ik heb niet eens een fietsquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef Ezell het volgende:
O, ik herinner mij ineens weer iets.... Mijn fiets is gestolen, alweer. Goed excuus om vandaag thuis te blijven.
Niet meer. Want door dat lied denk ik: kut, ik moet de was nog doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben je ook aan het luisteren?
Mijn fiets is echt nog nooit gestolenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef Ezell het volgende:
O, ik herinner mij ineens weer iets.... Mijn fiets is gestolen, alweer. Goed excuus om vandaag thuis te blijven.
ik heb ook wel broeken die ik eigenlijk nooit meer draag, maar dan denk ik altijd: bewaar ze maar voor als je een keer gaat verven ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 10 broeken denk ik, naast mijn 12 rokken natuurlijk, en dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn jurken. Maar ik draag er op het moment maar 2 denk ik..
oh ja, jij bent Chinees, die doen dat met de handquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet meer. Want door dat lied denk ik: kut, ik moet de was nog doen.
Met de tram, jatog.quote:
Lucky bastard. Dit is voor mij de tweede keer in een half jaar tijd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn fiets is echt nog nooit gestolen
Mijne ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn fiets is echt nog nooit gestolen
jupquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met de tram, jatog.
[..]
Lucky bastard. Dit is voor mij de tweede keer in een half jaar tijd.
Uhuh, ik heb denk ik 3 verfbroeken, 5 verfshirts en 3 verfvesten..quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook wel broeken die ik eigenlijk nooit meer draag, maar dan denk ik altijd: bewaar ze maar voor als je een keer gaat verven ofzo
Ik ben vanaf vandaag weer busmeisje.quote:
quote:
De fiets van m;n schoonmoeder is wel een keer gestolen. En dan ga je toch onbewust op het station even kijken als je langsloopt of je hem toevallig ziet staan. (hij had een aantal herkenbare kenmerken) en toen zagen we hem nog staan ook 2 weken laterquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met de tram, jatog.
[..]
Lucky bastard. Dit is voor mij de tweede keer in een half jaar tijd.
alleen verf ik nooitquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb denk ik 3 verfbroeken, 5 verfshirts en 3 verfvesten..
Ik denk ik een jaar terug voor het laatst..quote:
misschien moet ik eens een trui kopen, dat heb ik volgens mij al 10 jaar niet meer gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk ik een jaar terug voor het laatst..
schoonmaken moet ik morgen ook maar eens doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:14 schreef Ezell het volgende:
Mijn dag vandaag: opruimen, schoonmaken en huiswerk. De leven, jwt. Waar is Crack om mij te vermaken?!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien moet ik eens een trui kopen, dat heb ik volgens mij al 10 jaar niet meer gedaan
Balen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schoonmaken moet ik morgen ook maar eens doen
alleen vind ik truien meestal niet mooi. en veel te warm..quote:
Met een vest is ook niks mis hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen vind ik truien meestal niet mooi. en veel te warm..
was zaterdag nog voor een trui aan het kijken.
zag 1 mooie. kostte 110 euro
toen maar een hemd en een vest gekocht
succes ermee. heb je zo veel op te ruimen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Balen.Mja, ik ga maar eens aan de slag. Ben ik eerder klaar.
ik heb vooral hemden en polo's.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een vest is ook niks mis hoorik heb meer vesten dan truien
Ik heb wel heel veel shirtjes en topjes enzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb vooral hemden en polo's.
en t-shirts voor onder de hemden
ja, vrouwen hebben het makkelijk, doe een strak shirtje aan en iedereen is tevredenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel shirtjes en topjes enzo
Hangt wel van de vrouw in kwestie af hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vrouwen hebben het makkelijk, doe een strak shirtje aan en iedereen is tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |