Je liet hem nog niet eens 1x overgaanquote:
Ik kwam bij voicemail.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je liet hem nog niet eens 1x overgaanik zag alleen het scherm 1 seconde oplichten
Ja jammer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Had gekund dus, maar nu is de grap eraf
Ik leg mijn telefoon s'avonds op stilquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja jammer.Maar ik kan je gewoon ook elke nacht wakker bellen. Dat is ook grappig. Wraak.
beetje gemeen ben je wel he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja jammer.Maar ik kan je gewoon ook elke nacht wakker bellen. Dat is ook grappig. Wraak.
pfff, wraak komt er wel hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik leg mijn telefoon s'avonds op stil
helemaal nietquote:
lijkt anders wel zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
pfff, wraak komt er wel hoor
[..]
helemaal niet
zegt het keukenprinsesjequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen als je in de keuken bezig bent
en pizza opwarmenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe alleen bier en wijn inschenken
Weetjes zijn leuk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat één van de verschillen tussen omnivoren en vegetariërs is dat omnivoren dieren als minder gelijk zien aan hun zelf wat betreft mentale capaciteiten?
Ach, gaat z'n gangtje hè? You?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
alles goed, mensen?
Nope. Weer wat geleerd vandaag!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat één van de verschillen tussen omnivoren en vegetariërs is dat omnivoren dieren als minder gelijk zien aan hun zelf wat betreft mentale capaciteiten?
nee, ezell is niet lief tegen mijquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
alles goed, mensen?
ac?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:27 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ac
[..]
Nope. Weer wat geleerd vandaag!
ezell is selectief lief, is niets persoonlijksquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ezell is niet lief tegen mij
Is te enthousiast en te snel op invoeren geklikt hahaquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ezell is niet lief tegen mij
ik ben lief tegen iedereenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ezell is selectief lief, is niets persoonlijks
Doe literatuuronderzoek voor mn scriptie.. En hoe meer omnivoren dieren als hun mindere zien (dus vinden dat zij minder mentale capaciteiten hebben) hoe meer vlees zij eten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weetjes zijn leuk.
Maar vanwaar deze ineens?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:27 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ach, gaat z'n gangtje hè? You?
[..]
Nope. Weer wat geleerd vandaag!
...Ik moest hem ook even 3x lezen voordat ik m begreepquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe literatuuronderzoek voor mn scriptie.. En hoe meer omnivoren dieren als hun mindere zien (dus vinden dat zij minder mentale capaciteiten hebben) hoe meer vlees zij eten.
Heb er echt 'n half uur over gedaan om dat stukje goed te begrijpen..
[..]
Was het maar zo'n feest.quote:
Moet je na gaan dat ik hier met een wetenschappelijk artikel zit waarin ze altijd hun best doen om iets zo moeilijk mogelijk op te schrijven. Godver zegquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
...Ik moest hem ook even 3x lezen voordat ik m begreep
En ik dacht dat mijn profielwerkstuk schrijven al erg was...quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:33 schreef Crack_ het volgende:
De tegenstrijdigheid die mensen kunnen ervaren wanneer zij vlees willen eten maar dieren ook geen pijn willen doen lijkt minder belangrijk wanneer zij overtuigd zijn dat de mentale capaciteiten van dieren minder is.
Potverdikkie, is toch wat he.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
En ik dacht dat mijn profielwerkstuk schrijven al erg was...
Ik denk dat hier bewezen is dat ze allemaal teveel hebben betaald!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef Crack_ het volgende:
http://www.culy.nl/inspir(...)-met-toprestaurant//![]()
O ja! Fashion Week van 2011. Was opzich best mooie kleding. En tóch zal het enige wat ik bij de Zeeman ooit zou kopen sokken zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:46 schreef Ezell het volgende:
O, daar was een tijdje geleden ook een stunt van door Zeeman.
Die gezichten vooral van die mensen die aan die modeshow hadden meegewerktquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:46 schreef Ezell het volgende:
O, daar was een tijdje geleden ook een stunt van door Zeeman.
Ga danquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Etsu. Ik dwaal af, moet aan school werken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |