Te vroeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:44 schreef doo. het volgende:
Heb m'n quarks ook maar weer verkocht (WINST YEAH) en laat ze nu lekker op BTC staan om vervolgens op het juiste moment (btc-e down?) om te zetten naar ltc
Jij hebt je wdc en qrk nog?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:50 schreef Scorpie het volgende:
LTC moet maar weer even gaan stijgen.
Het is wel goed zo vind ik. Straks krijg ik nog meer spijt dat ik niet in de LTC ben gegaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Even een paar walls door bij zowel LTC/BTC en LTC/USD en gaaaanquote:Op donderdag 28 november 2013 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Truequote:Op donderdag 28 november 2013 12:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zit geen volume in die crapQuarkcoin.
hahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 12:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is wel goed zo vind ik. Straks krijg ik nog meer spijt dat ik niet in de LTC ben gegaan.
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:51 schreef lf2 het volgende:
[..]
hahahaleuke beredenering ! afgunst
Hey scorpie, HEY, HEY, waar zijn je NMCs nu hequote:Op donderdag 28 november 2013 12:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zit geen volume in die crapQuarkcoin.
Ik verwacht vandaag nog een crash.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit op break even nu…
LTC mag lekker gaan stijgen nu.
Dat zeiden ze bij 10 euro ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:56 schreef Yonder het volgende:
[..]
Ik verwacht vandaag nog een crash.
Volgens mij wordt elke nieuwe 'trend' coin steeds meer speculatie en minder vertrouwen dan de vorige. Die Quarkcoins gaan nooit volwassen worden.. Denk ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Die quark en wdc en goldcoin e.d. moet je ook even tijd gunnen om op stoom te komen.
Ik verwacht dat ze morgen minimaal op 60 dollar staan.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:56 schreef Yonder het volgende:
[..]
Ik verwacht vandaag nog een crash.
let it ripquote:Op donderdag 28 november 2013 12:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze morgen minimaal op 60 dollar staan.
Same samequote:Op donderdag 28 november 2013 12:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
let it ripals dat zo is heb ik meer dan een verdubbeling binnen 2 dagen.
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
let it ripals dat zo is heb ik meer dan een verdubbeling binnen 2 dagen.
Geen tijd voor. Stilstand is achteruitgang. Coins moet je investeren om winst te maken.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Die quark en wdc en goldcoin e.d. moet je ook even tijd gunnen om op stoom te komen.
Er gaat vroeg of laat een crash komen.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze morgen minimaal op 60 dollar staan.
Deze man weetquote:Op donderdag 28 november 2013 13:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Stilstand is achteruitgang. Coins moet je investeren om winst te maken.
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:41 schreef Taciho het volgende:
Lijkt wel goldrush hier, iedereen is zijn rationaliteit verloren. $1100 betalen voor een stukje algoritme. Dit houdt een keer op natuurlijk.
Niet gaan huilen als jullie straks allemaal een godsvermogen verliezen door jullie onvoorwaardelijke liefde aan deze crypto currencies.
Die zitten in mijn LTC die sinds gisteren al 60% gestegen is.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:54 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hey scorpie, HEY, HEY, waar zijn je NMCs nu he
It will not be this day.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef Yonder het volgende:
[..]
Er gaat vroeg of laat een crash komen.
Maar na die crash is de coin altijd in waarde gestegen tot nu toequote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef Yonder het volgende:
[..]
Er gaat vroeg of laat een crash komen.
De hele site heeft problemenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef doo. het volgende:
Bter.com geeft een foutmelding als je bitcoins wilt versturen naar je wallet?
Bter.com is een kut website. Withdrawal werkt niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef doo. het volgende:
Bter.com geeft een foutmelding als je bitcoins wilt versturen naar je wallet?
Ja wtf hoe kan je dan je shit versturen...quote:Op donderdag 28 november 2013 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bter.com is een kut website. Withdrawal werkt niet.
Ja niet dus. Ik heb er 1 BTC vast zitten.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:05 schreef doo. het volgende:
[..]
Ja wtf hoe kan je dan je shit versturen...
Probeer eens te versturen naar mijn walletquote:Op donderdag 28 november 2013 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja niet dus. Ik heb er 1 BTC vast zitten.
Ik momenteel een halve maar wil hem daar ook weg hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja niet dus. Ik heb er 1 BTC vast zitten.
die is er volgens mij wel, maar een BTC/LTC is ook genoeg?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Plots het volgende:
Heeft iemand toevallig een grafiek die je kan aflezen in procenten per secondes? Het liefst btc en ltc koerslijnen samen in 1 grafiek, zodat je kan zien welke harder stijgt.
Je mag mijn bter.com account overkopen, withdrawal werkt alleen nietquote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Toch ook maar eens aan bitcoins begonnen. Welke websites raden jullie aan om bitcoins te kopen?
als je de BTC/LTC koers bekijkt is het meteen duidelijk welke het hardst stijgtquote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Plots het volgende:
Heeft iemand toevallig een grafiek die je kan aflezen in procenten per secondes? Het liefst btc en ltc koerslijnen samen in 1 grafiek, zodat je kan zien welke harder stijgt.
Failed.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Probeer eens te versturen naar mijn wallet
sta je al klaar om te gaan sellen qua ltc ?quote:
Neuh, die raakt echt niet meer onder de 45quote:
Wat is een bear trap?quote:
Oh, ja dan haat je jezelf als je in paniek gaat verkopenquote:
Scherp!quote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef strbo het volgende:
[..]
En om eventuele onduidelijkheid te vermijden: een bull trap is juist het omgekeerde.
Probeer via Bitonic.nl. Wel iets duurder, maar vrijwel direct de bitcoins in je wallet.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:31 schreef Maxter8 het volgende:
al sinds een week goed ingelezen en gisteren besloten in te stappen.
Krijg het echter nergens nog voor elkaar om bitcoins te kopen, of ze zijn niet verkrijgbaar of accounts moeten eerst verified worden via bank transfers..
Bitonic.nl blijven F5-en. Is snel leeg gekocht, maar er komen steeds genoeg kleine hoeveelheden bij. Ideaal als je eens wilt beginnen met een paar tientjes.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:31 schreef Maxter8 het volgende:
al sinds een week goed ingelezen en gisteren besloten in te stappen.
Krijg het echter nergens nog voor elkaar om bitcoins te kopen, of ze zijn niet verkrijgbaar of accounts moeten eerst verified worden via bank transfers..
Inderdaad, daar heb ik ze ook vandaanquote:Op donderdag 28 november 2013 13:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Bitonic.nl blijven F5-en. Is snel leeg gekocht, maar er komen steeds genoeg kleine hoeveelheden bij. Ideaal als je eens wilt beginnen met een paar tientjes.
Dat zou erg makkelijk zijn idd!quote:Op donderdag 28 november 2013 13:34 schreef probeer het volgende:
Als Bitonic nu ook eens Litecoin ging verkopen ...
Zit ik inderdaad ook op, helaas nog niet doorgekomen op tijd. Keep on tryingquote:Op donderdag 28 november 2013 13:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Bitonic.nl blijven F5-en. Is snel leeg gekocht, maar er komen steeds genoeg kleine hoeveelheden bij. Ideaal als je eens wilt beginnen met een paar tientjes.
Inderdaad! Voor ¤50 begonnen via Bitonic. Gaat prima.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar daar ben je minimaal ¤100 euro kwijt en betaal je nog steeds meer dan op bitonicquote:Op donderdag 28 november 2013 13:35 schreef doo. het volgende:
Happycoins werkt ook prima om btc te kopen.
Dat is waar, ¤100,- is mijns inziens wel een prima instapbedrag toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar daar ben je minimaal ¤100 euro kwijt en betaal je nog steeds meer dan op bitonic
Of iets wat hierbij in de buurt komt ...?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:09 schreef probeer het volgende:
Ow en nog een vraagje ..
Is er een website / mobiele app die in één overzicht laat zien ..
- de koers in euro/dollar (ook voor de altcoins)
- je laat kiezen welke coins je wilt zien (zodat ik niet door 40 altcoins hoef te scrollen)
- koersverloop laatste 24 uur (voor de winst / het verlies)
- een notificatie bij een (in te stellen) x% daling of stijging in de laatste y minuten (tegen pump & dumps)
- eventueel een submenu-tje of tooltip met een specificatie met de buy en sell orders (evt walls)
Zo ja, hoe heet het en waar vind ik het?
Zo nee, wil een technische fokker deze app aub ontwikkelen en mij 1% van de donaties geven voor het idee?
Te lange tekst en te moeilijke vragen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef probeer het volgende:
nog maar eens ..
[..]
Of iets wat hierbij in de buurt komt ...?
Welke site gebruiken jullie om de verschillen te zien?
Hij bedoelt stoppen met dalenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wrm wil je dat ie hold als je er zelf hebt QQ
tl;dr: Welke site (of mobiele app) gebruiken jullie om de koersen bij te houden?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Te lange tekst en te moeilijke vragen.
Did not read
Hij gaat alweer omhoog.. Rustig..quote:
Niet helemaal wat je bedoelt, maar als je dit nog niet kent wellicht handig: https://btc-e.com/calcquote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef probeer het volgende:
nog maar eens ..
[..]
Zo'n app is er niet nee. Alhoewel je eigenlijk gewoon een trade bot wil hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef probeer het volgende:
nog maar eens ..
[..]
Check de OP van het andere topic.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:39 schreef probeer het volgende:
[..]
tl;dr: Welke site (of mobiele app) gebruiken jullie om de koersen bij te houden?
Ik verkoop helemaal niets .. heb nu 20 LTC, en kijk over een paar maanden wel waar de teller op staatquote:Op donderdag 28 november 2013 13:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij gaat alweer omhoog.. Rustig..
Omdat ik nog moet nadenken of ik wil uitstappen of niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wrm wil je dat ie hold als je er zelf hebt QQ
Bitcoinwisdom? Das alleen BTC en LTCquote:Op donderdag 28 november 2013 13:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Check de OP van het andere topic.
Verkoop ze maar aan mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ik nog moet nadenken of ik wil uitstappen of niet.
Afwegingen die je kunt maken:quote:Op donderdag 28 november 2013 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja? Wil je ze alle 331 hebben? Vriendenprijsje voor je, voor slechts 16BTC mag je ze hebben.
Ja daar moet je echt snel zijn..quote:Op donderdag 28 november 2013 13:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Godver, wil ik 0.1 bitcoins kopen op bitonic.nl, zijn ze al weer weg.
Waarom heeft nog niemand zoiets gemaakt :S .. zou ideaal zijn ..quote:Op donderdag 28 november 2013 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo'n app is er niet nee. Alhoewel je eigenlijk gewoon een trade bot wil hebben.
Ik zou zeggen ontwikkel het en wordt rijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom heeft nog niemand zoiets gemaakt :S .. zou ideaal zijn ..
En een bot is natuurlijk het handigst, maar niet zo leuk als zelf klooien
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Martinoss het volgende:
[..]
die is er volgens mij wel, maar een BTC/LTC is ook genoeg?
Op btc-e bedoelen jullie neem ik aan? Als ik daar op LTC/BTC klik, dan krijg ik een grafiek die ik slecht vind. Er is maar 1 lijn, rode en groene kolommen daarp, niet per secondes, niet realtime en die klok loopt daar 3 uur vooruit. Of bedoelen jullie een grafiek op een andere site? Ik wil namelijk proberen met 5 ltc om wat in te verkopen op pieken en in te kopen op dalen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je de BTC/LTC koers bekijkt is het meteen duidelijk welke het hardst stijgt
Zou er op BTCe een bitcoin rally aan zitten te komen? ze blijven een beetje achter bij china/gox. BTC-e koers: 930$, China/GOX: over de 1100$. normaal was het verschill +/- 100$ nu tegen de 200.
Ik heb 0 verstand van programmeren, en zelf geen smartphonequote:Op donderdag 28 november 2013 13:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ontwikkel het en wordt rijk.
Zonde…quote:Op donderdag 28 november 2013 13:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb 0 verstand van programmeren, en zelf geen smartphoneLijkt me vrij lastig, dus ik ga me er helaas niet in verdiepen
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcbtcquote:Op donderdag 28 november 2013 13:49 schreef Plots het volgende:
[..]
[..]
Op btc-e bedoelen jullie neem ik aan? Als ik daar op LTC/BTC klik, dan krijg ik een grafiek die ik slecht vind. Er is maar 1 lijn, rode en groene kolommen daarp, niet per secondes, niet realtime en die klok loopt daar 3 uur vooruit. Of bedoelen jullie een grafiek op een andere site? Ik wil namelijk proberen met 5 ltc om wat in te verkopen op pieken en in te kopen op dalen.
quote:''Vanwege de hoge systeembelasting, virtuele valuta extract geschorst, later te openen, geef ons dan een beetje tijd, dank u voor uw begrip en steun''
[/quote]quote:Op donderdag 28 november 2013 13:54 schreef doo. het volgende:
Ah.. heb even een google translate door de foutmelding bij bter.com gehaald:
[quote=bter.com]''Vanwege de hoge systeembelasting, virtuele valuta extract geschorst, later te openen, geef ons dan een beetje tijd, dank u voor uw begrip en steun''
[quote=bter.com]''Vanwege de hoge systeembelasting, virtuele valuta extract geschorst, later te openen, geef ons dan een beetje tijd, dank u voor uw begrip en steun''
Zou zeggen verkoop de helft en pak die winst. Ga door met de restquote:Op donderdag 28 november 2013 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
BTC pleite dus.quote:
Terug naar BTC?quote:
Slecht moment om te verkopen lijkt me, net als hij de 49 gaat aantikken en straks waarschijnlijk de 50.quote:
Ik zit op werk.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Zit je de hele dag thuis of doe je dit vanuit je werk?
Via BIquote:Op woensdag 27 november 2013 22:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waar heb je dit overzicht vandaan?
Te weinig actie in LTC. Winst gepakt en naar NMC verschoven. Tot nu toe 0.1 BTC winst daar in 3 minuten.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:02 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Slecht moment om te verkopen lijkt me, net als hij de 49 gaat aantikken en straks waarschijnlijk de 50.
Bitcoin lijkt vandaag op BTC-E nog wel de 960 te halen
Je adviseerde mij vanochtend nog om in LTC te blijven zittenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te weinig actie in LTC. Winst gepakt en naar NMC verschoven. Tot nu toe 0.1 BTC winst daar in 3 minuten.
Hi, Bter.com is under scheduled maintenance. It will be back 40 minutes later.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:03 schreef doo. het volgende:
Volgens mij is bter.com inderdaad weg. geeft een 404 error.
Nou doei 0,5 BTC
Is dit ook aan te raden voor maar 179 dollar (3,66 LTC) naar NMC te gaanquote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te weinig actie in LTC. Winst gepakt en naar NMC verschoven. Tot nu toe 0.1 BTC winst daar in 3 minuten.
Jij moet ook gewoon blijven zitten als je een steady flow naar boven wilt aanhouden. Geloof me morgenochtend is het al weer naar 60$quote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Je adviseerde mij vanochtend nog om in LTC te blijven zitten. Maar ik blijf nog wel even zitten.
Davidquote:Op donderdag 28 november 2013 14:08 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik merk dat ik een ongezonde fixatie voor Scorpie heb
Het kan gewoon niet anders zijn door mijn held der Hasselhoff
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
In before The Hoff - hooked on a feeling
Eindelijk weer wat sensatie.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:25 schreef Ticootje het volgende:
Kijk NMC gaan! Woei!
6.2 namecoins, hop hop.
Ik zie dat je het studiepotje van je kind ingezet hebtquote:Op donderdag 28 november 2013 14:25 schreef Ticootje het volgende:
Kijk NMC gaan! Woei!
6.2 namecoins, hop hop.
Die is nog lang geen 18. Straks is hij miljonair!quote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zie dat je het studiepotje van je kind ingezet hebt
Waarom wil je wat kopen zodra het ergens doorheen breekt. Je moet eerder zijn. Je geld moet werken. Investeert nu 1!! N:(quote:Op donderdag 28 november 2013 14:30 schreef JDx het volgende:
Zit gvd een uur te wachten of NMC door de 12 heen breekt, zo ja wilde ik kopen, ga ik schijten, kom ik terug 13,5 wat???
Je kan de gok nemen om uit LTC te gaan en instappen op NMC… Maar goed, dat is de gok die je neemt…quote:
Ja ik was aan het wachten tot NMC over de 12 ging, toen schijten, nu te laatquote:Op donderdag 28 november 2013 14:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan de gok nemen om uit LTC te gaan en instappen op NMC… Maar goed, dat is de gok die je neemt…
Ik deed het een half uurtje terug ofzo…
Denk zelf van niet nu, maar ben er niet goed inquote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja ik was aan het wachten tot NMC over de 12 ging, toen schijten, nu te laat
Ik volgde scorpie gewoon.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja ik was aan het wachten tot NMC over de 12 ging, toen schijten, nu te laat
Hijs nu op 14!quote:Op donderdag 28 november 2013 14:37 schreef JDx het volgende:
Ok ik het gewoon doen, die euro boeit toch niet, ik ga nu uit LTC en in NMC
Waarom nu al uitgestapt? stijgt nog steeds ..quote:Op donderdag 28 november 2013 14:37 schreef Duuc-nl het volgende:
Uit nmc gestapt met 40% winst in een ong uur en nu voor wat langere termijn in ltc
Ja denk het ook, maar toch blij dat ik er uit ben gestapt voor NMCquote:Op donderdag 28 november 2013 14:39 schreef probeer het volgende:
LTC herstelt wel, daar maak ik me echt niet druk over
Ik denk dat LTC veiliger zijn dan NMC…quote:Op donderdag 28 november 2013 14:39 schreef probeer het volgende:
LTC herstelt wel, daar maak ik me echt niet druk over
Here comes the boom.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Daarom mijn 20 NMC goed in de gaten houden. Hopen dat ie flink gepumped wordt en LTC in diezelfde tijd een paar eurotjes daalt. Kan ik straks met winst weer terug naar LTC.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat LTC veiliger zijn dan NMC…
Bij bitonic moet je gewoon heel snel zijn met kopen, dus continu in de gaten houden.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik wil LTC kopen, heb begrepen dat ik het best eerst BTC kan kopen en die dan vervolgens om kan wisselen naar LTC, bitonic.nl heeft echter geen BTC te koop op dit moment, waar kan ik het best/makkelijkst BTC kopen via ideal?
3 confirmations, dus iets van 20-40 minuten meestal.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:44 schreef Maxter8 het volgende:
hoe lang duurt het ongeveer voordat je bitcoins (1,5) available zijn op BTC-E nadat je ze verzonden hebt vanuit je wallet?
LTC is al 24 uur non stop aan het stijgen, NMC heeft sinds een paar uur geleden een spurt ingezet.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:
Wat is er gebeurdwie praat me ff snel bij?
Nicequote:Op donderdag 28 november 2013 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC is al 24 uur non stop aan het stijgen, NMC heeft sinds een paar uur geleden een spurt ingezet.
20 hier..quote:
Gaat iedereen ook doen denk ikquote:Op donderdag 28 november 2013 14:49 schreef Toto69 het volgende:
Maar gasten, dit gebeurde bij BTC toen ook. Gewoon instappen straks en weer omhoog!
En dan stijgt ie gewoon weer hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:49 schreef strbo het volgende:
[..]
Gaat iedereen ook doen denk ik :p
Lul, bedank mij maar dat ik je LTC geadviseerd heb.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
Flinke crash, heb m'n litecoins voor 800 verkocht. Nu maar hopen dat ze nog verder dalen.
Bij mij duurde het ong een half uur vanaf bitonic.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Grrrr, BTC nog niet gearriveerd op BTC-e. Schnell schnell ... !
Dankjequote:Op donderdag 28 november 2013 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lul, bedank mij maar dat ik je LTC geadviseerd heb.
Geen probleem man, enjoyquote:Op donderdag 28 november 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankjewas wel even twijfelen wat ik moest doen
haha, telaat eruit, te laat er weer inquote:Op donderdag 28 november 2013 14:51 schreef Byte_Me het volgende:
gelukkig op 0.04 uit LTC gestapt (0.05 was beter geweest), nu buy moment afwachten...
Dit gaat nog veel vaker gebeuren. En het gaat nooit lukken om op de top te verkopen en op de bodem te kopenquote:
Zit je danquote:Op donderdag 28 november 2013 14:51 schreef Byte_Me het volgende:
gelukkig op 0.04 uit LTC gestapt (0.05 was beter geweest), nu buy moment afwachten...
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:54 schreef Scorpie het volgende:
Total amount: 17392.01459718 USD
Even 2000$ winst gemaakt in 5 minuten![]()
Awesome
FUCKERquote:Op donderdag 28 november 2013 14:54 schreef Scorpie het volgende:
Awesome
Wil je mijn account ook gaan beheren?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:54 schreef Scorpie het volgende:
Even 2000$ winst gemaakt in 5 minuten
Awesome
ik 500 verlies, zal wel naar jou zijn gegaanquote:Op donderdag 28 november 2013 14:54 schreef Scorpie het volgende:
Awesome
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:56 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Wil je mijn account ook gaan beheren?![]()
Ik vind ook dat zoiets te lang duurtquote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Bevestiging vanuit Bitonic duurt véél te lang. Ik pis grandioos naast de pot
Dacht ik vorige week ook, denken andere mensen volgende week weer.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef MissionPhailed het volgende:
F5-enquote:Op donderdag 28 november 2013 15:02 schreef Plots het volgende:
waar kopen en verkopen jullie zo snel? gewoon bij btc-e.com.. is dat snel genoeg..
Kan iemand uitleggen hoe jullie zo snel traden?
Het gaat nog steeds omlaag dus waar maak je je druk omquote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Edit: nou, ze zijn er. Mosterd na de maaltijd
Post de screen die je op app stuurde ff hier, kijk ik voor jequote:Op donderdag 28 november 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
Lol wordt hier lekker behulpzaam op vragen gereageerd
Google is sneller jaquote:Op donderdag 28 november 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
Lol wordt hier lekker behulpzaam op vragen gereageerd
Zit op iPad laat maar, ik wacht wel af.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Post de screen die je op app stuurde ff hier, kijk ik voor je
Wat staat er precies dan, je kocht op 28. zoveel euro, dan kan je nog cancelen zolang hij NIET Filled isquote:Op donderdag 28 november 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit op iPad laat maar, ik wacht wel af.
Ja ik cancel alleen als hij weer droptquote:Op donderdag 28 november 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat staat er precies dan, je kocht op 28. zoveel euro, dan kan je nog cancelen zolang hij NIET Filled is
Vraag beantwoord?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik cancel alleen als hij weer dropt
Ja ik laat ze wel staan, dikke afzetters als ze hem niet accepterenquote:
Werkte gisteravond prima.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:09 schreef .PRISM het volgende:
"Wij krijgen meldingen dat Rabobank momenteel weer betalingen voor #bitcoin blokkeert. "
Iemand met Rabo al iets van gemerkt? Wil binnenkort weer 100e btc bij bitonic kopen.
Hoezo niet accepteren? Zodra ie 28 euro is koopt ie ze automatisch.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik laat ze wel staan, dikke afzetters als ze hem niet accepteren
Vanmorgen nog niet.quote:
Dat snap ik niet. Ik heb toch gewoon al een order geplaatst? Waarom koopt hij ze pas als lc weer op 28 euro staat.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoezo niet accepteren? Zodra ie 28 euro is koopt ie ze automatisch.
Als mensen op 28 euro LTC verkopen, wordt jouw order voltooid. Jij koopt dan van de mensen die op 28 euro verkopen. DAN pas krijg jij je LTC dus.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Ik heb toch gewoon al een order geplaatst? Waarom koopt hij ze pas als lc weer op 28 euro staat.
Omdat er eerst iemand moet zijn die voor 28 aan je wil verkopenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Ik heb toch gewoon al een order geplaatst? Waarom koopt hij ze pas als lc weer op 28 euro staat.
Precies dit dus.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat er eerst iemand moet zijn die voor 28 aan je wil verkopen
Zou wel makkelijk zijn. Ik koop m'n LTC nu gewoon voor 1 euro per stuk en verkoop ze voor 450 een stuk. Dat zou echt fantastisch zijnquote:
Iddquote:Op donderdag 28 november 2013 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou wel makkelijk zijn. Ik koop m'n LTC nu gewoon voor 1 euro per stuk en verkoop ze voor 450 een stuk. Dat zou echt fantastisch zijn
https://www.google.nl/#q=chinese+exchanges+bitcoinquote:Op donderdag 28 november 2013 15:14 schreef probeer het volgende:
Waar check je de chinese exchange prijzen?
Ja, zo werkt vraag & aanbod nu eenmaal en dat weet je zelf ookquote:Op donderdag 28 november 2013 15:15 schreef Fok-it het volgende:
Wat een aids zegdan kan ik hem beter cancelen dus?
Doe is een gokje.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:15 schreef Fok-it het volgende:
Wat een aids zegdan kan ik hem beter cancelen dus?
OKCoinquote:Op donderdag 28 november 2013 15:14 schreef probeer het volgende:
Waar check je de chinese exchange prijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |