Precies.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:40 schreef Fok-it het volgende:
Heeft echt niks met rascime te maken zoals Ezell zelf al zegt, wel enorm kinderachtig
Ik niet. Wel advies wat ik bij men patat moet bestellen.quote:
euh hoe heet dat ene met satesaus en ui en shitquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik niet. Wel advies wat ik bij men patat moet bestellen.
Die uien zijn echt kanjersmerig. Maar je bedoelt een uhm.. Berenklauw toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
euh hoe heet dat ene met satesaus en ui en shit
ja neem datquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die uien zijn echt kanjersmerig. Maar je bedoelt een uhm.. Berenklauw toch?
Frikadelletje sowieso. Of broodje gyrosquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja neem dat
en anders frikandel speciaal sowieso
gewoon kapsalonquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frikadelletje sowieso. Of broodje gyros
Je weet dus dat ik geen beeld heb van de nieuwe generatie op basis van een simpel grapje? Lolwut.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben.Ik en nog een ton mensen in Nederland. Mensen waarvan het grootste gedeelte niet eens in de horeca werkt. Weet je überhaupt hoe de nieuwe generatie eruit ziet? Nee, duidelijk niet. Het regelmatig maken van opmerkingen gaat niet over jou, want dit is de eerste keer dat ik het uit jouw mond hoor komen. Wat jij niet inziet, is dat dit soort opmerkingen regelmatig worden gemaakt. En dan ook echt overal. Het liefst ook van een afstandje. Ook leuk als een klein kind erbij is, want opmerkingen over zo'n klein 'spleetoogje' maken is ook leuk.
Wat doe je nouquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
Maar ben nu wel benieuwd waarom Sara het rascime vindt trouwens.Sara?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze vroegen mijn mening, dus die krijgen ze ook.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ook dat was niet verstandig inderdaad.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
Maar ben nu wel benieuwd waarom Sara het rascime vindt trouwens.Sara?
Jij zegt dat zoveel Chinezen in Nederland een restaurant hebben. Klopt, dat is weer, het is een ondernemend volkje. De jonge generatie zit daar niet eens in joh, die doet hele andere dingen. Lijkt mij raar om naar zo'n iemand, net zoals ik, 'babi pangang' te roepen. Wat heeft dat met mij te maken?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je weet dus dat ik geen beeld heb van de nieuwe generatie op basis van een simpel grapje? Lolwut.
Nee, klopt, ik heb geen idee hoeveel je het meemaakt. Ik kan me echter wel voorstellen dat je zo'n grapje eerder hebt gehoord. Ik maak hem omdat het zo simpel en voor de hand liggend is, aangezien de mensheid grotendeels simpel volk is, waaronder ik, zullen er vast wel meer zijn geweest die zoiets gezegd hebben. Dan begrijp ik wel dat je het niet leuk vindt als weer iemand dit zomaar zegt.
Aangezien ik het zelf niet zo meemaak heb ik dus inderdaad geen idee hoe regelmatig je het hoort. Wellicht ben ik daarin wat kortzichtig - dat is iets wat ik nu, achteraf, pas weet en waar ik rekening mee kan houden. Daarom vind ik het ook misplaatst om me meteen een eikel te noemen. Want wat ik niet graag doe is iemand opzettelijk beledigen, dat was ook niet mijn intentie, maar als je het wel zo opvat dan laat ik het voortaan achterwege.
Ik pleit ervoor om alle moppen te verbieden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:56 schreef d4v1d het volgende:
Zullen we belgenmoppen dan ook maar gelijk gaan bestempelen als discriminatie?
Jij bent overratedquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om alle moppen te verbieden.
Positief zijn is overrated.
Ja. Extra sambal graag.quote:
Het was dan ook een grapje waarbij ik iedereen over één kam scheer. Dat de nieuwe generatie heel andere dingen doet, dat kan, maar dat soort zaken analyseer ik niet als ik een grapje maak.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij zegt dat zoveel Chinezen in Nederland een restaurant hebben. Klopt, dat is weer, het is een ondernemend volkje. De jonge generatie zit daar niet eens in joh, die doet hele andere dingen. Lijkt mij raar om naar zo'n iemand, net zoals ik, 'babi pangang' te roepen. Wat heeft dat met mij te maken?
En ja, eikel was misschien niet zo handig. Excuses daarvoor, maar je snapt vast dit best frustrerend is. En daarnaast heb ik mijn dag gewoon niet. Maar alsnog, het is gewoon ongepast. Zo'n simpele opmerking is niet slechts een 'grapje'. Het maakt deel uit van een groter iets waar alle Chinezen in Nederland last van ervaren. Het is gewoon niet gepast en ook niet gezond om ermee op te groeien.
Ik heb nog nooit racisme of discriminatie gezegd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:56 schreef d4v1d het volgende:
Zullen we belgenmoppen dan ook maar gelijk gaan bestempelen als discriminatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |