QFTquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje familieliefde op zijn tijd.
Ze is te goed opgevoed, broertjelief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
LB is druk bezig met studeren
Niet zoals wij dusquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze is te goed opgevoed, broertjelief.
3 maal is scheepsrechtquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
De eerste twee waren om te oefenen.
Ik heb geen oudersquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar jouw ouders dachten: laat maar, die eerste twee zijn toch al verpest.
38quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:50 schreef Ezell het volgende:
Nou, zo te horen heb jij heel veel ouders.
huh, een LoLa sherlock?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee Lovelylady en Cryo![]()
Sherlockgroet
Huh wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vandaar ook je seksuele geaardheid
Je moet mij niet opgeven he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]jij
het is dat je mijn broertje bent
moet jou wel tolereren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet mij niet opgeven he?Kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei keihard: o mijn god.
Teleurgesteld in mezelf.
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kut.
Teleurgesteld in mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHA JE KLIKTEquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kut.
Teleurgesteld in mezelf.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg je nog welquote:![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:08 schreef BlueJeans het volgende:
Hallo luitjes!
Morgen jarig, maar heb er geen zin in, ik haat verjaardagen, vooral die van mezelfGeen idee wat ik morgen moet gaan doen. Denk toch naar Amsterdam!
hoiquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:08 schreef BlueJeans het volgende:
Hallo luitjes!
Morgen jarig, maar heb er geen zin in, ik haat verjaardagen, vooral die van mezelfGeen idee wat ik morgen moet gaan doen. Denk toch naar Amsterdam!
Thanks, 18 Jahre alt!quote:
Je kunt misschien goed badmintonnen, maar mij versla je hier niet meequote:
Kan ik ook niet. Maar ik ga winnen. Heb al een goede wraak verzonnen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kunt misschien goed badmintonnen, maar mij versla je hier niet mee
Mij te bellen met een anoniem nummer bedoel je?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Maar ik ga winnen. Heb al een goede wraak verzonnen.
gvdquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mij te bellen met een anoniem nummer bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |