3x lezen voordat ik m begreepquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe literatuuronderzoek voor mn scriptie.. En hoe meer omnivoren dieren als hun mindere zien (dus vinden dat zij minder mentale capaciteiten hebben) hoe meer vlees zij eten.
Heb er echt 'n half uur over gedaan om dat stukje goed te begrijpen..
[..]
Was het maar zo'n feest.quote:
Moet je na gaan dat ik hier met een wetenschappelijk artikel zit waarin ze altijd hun best doen om iets zo moeilijk mogelijk op te schrijven. Godver zegquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
...Ik moest hem ook even 3x lezen voordat ik m begreep
En ik dacht dat mijn profielwerkstuk schrijven al erg was...quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:33 schreef Crack_ het volgende:
De tegenstrijdigheid die mensen kunnen ervaren wanneer zij vlees willen eten maar dieren ook geen pijn willen doen lijkt minder belangrijk wanneer zij overtuigd zijn dat de mentale capaciteiten van dieren minder is.
Potverdikkie, is toch wat he.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
En ik dacht dat mijn profielwerkstuk schrijven al erg was...
Ik denk dat hier bewezen is dat ze allemaal teveel hebben betaald!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef Crack_ het volgende:
http://www.culy.nl/inspir(...)-met-toprestaurant//![]()
O ja! Fashion Week van 2011. Was opzich best mooie kleding. En tóch zal het enige wat ik bij de Zeeman ooit zou kopen sokken zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:46 schreef Ezell het volgende:
O, daar was een tijdje geleden ook een stunt van door Zeeman.
Die gezichten vooral van die mensen die aan die modeshow hadden meegewerktquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:46 schreef Ezell het volgende:
O, daar was een tijdje geleden ook een stunt van door Zeeman.
Ga danquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Etsu. Ik dwaal af, moet aan school werken
.
nog 1 mailtje en dan weekendquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:55 schreef MaleDuck het volgende:
Oets, nog 3 kwartiertjes en dan weekend
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:52 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
O ja! Fashion Week van 2011. Was opzich best mooie kleding. En tóch zal het enige wat ik bij de Zeeman ooit zou kopen sokken zijn
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die gezichten vooral van die mensen die aan die modeshow hadden meegewerkt
"KUT, NEEEEE HEB IK DIT ALLEMAAL GEDAAN VOOR FUCKING ZEEMAN?!![]()
" haha
Goed voor elkaarquote:
Want Zeeman. Doh.quote:
H&M valt de laatste tijd wel echt tegen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Want Zeeman. Doh.Alleen H&M en Vero Moda
Komt toch allemaal uit dezelfde fabriekenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Want Zeeman. Doh.Alleen H&M en Vero Moda
Fijn weekend!quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mij te bellen met een anoniem nummer bedoel je?
Dus je hebt het gedaan en hij had je meteen door?quote:
ja, en nu heeft hij mijn nummerquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Dus je hebt het gedaan en hij had je meteen door?
Dat weet ik. Niet alleen hij heeft nu jouw nummer.quote:
je maakt een grapje, hoop ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat weet ik. Niet alleen hij heeft nu jouw nummer.
Wellicht.quote:
nee dusquote:
jij hebt mijn nummer al helemaal nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
Laten we zo Ezell terugpakken op passende wijze. Ik zal niet zeggen hoe, maar ik heb mijn nummerherkenning vast uitgezet.
Nog niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee dus
[..]
jij hebt mijn nummer al helemaal niet
Straks heb je dr vader aan de lijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
Laten we zo Ezell terugpakken op passende wijze. Ik zal niet zeggen hoe, maar ik heb mijn nummerherkenning vast uitgezet.
Dat denk je.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee dus
[..]
jij hebt mijn nummer al helemaal niet
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Straks heb je dr vader aan de lijn
Dat zou nog goed uitkomen ook, ik heb best trek nu. Bami met babi pangang zou er wel ingaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Straks heb je dr vader aan de lijn
Vanwege je afkomst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
Even serieus, waarom denken mensen dat dat soort grappen grappig zijn?
sbs volkquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
Even serieus, waarom denken mensen dat dat soort grappen grappig zijn?
Ik maakte hem niet. Lief hè?quote:
Kom zeg, Rodawa. Zelfs nu eindelijk een keer aandacht wordt besteed aan deze kwestie, blijft het hi-ha-ho leuk om daar opmerkingen over te maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maak een scherpe grap over mijn afkomst, dan staan we quitte.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Slak.
[..]
Maak een scherpe grap over mijn afkomst, dan staan we quitte.
Al tjacka er is doe ik ook altijd dm'en. Voelt minder nsb aanquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
In plaats van DM gebruik ik nu TR. Tjacka
Het blijft leuk inderdaad. Ik ben het overigens niet met je eens, waarom zijn sommige mensen zo overgevoelig voor bepaalde grapjes? Vind je het beledigend? In Nederland hebben zoveel Chinezen een Chinees restaurant, veel Aziaten in het algemeen eigenlijk. Bij mijn 'grap' plaats ik iedereen van Chinese komaf in een hokje, nou, wat erg zeg. Zo wordt er over elke afkomst wel iets gezegd waarbij de hele populatie in een hokje wordt geplaatst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom zeg, Rodawa. Zelfs nu eindelijk een keer aandacht wordt besteed aan deze kwestie, blijft het hi-ha-ho leuk om daar opmerkingen over te maken.
euh waarvan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:28 schreef Rodawa het volgende:
Wat vind jij hier nou eigenlijk van, Sara? Schijn je licht.
Hier ga ik niet eens op antwoorden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het blijft leuk inderdaad. Ik ben het overigens niet met je eens, waarom zijn sommige mensen zo overgevoelig voor bepaalde grapjes? Vind je het beledigend? In Nederland hebben zoveel Chinezen een Chinees restaurant, veel Aziaten in het algemeen eigenlijk. Bij mijn 'grap' plaats ik iedereen van Chinese komaf in een hokje, nou, wat erg zeg. Zo wordt er over elke afkomst wel iets gezegd waarbij de hele populatie in een hokje wordt geplaatst.
Of zie ik nu iets over het hoofd?
Je verwart een simpele opmerking met racisme.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op antwoorden.
mag ik antwoorden als ik terug gelezen heb? ik heb vanmiddag namelijk gewerktquote:
Ik bejegen haar niet racistisch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Je kunt mensen niet racistisch bejegenen rodawa![]()
En al helemaal niet mijn zus
Ik heb nog nooit het woord racisme gebruikt bij deze kwestie. Het gewoon onwijs respectloos. Beetje raar dat mensen dat niet kunnen inzien. Omdat het geen racisme is, dan kan het gewoon. Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je verwart een simpele opmerking met racisme.
Ik zie het verband tussen zin één en zin twee niet, maar dat is goed hoor. Neem je tijd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
mag ik antwoorden als ik terug gelezen heb? ik heb vanmiddag namelijk gewerkt
Hoi VAquote:
omdat ik weg was en je opmerking niet gelezen hebquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen zin één en zin twee niet, maar dat is goed hoor. Neem je tijd.
Oke, dat kan. Die grens is voor iedereen anders. Als je het niet prettig vindt, dan houd ik daar rekening mee en maak ik zulke opmerkingen niet meer. Maar wat bedoel je met het regelmatig maken van kutopmerkingen, heb je het nu specifiek over mij?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het woord racisme gebruikt bij deze kwestie. Het gewoon onwijs respectloos. Beetje raar dat mensen dat niet kunnen inzien. Omdat het geen racisme is, dan kan het gewoon. Ja tuurlijk.Laat ik tegen jou maar regelmatig kutopmerkingen gooien. O nee wacht, dat is niet hetzelfde. Ik ben niet een willekeurige vreemde op straat die wel eens zoiets tegen je roept.
Sara Please, het verbaast me dat je racisme goed hebt weten te schrijvenquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sara Please, het verbaast me dat je racisme goed hebt weten te schrijvenprobeer nou niet een niveau hoger.
ze vroegen mijn mening, dus die krijgen ze ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sara Please, het verbaast me dat je racisme goed hebt weten te schrijvenprobeer nou niet een niveau hoger.
Alsof ik de enige ben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, dat kan. Die grens is voor iedereen anders. Als je het niet prettig vindt, dan houd ik daar rekening mee en maak ik zulke opmerkingen niet meer. Maar wat bedoel je met het regelmatig maken van kutopmerkingen, heb je het nu specifiek over mij?
Eet smakelijk Minionquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:41 schreef Muto het volgende:
Ik ga eten.
Ik lees straks alles terug en zal mijn verslag bij Tjacka indienen.
Ja ook dat was niet verstandig inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze vroegen mijn mening, dus die krijgen ze ook.
Precies.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:40 schreef Fok-it het volgende:
Heeft echt niks met rascime te maken zoals Ezell zelf al zegt, wel enorm kinderachtig
Ik niet. Wel advies wat ik bij men patat moet bestellen.quote:
euh hoe heet dat ene met satesaus en ui en shitquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik niet. Wel advies wat ik bij men patat moet bestellen.
Die uien zijn echt kanjersmerig. Maar je bedoelt een uhm.. Berenklauw toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
euh hoe heet dat ene met satesaus en ui en shit
ja neem datquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die uien zijn echt kanjersmerig. Maar je bedoelt een uhm.. Berenklauw toch?
Frikadelletje sowieso. Of broodje gyrosquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja neem dat
en anders frikandel speciaal sowieso
gewoon kapsalonquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frikadelletje sowieso. Of broodje gyros
Je weet dus dat ik geen beeld heb van de nieuwe generatie op basis van een simpel grapje? Lolwut.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben.Ik en nog een ton mensen in Nederland. Mensen waarvan het grootste gedeelte niet eens in de horeca werkt. Weet je überhaupt hoe de nieuwe generatie eruit ziet? Nee, duidelijk niet. Het regelmatig maken van opmerkingen gaat niet over jou, want dit is de eerste keer dat ik het uit jouw mond hoor komen. Wat jij niet inziet, is dat dit soort opmerkingen regelmatig worden gemaakt. En dan ook echt overal. Het liefst ook van een afstandje. Ook leuk als een klein kind erbij is, want opmerkingen over zo'n klein 'spleetoogje' maken is ook leuk.
Wat doe je nouquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
Maar ben nu wel benieuwd waarom Sara het rascime vindt trouwens.Sara?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze vroegen mijn mening, dus die krijgen ze ook.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ook dat was niet verstandig inderdaad.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
Maar ben nu wel benieuwd waarom Sara het rascime vindt trouwens.Sara?
Jij zegt dat zoveel Chinezen in Nederland een restaurant hebben. Klopt, dat is weer, het is een ondernemend volkje. De jonge generatie zit daar niet eens in joh, die doet hele andere dingen. Lijkt mij raar om naar zo'n iemand, net zoals ik, 'babi pangang' te roepen. Wat heeft dat met mij te maken?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je weet dus dat ik geen beeld heb van de nieuwe generatie op basis van een simpel grapje? Lolwut.
Nee, klopt, ik heb geen idee hoeveel je het meemaakt. Ik kan me echter wel voorstellen dat je zo'n grapje eerder hebt gehoord. Ik maak hem omdat het zo simpel en voor de hand liggend is, aangezien de mensheid grotendeels simpel volk is, waaronder ik, zullen er vast wel meer zijn geweest die zoiets gezegd hebben. Dan begrijp ik wel dat je het niet leuk vindt als weer iemand dit zomaar zegt.
Aangezien ik het zelf niet zo meemaak heb ik dus inderdaad geen idee hoe regelmatig je het hoort. Wellicht ben ik daarin wat kortzichtig - dat is iets wat ik nu, achteraf, pas weet en waar ik rekening mee kan houden. Daarom vind ik het ook misplaatst om me meteen een eikel te noemen. Want wat ik niet graag doe is iemand opzettelijk beledigen, dat was ook niet mijn intentie, maar als je het wel zo opvat dan laat ik het voortaan achterwege.
Ik pleit ervoor om alle moppen te verbieden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:56 schreef d4v1d het volgende:
Zullen we belgenmoppen dan ook maar gelijk gaan bestempelen als discriminatie?
Jij bent overratedquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om alle moppen te verbieden.
Positief zijn is overrated.
Ja. Extra sambal graag.quote:
Het was dan ook een grapje waarbij ik iedereen over één kam scheer. Dat de nieuwe generatie heel andere dingen doet, dat kan, maar dat soort zaken analyseer ik niet als ik een grapje maak.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij zegt dat zoveel Chinezen in Nederland een restaurant hebben. Klopt, dat is weer, het is een ondernemend volkje. De jonge generatie zit daar niet eens in joh, die doet hele andere dingen. Lijkt mij raar om naar zo'n iemand, net zoals ik, 'babi pangang' te roepen. Wat heeft dat met mij te maken?
En ja, eikel was misschien niet zo handig. Excuses daarvoor, maar je snapt vast dit best frustrerend is. En daarnaast heb ik mijn dag gewoon niet. Maar alsnog, het is gewoon ongepast. Zo'n simpele opmerking is niet slechts een 'grapje'. Het maakt deel uit van een groter iets waar alle Chinezen in Nederland last van ervaren. Het is gewoon niet gepast en ook niet gezond om ermee op te groeien.
Ik heb nog nooit racisme of discriminatie gezegd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:56 schreef d4v1d het volgende:
Zullen we belgenmoppen dan ook maar gelijk gaan bestempelen als discriminatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |