Je liet hem nog niet eens 1x overgaanquote:
Ik kwam bij voicemail.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je liet hem nog niet eens 1x overgaanik zag alleen het scherm 1 seconde oplichten
Ja jammer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Had gekund dus, maar nu is de grap eraf
Ik leg mijn telefoon s'avonds op stilquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja jammer.Maar ik kan je gewoon ook elke nacht wakker bellen. Dat is ook grappig. Wraak.
beetje gemeen ben je wel he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja jammer.Maar ik kan je gewoon ook elke nacht wakker bellen. Dat is ook grappig. Wraak.
pfff, wraak komt er wel hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik leg mijn telefoon s'avonds op stil
helemaal nietquote:
lijkt anders wel zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
pfff, wraak komt er wel hoor
[..]
helemaal niet
zegt het keukenprinsesjequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen als je in de keuken bezig bent
en pizza opwarmenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe alleen bier en wijn inschenken
Weetjes zijn leuk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat één van de verschillen tussen omnivoren en vegetariërs is dat omnivoren dieren als minder gelijk zien aan hun zelf wat betreft mentale capaciteiten?
Ach, gaat z'n gangtje hè? You?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
alles goed, mensen?
Nope. Weer wat geleerd vandaag!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat één van de verschillen tussen omnivoren en vegetariërs is dat omnivoren dieren als minder gelijk zien aan hun zelf wat betreft mentale capaciteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |