Al tjacka er is doe ik ook altijd dm'en. Voelt minder nsb aanquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
In plaats van DM gebruik ik nu TR. Tjacka
Het blijft leuk inderdaad. Ik ben het overigens niet met je eens, waarom zijn sommige mensen zo overgevoelig voor bepaalde grapjes? Vind je het beledigend? In Nederland hebben zoveel Chinezen een Chinees restaurant, veel Aziaten in het algemeen eigenlijk. Bij mijn 'grap' plaats ik iedereen van Chinese komaf in een hokje, nou, wat erg zeg. Zo wordt er over elke afkomst wel iets gezegd waarbij de hele populatie in een hokje wordt geplaatst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom zeg, Rodawa. Zelfs nu eindelijk een keer aandacht wordt besteed aan deze kwestie, blijft het hi-ha-ho leuk om daar opmerkingen over te maken.
euh waarvan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:28 schreef Rodawa het volgende:
Wat vind jij hier nou eigenlijk van, Sara? Schijn je licht.
Hier ga ik niet eens op antwoorden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het blijft leuk inderdaad. Ik ben het overigens niet met je eens, waarom zijn sommige mensen zo overgevoelig voor bepaalde grapjes? Vind je het beledigend? In Nederland hebben zoveel Chinezen een Chinees restaurant, veel Aziaten in het algemeen eigenlijk. Bij mijn 'grap' plaats ik iedereen van Chinese komaf in een hokje, nou, wat erg zeg. Zo wordt er over elke afkomst wel iets gezegd waarbij de hele populatie in een hokje wordt geplaatst.
Of zie ik nu iets over het hoofd?
Je verwart een simpele opmerking met racisme.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op antwoorden.
mag ik antwoorden als ik terug gelezen heb? ik heb vanmiddag namelijk gewerktquote:
Ik bejegen haar niet racistisch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Je kunt mensen niet racistisch bejegenen rodawa![]()
En al helemaal niet mijn zus
Ik heb nog nooit het woord racisme gebruikt bij deze kwestie. Het gewoon onwijs respectloos. Beetje raar dat mensen dat niet kunnen inzien. Omdat het geen racisme is, dan kan het gewoon. Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je verwart een simpele opmerking met racisme.
Ik zie het verband tussen zin één en zin twee niet, maar dat is goed hoor. Neem je tijd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
mag ik antwoorden als ik terug gelezen heb? ik heb vanmiddag namelijk gewerkt
Hoi VAquote:
omdat ik weg was en je opmerking niet gelezen hebquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen zin één en zin twee niet, maar dat is goed hoor. Neem je tijd.
Oke, dat kan. Die grens is voor iedereen anders. Als je het niet prettig vindt, dan houd ik daar rekening mee en maak ik zulke opmerkingen niet meer. Maar wat bedoel je met het regelmatig maken van kutopmerkingen, heb je het nu specifiek over mij?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het woord racisme gebruikt bij deze kwestie. Het gewoon onwijs respectloos. Beetje raar dat mensen dat niet kunnen inzien. Omdat het geen racisme is, dan kan het gewoon. Ja tuurlijk.Laat ik tegen jou maar regelmatig kutopmerkingen gooien. O nee wacht, dat is niet hetzelfde. Ik ben niet een willekeurige vreemde op straat die wel eens zoiets tegen je roept.
Sara Please, het verbaast me dat je racisme goed hebt weten te schrijvenquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sara Please, het verbaast me dat je racisme goed hebt weten te schrijvenprobeer nou niet een niveau hoger.
ze vroegen mijn mening, dus die krijgen ze ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sara Please, het verbaast me dat je racisme goed hebt weten te schrijvenprobeer nou niet een niveau hoger.
Alsof ik de enige ben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, dat kan. Die grens is voor iedereen anders. Als je het niet prettig vindt, dan houd ik daar rekening mee en maak ik zulke opmerkingen niet meer. Maar wat bedoel je met het regelmatig maken van kutopmerkingen, heb je het nu specifiek over mij?
Eet smakelijk Minionquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:41 schreef Muto het volgende:
Ik ga eten.
Ik lees straks alles terug en zal mijn verslag bij Tjacka indienen.
Ja ook dat was niet verstandig inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze vroegen mijn mening, dus die krijgen ze ook.
Precies.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:40 schreef Fok-it het volgende:
Heeft echt niks met rascime te maken zoals Ezell zelf al zegt, wel enorm kinderachtig
Ik niet. Wel advies wat ik bij men patat moet bestellen.quote:
euh hoe heet dat ene met satesaus en ui en shitquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik niet. Wel advies wat ik bij men patat moet bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |