quote:Op donderdag 28 november 2013 12:41 schreef Taciho het volgende:
Lijkt wel goldrush hier, iedereen is zijn rationaliteit verloren. $1100 betalen voor een stukje algoritme. Dit houdt een keer op natuurlijk.
Niet gaan huilen als jullie straks allemaal een godsvermogen verliezen door jullie onvoorwaardelijke liefde aan deze crypto currencies.
Die zitten in mijn LTC die sinds gisteren al 60% gestegen is.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:54 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hey scorpie, HEY, HEY, waar zijn je NMCs nu he
It will not be this day.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef Yonder het volgende:
[..]
Er gaat vroeg of laat een crash komen.
Maar na die crash is de coin altijd in waarde gestegen tot nu toequote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef Yonder het volgende:
[..]
Er gaat vroeg of laat een crash komen.
De hele site heeft problemenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef doo. het volgende:
Bter.com geeft een foutmelding als je bitcoins wilt versturen naar je wallet?
Bter.com is een kut website. Withdrawal werkt niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef doo. het volgende:
Bter.com geeft een foutmelding als je bitcoins wilt versturen naar je wallet?
Ja wtf hoe kan je dan je shit versturen...quote:Op donderdag 28 november 2013 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bter.com is een kut website. Withdrawal werkt niet.
Ja niet dus. Ik heb er 1 BTC vast zitten.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:05 schreef doo. het volgende:
[..]
Ja wtf hoe kan je dan je shit versturen...
Probeer eens te versturen naar mijn walletquote:Op donderdag 28 november 2013 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja niet dus. Ik heb er 1 BTC vast zitten.
Ik momenteel een halve maar wil hem daar ook weg hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja niet dus. Ik heb er 1 BTC vast zitten.
die is er volgens mij wel, maar een BTC/LTC is ook genoeg?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Plots het volgende:
Heeft iemand toevallig een grafiek die je kan aflezen in procenten per secondes? Het liefst btc en ltc koerslijnen samen in 1 grafiek, zodat je kan zien welke harder stijgt.
Je mag mijn bter.com account overkopen, withdrawal werkt alleen nietquote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Toch ook maar eens aan bitcoins begonnen. Welke websites raden jullie aan om bitcoins te kopen?
als je de BTC/LTC koers bekijkt is het meteen duidelijk welke het hardst stijgtquote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Plots het volgende:
Heeft iemand toevallig een grafiek die je kan aflezen in procenten per secondes? Het liefst btc en ltc koerslijnen samen in 1 grafiek, zodat je kan zien welke harder stijgt.
Failed.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Probeer eens te versturen naar mijn wallet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |