nog 1 mailtje en dan weekendquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:55 schreef MaleDuck het volgende:
Oets, nog 3 kwartiertjes en dan weekend
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:52 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
O ja! Fashion Week van 2011. Was opzich best mooie kleding. En tóch zal het enige wat ik bij de Zeeman ooit zou kopen sokken zijn
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die gezichten vooral van die mensen die aan die modeshow hadden meegewerkt
"KUT, NEEEEE HEB IK DIT ALLEMAAL GEDAAN VOOR FUCKING ZEEMAN?!![]()
" haha
Goed voor elkaarquote:
Want Zeeman. Doh.quote:
H&M valt de laatste tijd wel echt tegen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Want Zeeman. Doh.Alleen H&M en Vero Moda
Komt toch allemaal uit dezelfde fabriekenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Want Zeeman. Doh.Alleen H&M en Vero Moda
Fijn weekend!quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mij te bellen met een anoniem nummer bedoel je?
Dus je hebt het gedaan en hij had je meteen door?quote:
ja, en nu heeft hij mijn nummerquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Dus je hebt het gedaan en hij had je meteen door?
Dat weet ik. Niet alleen hij heeft nu jouw nummer.quote:
je maakt een grapje, hoop ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat weet ik. Niet alleen hij heeft nu jouw nummer.
Wellicht.quote:
nee dusquote:
jij hebt mijn nummer al helemaal nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
Laten we zo Ezell terugpakken op passende wijze. Ik zal niet zeggen hoe, maar ik heb mijn nummerherkenning vast uitgezet.
Nog niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee dus
[..]
jij hebt mijn nummer al helemaal niet
Straks heb je dr vader aan de lijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
Laten we zo Ezell terugpakken op passende wijze. Ik zal niet zeggen hoe, maar ik heb mijn nummerherkenning vast uitgezet.
Dat denk je.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee dus
[..]
jij hebt mijn nummer al helemaal niet
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Straks heb je dr vader aan de lijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |