Dat zou nog goed uitkomen ook, ik heb best trek nu. Bami met babi pangang zou er wel ingaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Straks heb je dr vader aan de lijn
Vanwege je afkomst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
Even serieus, waarom denken mensen dat dat soort grappen grappig zijn?
sbs volkquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
Even serieus, waarom denken mensen dat dat soort grappen grappig zijn?
Ik maakte hem niet. Lief hè?quote:
Kom zeg, Rodawa. Zelfs nu eindelijk een keer aandacht wordt besteed aan deze kwestie, blijft het hi-ha-ho leuk om daar opmerkingen over te maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maak een scherpe grap over mijn afkomst, dan staan we quitte.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Slak.
[..]
Maak een scherpe grap over mijn afkomst, dan staan we quitte.
Al tjacka er is doe ik ook altijd dm'en. Voelt minder nsb aanquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
In plaats van DM gebruik ik nu TR. Tjacka
Het blijft leuk inderdaad. Ik ben het overigens niet met je eens, waarom zijn sommige mensen zo overgevoelig voor bepaalde grapjes? Vind je het beledigend? In Nederland hebben zoveel Chinezen een Chinees restaurant, veel Aziaten in het algemeen eigenlijk. Bij mijn 'grap' plaats ik iedereen van Chinese komaf in een hokje, nou, wat erg zeg. Zo wordt er over elke afkomst wel iets gezegd waarbij de hele populatie in een hokje wordt geplaatst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom zeg, Rodawa. Zelfs nu eindelijk een keer aandacht wordt besteed aan deze kwestie, blijft het hi-ha-ho leuk om daar opmerkingen over te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |