quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Nee, niet raar Ezell maar vind het vanuit mijn eigen oogpunt gewoon bijzonder. Ik vind 3x per jaar al veel zeg maar. Maar wel leuk
afkeerquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:57 schreef Ezell het volgende:
[..]Is iets van het afgelopen jaar hoor. Misschien heb ik vanaf volgend jaar een afkeur tegen jurkjes.
Oh, droeg je eerst wel gewoon broeken?!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:57 schreef Ezell het volgende:
[..]Is iets van het afgelopen jaar hoor. Misschien heb ik vanaf volgend jaar een afkeur tegen jurkjes.
Alleen als dat muesli en yoghurt is.quote:
Nu nog steeds hoor, maar dan veel minder. Ik HAAT broeken kopen. Niet dat het zo moeilijk is of zo, want die goedkope dingen van H&M passen ook prima, maar het is zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, droeg je eerst wel gewoon broeken?!
wat is er gedoe aan broeken kopen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen als dat muesli en yoghurt is.
[..]
Nu nog steeds hoor, maar dan veel minder. Ik HAAT broeken kopen. Niet dat het zo moeilijk is of zo, want die goedkope dingen van H&M passen ook prima, maar het is zo'n gedoe.
Maar je hebt er toch maar 4 nodig ofzo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Nu nog steeds hoor, maar dan veel minder. Ik HAAT broeken kopen. Niet dat het zo moeilijk is of zo, want die goedkope dingen van H&M passen ook prima, maar het is zo'n gedoe.
Snap dat wel hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er gedoe aan broeken kopen?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je hebt er toch maar 4 nodig ofzo?
Je moet ze helemaal passen. En daarvoor je schoenen uittrekken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er gedoe aan broeken kopen?
Ik heb wel wat broeken hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je hebt er toch maar 4 nodig ofzo?
Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Dat kan toch geen ontbijt zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Wasdag is saai
[..]
Nee![]()
[ afbeelding ]
broekenquote:
Oh. Ja daar kan ik mezelf echt niet in vinden maarja, vind het wel leuk staanquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je moet ze helemaal passen. En daarvoor je schoenen uittrekken.
[..]
Ik heb wel wat broeken hoor.Mja, ik weet niet, heb nooit echt de neiging om een broek uit de kast te pakken. Jurkjes enzo zijn veel makkelijker. En zitten lekkerder.
Is niet zo dat ik broeken lelijk vind hoor. Leuke dingetjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja daar kan ik mezelf echt niet in vinden maarja, vind het wel leuk staan.
Maar eerst de wasmachine volgooien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar ga ik me komende week mee volgooien hoor
Net gedaan jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is niet zo dat ik broeken lelijk vind hoor. Leuke dingetjes.
[..]
Maar eerst de wasmachina volgooien.
wattttquote:
Ik heb een stuk of 10 broeken denk ik, naast mijn 12 rokken natuurlijk, en dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn jurken. Maar ik draag er op het moment maar 2 denk ik..quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel een stuk meer dan 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |